AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Har noen andre ooplevd dette? Er i prøveperiode 3, og skal snart ha eggløsning(tror jeg). Har hatt høy sexlyst og sex daglig de sistetre dagene. I går hadde jeg vondt i magen, kjentes som luftsmerter. I dag våknet jeg med smerter i eggstokkene og nedre del av rygg +kvalme. Det var såpass vondt at jeg tok smertestillende. Jeg tenker at det kan være tull ned syklusen og at jeg får mensen (tok pfizer tidligere i vår), eggløsningssmerter (men det er vel ikke så vondt)...eller burde jeg oopsøke lege for en sjekk? Jeg pleier ikke ha slike smerter på denne tida i syklusen, men samtidig har jeg gått på minipiller i noen år(før jeg avsluttet for 4 mnd siden), så kan hende jeg ikke vet hva som er normalt for meg. Tenkte jo håpefullt at jeg kunne være gravid også, men det ville være et under med tanke på eggløsningen er forventet å komme snart.😅😅Erfaringer? Anonymkode: c6d94...3f9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Jeg får noen ganger smerter som ligner mensensmerter rundt eggløsning. Så kan hende det er det du kjenner 🤔. Ikke så ille at jeg må ta smertestillende, men flere ganger jeg har stusset over hvor vondt det er. Varer som regel bare 1 dag. Hvis det er vondt over flere dager kan det jo være greit med en sjekk hos legen ? 😊 Anonymkode: 52eec...b36
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Jeg får eggeløsningsmerter som er verre enn menssmertene mine. Anonymkode: fb425...8f1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får eggeløsningsmerter som er verre enn menssmertene mine. Anonymkode: fb425...8f1 Puh! Får jo helt helseangst av den appen jeg bruker (Flo). De skal alltid hinte om jeg kan ha en rekke sykdommer at for hvert symptom jeg melder. Den mente også at jeg kunne ha fertilitetsproblemer etter å ikkeha blitt gravid på tre prøveperioder.😅 Anonymkode: c6d94...3f9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får noen ganger smerter som ligner mensensmerter rundt eggløsning. Så kan hende det er det du kjenner 🤔. Ikke så ille at jeg må ta smertestillende, men flere ganger jeg har stusset over hvor vondt det er. Varer som regel bare 1 dag. Hvis det er vondt over flere dager kan det jo være greit med en sjekk hos legen ? 😊 Anonymkode: 52eec...b36 Takk for svar.😊 Får se an om det gir seg, ja. Om ikke annet, er det kanskje et tegn på at jeg har eggløsning!🤩🤩🤩 Anonymkode: c6d94...3f9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Jeg får helt sinnsyke eggløsningssmerter. Første gangen jeg fikk eggløsning etter slutt på p-piller dro jeg nesten til legevakten, for var sikker på at nå døde jeg😂 Kjentes ut som om hele underlivet mitt skulle falle av. Det kan være dette er første gang du har skikkelig eggløsning etter du sluttet på minipillen? Anonymkode: a3664...77e
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får helt sinnsyke eggløsningssmerter. Første gangen jeg fikk eggløsning etter slutt på p-piller dro jeg nesten til legevakten, for var sikker på at nå døde jeg😂 Kjentes ut som om hele underlivet mitt skulle falle av. Det kan være dette er første gang du har skikkelig eggløsning etter du sluttet på minipillen? Anonymkode: a3664...77e Det kan være! Har ikke vært så yr på lang tid i alle fall.😂 Anonymkode: c6d94...3f9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan være! Har ikke vært så yr på lang tid i alle fall.😂 Anonymkode: c6d94...3f9 Haha, det er helt rart hvordan en pille kan stoppe så mye følelser🙈 Satser på det er eggløsning du kjenner😄 Anonymkode: a3664...77e
Laura80 Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 Ja, har alltid eggløsningssmerter før og under eggløsning, mye vondere enn ved mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå