Gå til innhold

Nyfødt sover etter hver mating, med unntak av siste mating før natt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt over en uke gammel baby. Hun gråter kun når hun er sulten. Da får hun mat ved amming eller flaske med morsmelk eller mme. Hver gang hun mates sover hun stille og rolig i 2-4 timer, og våkner kun når hun er sulten igjen. Men, ikke på natta. Etter at hun har spist i ellevetiden er hun fryktelig urolig. Ingen gråt, men mye fekting med armer og bein og grynting. Dette varer gjerne et par timer, og så sovner hun igjen.

Jeg har hørt om kveldsuro, men kan ikke helt skjønne hvorfor hun skal ha det. Resten av dagen er hun jo så rolig og flott.

Anonymkode: 29454...3c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig og sånn bare spebarn er :) Sleep all day, party all night. 

Anonymkode: fd0f5...535

• Liker 4
Skrevet

Høres kjent ut. Går seg nok til etter en mnd eller to 🤪

AnonymBruker
Skrevet

ts

Noen tips for å roe henne litt ned?

AnonymBruker
Skrevet

Nærhet nærhet og nærhet. Byssing, synging. Veldig normalt. Les om det fjerde trimesteret på nettet😊

Anonymkode: 0b9e4...217

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Litt over en uke gammel baby. Hun gråter kun når hun er sulten. Da får hun mat ved amming eller flaske med morsmelk eller mme. Hver gang hun mates sover hun stille og rolig i 2-4 timer, og våkner kun når hun er sulten igjen. Men, ikke på natta. Etter at hun har spist i ellevetiden er hun fryktelig urolig. Ingen gråt, men mye fekting med armer og bein og grynting. Dette varer gjerne et par timer, og så sovner hun igjen.

Jeg har hørt om kveldsuro, men kan ikke helt skjønne hvorfor hun skal ha det. Resten av dagen er hun jo så rolig og flott.

Resten av dagen er hun jo så rolig og flott... Det er noe av det styggeste jeg har lest her inne, og ihvertfall det styggeste jeg har sett at noen har skrevet om sitt eget nyfødte barn. Hva forventer du av et barn egentlig? At det skal ligge lydløst i en kurv og bare smile hver gang du titter på henne? Og hva med fremtiden? Når hun begynner å få en egen vilje, trassalderen, tenårene og alt i mellom. 

Anonymkode: acddb...35f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Resten av dagen er hun jo så rolig og flott... Det er noe av det styggeste jeg har lest her inne, og ihvertfall det styggeste jeg har sett at noen har skrevet om sitt eget nyfødte barn. Hva forventer du av et barn egentlig? At det skal ligge lydløst i en kurv og bare smile hver gang du titter på henne? Og hva med fremtiden? Når hun begynner å få en egen vilje, trassalderen, tenårene og alt i mellom. 

😂 Her dukket mammapolitiet opp ja.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂 Her dukket mammapolitiet opp ja.

Tok bare 4 svar 😂😂

Anonymkode: 85d53...8b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og det er noe av det dummeste jeg har lest her inne. Du skjønner da godt hva hun mener, snakk om å gjøre seg vanskelig😆 Gå å ta deg en bolle

Anonymkode: c5dfd...67c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...