Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ett spørsmål: hvem har du på snap? Hvem sender du snap til og hvem ser din story?. Bare nærmeste venner og familie? 

Jeg er der at jeg vil ha kun de nærmeste. Men moren til en kompis av min sønn la meg til. Er koselig det. Men hun er jo egentlig ikke en venn. Snakker med henne på fotballkamper, på foreldremøter eller hvis jeg henter sønnen min hos henne. Min gutt og hennes var litt sammen før,men nå er de tenåringer og er ikke i samme vennegjeng lengere. Vi omgåes ikke privat. Følte at jeg måtte godta forespørselen fra henne. Men jeg sender aldri snap til henne. Hun sender til meg av og til. Mest i ferier og høytider da. 

Anonymkode: 698d0...ae8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par kolleger, og ellers venner og familie (kollegene føles som venner). Ikke kun de nærmeste vennene, en del perifere også. Og er i et par snappgrupper med folk som bare er bekjente, gjennom en organisasjon jeg er med i. Har ikke varsel på disse, og går bare inn sporadisk, men synes det er hyggelig å ha muligheten til å følge med. Det er fine folk som jeg liker.

Det er stort sett de nærmeste som får snap, noen få går til mer perifere. Ellers er det vanlig i min krets å sende når man er steder som minner oss om den vi sender til eller steder man har minner sammen osv. :) 

Anonymkode: f782f...d40

AnonymBruker
Skrevet

Nei, unngå det tullet.

Bruk mms/sms.

Anonymkode: 97cde...ac9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bare samboer og familie på snap. Vurderer etterhvert å slette appen, da jeg bruker Messenger og sms mest.

Anonymkode: f425e...7fe

AnonymBruker
Skrevet

Kun utvalgte av familie og venner. De jeg har på snap er de jeg deler samme humor med, og/eller de av venner og familie jeg syns sender kjekke snap. 
snap er den kanalen jeg er mest kresen på hvem jeg adder.

Anonymkode: f41df...cbd

AnonymBruker
Skrevet

Har kanskje 25 kontakter på snap, og det er nærmeste familie, venner og noen kolleger. Prøver å slette noen kontakter, men skjønner ikke hvordan man gjør det... :sjenert:

Anonymkode: 94407...257

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har kanskje 25 kontakter på snap, og det er nærmeste familie, venner og noen kolleger. Prøver å slette noen kontakter, men skjønner ikke hvordan man gjør det... :sjenert:

Screenshot_20210716-144302_Google.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er problemmet egentlig?

Kan du ikke bare være hyggelig å ha henne som venn.

Prat om å lage storm i vannglass.

Blir dere ikke slitne?

Anonymkode: c2314...114

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Screenshot_20210716-144302_Google.jpg

Takk 😄

AnonymBruker
Skrevet

Så få som mulig? Misliker virkelig snap. Men, enkelte venner insisterer på det, og damer på Tinder forlanger det også. Tror ikke jeg har noe familie der.

Anonymkode: a8f9f...12e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger jo ikke sende snaps til henne selv om du har henne som venn

Anonymkode: 3ed8d...053

Skrevet

Er vel et SoMe på vei ut egentlig. Ser de prøver å bli mer som tiktok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...