Gå til innhold

Hvilken putekasse har du som du er fornøyd med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Veit ikke om jeg skal velge plast eller tre....har ikke sofagruppe,så trenger ikke være av de største. Ser det er ganske dyrt for ei putekasse. Har du ei du er fornøyd med som du vil anbefale?

Anonymkode: c52fe...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veit ikke om jeg skal velge plast eller tre....har ikke sofagruppe,så trenger ikke være av de største. Ser det er ganske dyrt for ei putekasse. Har du ei du er fornøyd med som du vil anbefale?

Bygget en selv. Og plast bør du styre unna, det er et kjipt materiale som går i stykker etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, DEN NAKNE GARTNER said:

Bygget en selv. Og plast bør du styre unna, det er et kjipt materiale som går i stykker etter hvert.

Men det er iallefall tett.

Anonymkode: ebc6f...ab9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Utrolig stygge alle de som det er linket til her.

Anonymkode: cf773...6a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte en billig på Europris for 4-5 år siden. Står ute hele året. Putene holder seg tørre, og det er det viktigste. Liker at det er mulig å låse den med hengelås, men vanligvis bruker jeg bare strips for at ikke lokket skal blåse opp om vinteren.

Anonymkode: ea28e...f05

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du kan sikkert få spesiallaget en i 24 karats gull om du ønsker det. Men da må du bla opp. 

Anonymkode: 3291a...bcb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en Keter og er fornøyd. Så på biohort sine, men de likte ikke mannen.  Sto en putekasse i tre her da vi flyttet inn. Den var sikkert tett da den ble bygget, men full av jordslag og råte da vi rev den ned. Synes også det er greit å kunne flytte putekassen når det trengs enten for en selskap med flere gjester enn vanlig eller for å beise terassen. 

Anonymkode: 38c15...874

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare en helt vanlig putekasse i plast, av det rimeligere slaget. Den har fungert aldeles utmerket.

Stått ute hele året og alt holder seg tørt og fint. Sikkert hatt den i 5-6 år nå? Tom. gikk det bra med putene som ble liggende der over vinteren, et år jeg ble veldig syk. Ikke jordslag eller noen ting.

Tror ærlig talt det ikke er noe så veldig forskjell :)

Anonymkode: 5948d...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har inntrykk av at alt fra Keter i alle fall er tett og trygt, selv over vinteren. Jeg har en "bod" fra Keter for å få plass til sofaputene, og de har ligget i denne kassa hver vinter i 5-6 år uten å få så mye som et snev av fuktighet eller dårlig lukt. Og kassa står ute under åpen himmel, den har ikke tak over. 

Anonymkode: ced2d...511

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, skrue said:

Om den skal stå under åpen himmel vil jeg anbefale noe av plast. Har to stykk av denne, brukes til puter og annet sommerutstyr. I vinterhalvåret for lagring av diverse potter og annet. Godt fornøyd med kvaliteten. https://www.obsbygg.no/hage-og-utemiljo/puter-og-putekasser/2384332

Den der funker som fy, har 2 stk i hvit. De er nå minst 6år, ikke tegn til slitasje og tette for regn og mus er de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Men det er iallefall tett.

Anonymkode: ebc6f...ab9

Og treverk er ikke tett? Hva tror du mange hus er bygget av? Plastikk??? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har en Keter og er fornøyd. Så på biohort sine, men de likte ikke mannen.  Sto en putekasse i tre her da vi flyttet inn. Den var sikkert tett da den ble bygget, men full av jordslag og råte da vi rev den ned. Synes også det er greit å kunne flytte putekassen når det trengs enten for en selskap med flere gjester enn vanlig eller for å beise terassen. 

Anonymkode: 38c15...874

Det er vel bare å montere hjul på da...... Og grunnen til at den fikk råte og jordslag er at den ikke fikk vedlikehold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi har denne fra Fagmøbler, veldig fornøyd med den, romslig og med sånne(finnes sikkert et ord for det🙈) som holder lokket oppe. https://fagmobler.no/hagemobler/hagetilbehor/putekasser-og-blomsterkasser/rock-putekasse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bra bidrag til tråden😂

Anonymkode: c7500...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
DEN NAKNE GARTNER skrev (14 timer siden):

Og treverk er ikke tett? Hva tror du mange hus er bygget av? Plastikk??? :) 

Putekasser i tre er ikke nødvendigvis tette. Vi hadde en dyr, fin med spiler i samme treverk som møblene. Den var IKKE musetett for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...