Gå til innhold

Hva ville du gjort ang mann jeg har hatt kontakt med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hatt kontakt. Ikke møtt han. Viser seg at han er i forhold. Jeg lekser ut av meg hva jeg synes om han. Etterpå fått dårlig samvittighet. Sa han var siste sort mann osv. Burde jeg sendt ny meld og beklaget. Hva tenker du? 

Anonymkode: 796bb...14e

Videoannonse
Annonse
Gjest Lunaris
Skrevet

Nei du har sagt din ærlige mening.

Gjest Skogsalv
Skrevet

Nei. Du trenger ikke beklage,men blokkere. 

Denne dårlige samvittigheten som nå melder seg, er kun forbigående ubehag,fordi du ikke er nok vant med å sette grenser for dårlig oppførsel. Neste gang noen lurer deg,kan du bare gå rett på blokkering,uten forklaring eller oppleksing, - 😉 Mye rart der ute,- ikke ta det på din kappe. ❤

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hatt kontakt. Ikke møtt han. Viser seg at han er i forhold. Jeg lekser ut av meg hva jeg synes om han. Etterpå fått dårlig samvittighet. Sa han var siste sort mann osv. Burde jeg sendt ny meld og beklaget. Hva tenker du? 

Men hvordan fant du ut at han er i et forhold?

Anonymkode: 16653...c91

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Nei. Han har sveket både deg og kvinnen har er forpliktet til. Kutt kontakten og ikke tenk mer på det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke gjort noen ting, siden det er du som har hatt kontakt med ham.

Anonymkode: 83203...ce7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (47 minutter siden):

Nei. Du trenger ikke beklage,men blokkere. 

Denne dårlige samvittigheten som nå melder seg, er kun forbigående ubehag,fordi du ikke er nok vant med å sette grenser for dårlig oppførsel. Neste gang noen lurer deg,kan du bare gå rett på blokkering,uten forklaring eller oppleksing, - 😉 Mye rart der ute,- ikke ta det på din kappe. ❤

Dette var veldig klokt formulert. Jeg finner meg stadig vekk i situasjoner der jeg beklager min reaksjon på andres dårlige oppførsel. Takk for tankevekker! 

Anonymkode: eee7f...e67

• Liker 4
Skrevet
Skogsalv skrev (51 minutter siden):

Denne dårlige samvittigheten som nå melder seg, er kun forbigående ubehag,fordi du ikke er nok vant med å sette grenser for dårlig oppførsel. 

Dette! 👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sa han selv at han var i forhold eller hvordan utspilte det seg? 

Anonymkode: 8a17e...a4a

Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Dette var veldig klokt formulert. Jeg finner meg stadig vekk i situasjoner der jeg beklager min reaksjon på andres dårlige oppførsel. Takk for tankevekker! 

Anonymkode: eee7f...e67

Bare hyggelig. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han sa det ikke selv. 

Takk for svar. Sånnsett så mener jeg det jeg sa, men tenkte at det var dårlig av meg. Skal gjerne bare la det ligge. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke beklag. Hvorfor ta kontakt med en slik igjen? Han har jo nettopp bevist at han er en helt elendig kjæreste. Hva skal du med noe slikt? Om noe kan man jo håpe at din utblåsning fikk han til å tenke seg om, rundt det å være en total asshole mot sin kjæreste. 

Anonymkode: 2ba3e...a63

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Ikke beklag. Hvorfor ta kontakt med en slik igjen? Han har jo nettopp bevist at han er en helt elendig kjæreste. Hva skal du med noe slikt? Om noe kan man jo håpe at din utblåsning fikk han til å tenke seg om, rundt det å være en total asshole mot sin kjæreste. 

Anonymkode: 2ba3e...a63

Du har så rett. Det har han så han fortjener det. 

Er lov å håpe at han tar det innover seg. For påpekte at det var dårlig mot henne osv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har så rett. Det har han så han fortjener det. 

Er lov å håpe at han tar det innover seg. For påpekte at det var dårlig mot henne osv. 

Håpe kan du .. men tviler sterkt at det hjelper når de har valgt den stien med utroskap så er de vant til dette her. Preller nok av som vann på gåsa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...