Kvinne30 Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 (endret) Hei. Først- jeg skal ta test i dag- men trenger litt støtte frem til testsvar… Dere som har hatt korona- hvilke symptomer har du hatt? Jeg har skikkelig angst for å ha fått det- Og i tillegg har jeg møtt litt familie og slekt den siste tiden. Nå er jeg livredd for smitte- Og at jeg har smittet andre:( Mine symptomer: Sår hals en dag. Så litt rennende nese- nå gult snør og skikkelig god gammeldags forkjøla. Ikke feber. Småhoster. Nyser masse ikke kjente utbrudd her jeg bor. Håper testen er negativ. Endret 16. juli 2021 av Kvinne30 1
Barbalala Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 De aller fleste som har har covid opplever det som en forkjølelse. Det som er det verste er angsten. Det er like farlig for deg å få influensa. Ikke tenk på det. 2
Kvinne30 Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2021 Barbalala skrev (1 minutt siden): De aller fleste som har har covid opplever det som en forkjølelse. Det som er det verste er angsten. Det er like farlig for deg å få influensa. Ikke tenk på det. Takk for svar. Det værste er frykten for å ha smittet andre. Huff…:(
2ro Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Lykke til. Sjansen for at det er korona om det ikke er (kjent) smitte i området er liten. Sommerforkjølelse er heller vanlig. Håper du ikke har korona og at du snart blir frisk og rask.
Kvinne30 Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2021 2ro skrev (1 minutt siden): Lykke til. Sjansen for at det er korona om det ikke er (kjent) smitte i området er liten. Sommerforkjølelse er heller vanlig. Håper du ikke har korona og at du snart blir frisk og rask. Tusen takk!
Crema Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Dette har jeg opplevd en håndfull ganger siden pandemien ble erklært, samme symptomer. Men det har aldri vært covid, bare vanlig forkjølelse. Så forhåpentligvis går det like bra med deg! ☺️ 1
Kvinne30 Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2021 Crema skrev (6 minutter siden): Dette har jeg opplevd en håndfull ganger siden pandemien ble erklært, samme symptomer. Men det har aldri vært covid, bare vanlig forkjølelse. Så forhåpentligvis går det like bra med deg! ☺️ Tusen takk. Krysser fingrene! Skjønner jo at det _kan_ være korona- men håper virkelig det er forkjølelse til meg og.
QueenL Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 Jeg hadde først litt vondt i hodet. Etter noen dager mistet jeg smaks-og luktesans i to dager. Det var mine symptomer. Var aldri syk. Er i begynnelsen av 30-årene. 1
Kvinne30 Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2021 QueenL skrev (5 minutter siden): Jeg hadde først litt vondt i hodet. Etter noen dager mistet jeg smaks-og luktesans i to dager. Det var mine symptomer. Var aldri syk. Er i begynnelsen av 30-årene. Tusen takk for svar. (Jeg har smak og lukt…)
K@tt Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 Jeg hadde mild feber, var slapp og tett i nesen. Føltes som en helt vanlig forkjølelse. Lykke til og god bedring! Håper det ikke er korona, men om det er det så går det nok veldig bra. 1
Kvinne30 Skrevet 16. juli 2021 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2021 K@tt skrev (3 timer siden): Jeg hadde mild feber, var slapp og tett i nesen. Føltes som en helt vanlig forkjølelse. Lykke til og god bedring! Håper det ikke er korona, men om det er det så går det nok veldig bra. Takk for svar☺️ Er litt roligere nå. Får bare krysse fingre for neg test. Sliter med angst fra før- er nok derfor frykten tar litt av.
K@tt Skrevet 17. juli 2021 #12 Skrevet 17. juli 2021 Kvinne30 skrev (20 timer siden): Takk for svar☺️ Er litt roligere nå. Får bare krysse fingre for neg test. Sliter med angst fra før- er nok derfor frykten tar litt av. Skjønner deg veldig godt, fikk selv panikk da jeg fikk positiv test selv om det ikke var noe å bekymre seg for. Krysser fingrene! 🤞 1
Kvinne30 Skrevet 17. juli 2021 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2021 K@tt skrev (1 time siden): Skjønner deg veldig godt, fikk selv panikk da jeg fikk positiv test selv om det ikke var noe å bekymre seg for. Krysser fingrene! 🤞 Takk for svar☺️ fikk svar for noen timer siden- var heldigvis negativ 😃 takk for støtten alle sammen 2
Anbefalte innlegg