AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Jeg har blitt kjent med en mann. Vi har hatt mye kontakt i 2 uker nå og vært kun på 1 date. Vi har begge ett barn hver, fra tidligere forhold. Moren til barnet hans bor på Sørlandet sammen med barnet. som dere forstår så kjenner jeg han så vidt. Han fortalte at han har barn men ikke at barnet bor på Sørlandet. Kort fortalt: han sier han skal reise på ferie nå på mandagen som var. Han sier han skal på fjellturer og telting. Så, plutselig dagen han reiser sier han litt sent på dagen at han er med sønnen sin. Jeg blir forvirret siden han ikke hadde nevnt noe om at han skulle besøke sønnen. Også skriver han dagen etter at han og x-en ser på film etter at ungen har lagt seg osv. det som får meg til å reagere er ikke at han er med x-en sin fordi jeg har veldig godt forhold til min x og vi samarbeider fint rundt barnet. Det jeg derimot reagerer på er at han sier at de hadde det veldig bra sammen da de var sammen. At det var han som gjorde det slutt. Og at bruddet var veldig konfliktfylt, og at hun ikke «lar» han finne seg noen andre. Fordi hun tydeligvis vil ha han. så grunnen til at jeg lager denne tråden er fordi jeg tidligere har vært i ett forhold med en narsissist, blitt utsatt for psykisk vold og manipulasjon. Og som dere da skjønner er jeg jo livredd for å havne med dårlige menn. Og det er ett eller annet som sier meg at noe ikke er helt som det skal men denne fyren her og de motsigelse han kommer med. jeg ønsker heller ikke å bli blandet inn i noe spill fra en mann som egentlig ikke er ferdig med x-en. dette er så ferskt at jeg egentlig ikke har noe problem i det hele tatt med å kutte han ut. Tenker å høre litt om hva dere synes😊 Anonymkode: 0718c...3e4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har blitt kjent med en mann. Vi har hatt mye kontakt i 2 uker nå og vært kun på 1 date. Vi har begge ett barn hver, fra tidligere forhold. Moren til barnet hans bor på Sørlandet sammen med barnet. som dere forstår så kjenner jeg han så vidt. Han fortalte at han har barn men ikke at barnet bor på Sørlandet. Kort fortalt: han sier han skal reise på ferie nå på mandagen som var. Han sier han skal på fjellturer og telting. Så, plutselig dagen han reiser sier han litt sent på dagen at han er med sønnen sin. Jeg blir forvirret siden han ikke hadde nevnt noe om at han skulle besøke sønnen. Også skriver han dagen etter at han og x-en ser på film etter at ungen har lagt seg osv. det som får meg til å reagere er ikke at han er med x-en sin fordi jeg har veldig godt forhold til min x og vi samarbeider fint rundt barnet. Det jeg derimot reagerer på er at han sier at de hadde det veldig bra sammen da de var sammen. At det var han som gjorde det slutt. Og at bruddet var veldig konfliktfylt, og at hun ikke «lar» han finne seg noen andre. Fordi hun tydeligvis vil ha han. så grunnen til at jeg lager denne tråden er fordi jeg tidligere har vært i ett forhold med en narsissist, blitt utsatt for psykisk vold og manipulasjon. Og som dere da skjønner er jeg jo livredd for å havne med dårlige menn. Og det er ett eller annet som sier meg at noe ikke er helt som det skal men denne fyren her og de motsigelse han kommer med. jeg ønsker heller ikke å bli blandet inn i noe spill fra en mann som egentlig ikke er ferdig med x-en. dette er så ferskt at jeg egentlig ikke har noe problem i det hele tatt med å kutte han ut. Tenker å høre litt om hva dere synes😊 Anonymkode: 0718c...3e4 Sikkert mange som kommer til å si at dette er normalt og at fyren er en skikkelig fur osv. Det er han sikkert, men; Jeg syns ikke det er normalt å sove hos sin eks i ei uke. Det er ikke normalt eller nødvendig å se film sammen etter barnet er lagt. Om han gikk fra henne og hun er sjalu som han sier, så beklager, de har sex. Høyst sannsynlig Anonymkode: 39b49...b97 39
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert mange som kommer til å si at dette er normalt og at fyren er en skikkelig fur osv. Det er han sikkert, men; Jeg syns ikke det er normalt å sove hos sin eks i ei uke. Det er ikke normalt eller nødvendig å se film sammen etter barnet er lagt. Om han gikk fra henne og hun er sjalu som han sier, så beklager, de har sex. Høyst sannsynlig Anonymkode: 39b49...b97 This 👆🏼 Anonymkode: ae942...cee 14
Blått Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Sikkert mange som kommer til å si at dette er normalt og at fyren er en skikkelig fur osv. Det er han sikkert, men; Jeg syns ikke det er normalt å sove hos sin eks i ei uke. Det er ikke normalt eller nødvendig å se film sammen etter barnet er lagt. Om han gikk fra henne og hun er sjalu som han sier, så beklager, de har sex. Høyst sannsynlig Anonymkode: 39b49...b97 1 minutt siden, AnonymBruker said: This 👆🏼 Anonymkode: ae942...cee 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 Du vet selv svaret. Han er ikke ærlig. Kutt ham ut. Anonymkode: 79440...7b3 24
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sikkert mange som kommer til å si at dette er normalt og at fyren er en skikkelig fur osv. Det er han sikkert, men; Jeg syns ikke det er normalt å sove hos sin eks i ei uke. Det er ikke normalt eller nødvendig å se film sammen etter barnet er lagt. Om han gikk fra henne og hun er sjalu som han sier, så beklager, de har sex. Høyst sannsynlig Anonymkode: 39b49...b97 Hahah det er akuratt dette jeg tenker. Derfor vurderer jeg å trekke meg unna. Samtidig så føler jeg det blir feil av meg å spørre så mye. Så jeg har egentlig bare vært helt nøytral. Bare skrevet «så hyggelig at du får vært med dattera de» og når han skrev at de ser på film skrev jeg « kos dere 😊» med smilefjes hehe. tenker at han gjør som han vil og tar egne valg så må jeg vurdere ut ifra det om jeg i det hele tatt vil ha noe med han å gjøre. 😂 ts Anonymkode: 0718c...3e4 6
Sigyn Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 (endret) Hadde reagert mest på det han sa om at "hun ikke lar han finne noen andre", det er vel noe han burde ordne opp i direkte med henne og ikke gjøre deg usikker med. Det andre synes jeg er greit nok egentlig. Min eks og jeg gikk fra hverandre for tre år siden, er det jeg vil kalle venner (ikke min aller nærmeste, men likevel), og finner lett på ting som felles aktiviteter eller ferie i blant med barnet vårt, ser film/serie om det er noe spesielt vi har snakket om (ikke på fast basis, men hender), og så videre. Null sex og romantiske følelser. Har vokst opp med en mor som var veldig god venn med sin eks og far til mine halvsøsken, for meg er det helt naturlig 🙂 Endret 16. juli 2021 av Sigyn 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahah det er akuratt dette jeg tenker. Derfor vurderer jeg å trekke meg unna. Samtidig så føler jeg det blir feil av meg å spørre så mye. Så jeg har egentlig bare vært helt nøytral. Bare skrevet «så hyggelig at du får vært med dattera de» og når han skrev at de ser på film skrev jeg « kos dere 😊» med smilefjes hehe. tenker at han gjør som han vil og tar egne valg så må jeg vurdere ut ifra det om jeg i det hele tatt vil ha noe med han å gjøre. 😂 ts Anonymkode: 0718c...3e4 Jeg hadde ikke giddet. For jeg tenker at om dere blir et par så kommer han nok til å slutte sove hos eksen, hvorfor det tro? Han får i pose og sekk nå i datingsfasen. Jeg ville ikke giddet det her. Anonymkode: 39b49...b97 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet selv svaret. Han er ikke ærlig. Kutt ham ut. Anonymkode: 79440...7b3 Ok. Hvordan gjør jeg dette? Vi kommuniserer på Snapchat. Skal jeg bare slette han fra snap og forsvinne. Eller skal jeg si noe. Og eventuelt hva ? 😂 ts Anonymkode: 0718c...3e4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahah det er akuratt dette jeg tenker. Derfor vurderer jeg å trekke meg unna. Samtidig så føler jeg det blir feil av meg å spørre så mye. Så jeg har egentlig bare vært helt nøytral. Bare skrevet «så hyggelig at du får vært med dattera de» og når han skrev at de ser på film skrev jeg « kos dere 😊» med smilefjes hehe. tenker at han gjør som han vil og tar egne valg så må jeg vurdere ut ifra det om jeg i det hele tatt vil ha noe med han å gjøre. 😂 ts Anonymkode: 0718c...3e4 En ting er å være kontrollerende eller sjalu, en annen ting er å være naiv. Du er naiv om du tenker at det ikke skjer noe med han og den sjalue eksen. Anonymkode: ae942...cee 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #11 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Hvordan gjør jeg dette? Vi kommuniserer på Snapchat. Skal jeg bare slette han fra snap og forsvinne. Eller skal jeg si noe. Og eventuelt hva ? 😂 ts Anonymkode: 0718c...3e4 Dere møtes aldri? Anonymkode: ae942...cee 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #12 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hahah det er akuratt dette jeg tenker. Derfor vurderer jeg å trekke meg unna. Samtidig så føler jeg det blir feil av meg å spørre så mye. Så jeg har egentlig bare vært helt nøytral. Bare skrevet «så hyggelig at du får vært med dattera de» og når han skrev at de ser på film skrev jeg « kos dere 😊» med smilefjes hehe. tenker at han gjør som han vil og tar egne valg så må jeg vurdere ut ifra det om jeg i det hele tatt vil ha noe med han å gjøre. 😂 ts Anonymkode: 0718c...3e4 Var det ikke en sønn han hadde? Anonymkode: 7ddb3...ac9 18
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En ting er å være kontrollerende eller sjalu, en annen ting er å være naiv. Du er naiv om du tenker at det ikke skjer noe med han og den sjalue eksen. Anonymkode: ae942...cee Takk gud for at dere ikke angriper meg her. Var livredd for at dere skulle rope ut at jeg er sjalu og kontrollerende allerede så tidlig i dating fasen at det er bedre for han å bli kvitt meg og bla bla bla. 😂 Ts Anonymkode: 0718c...3e4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere møtes aldri? Anonymkode: ae942...cee Møtt han 1 gang. Ellers bare chattet mye på snap. Siden jeg er midt oppi ferie nå og vi ble kjent for 2 uker siden så har ikke jeg hatt anledning til å møte hva mer, enda. ts Anonymkode: 0718c...3e4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #15 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var det ikke en sønn han hadde? Anonymkode: 7ddb3...ac9 Ser jeg skrev feil. Han har sønn og jeg har datter😊 ts Anonymkode: 0718c...3e4 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #16 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk gud for at dere ikke angriper meg her. Var livredd for at dere skulle rope ut at jeg er sjalu og kontrollerende allerede så tidlig i dating fasen at det er bedre for han å bli kvitt meg og bla bla bla. 😂 Ts Anonymkode: 0718c...3e4 Nei vettu. Jeg er for å stole på noen altså, men det her hadde jeg ikke giddet. Man skal faktisk ikke godta alt 😛 Anonymkode: ae942...cee 6
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #17 Skrevet 16. juli 2021 Mange bor med eksene når barna bor i en annen landsdel, det er ofte et kvalitetstegn på at man setter barnet først. Det røde flagget her er at han ikke var åpen om det, og måtte hviske når du tok kontakt. Høres merkelig ut🤨 Anonymkode: 23b6f...2db 16
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #18 Skrevet 16. juli 2021 Her ville jeg har gått før du blir mer involvert. Høres ikke ut som de er ferdig med hverandre. Min tanke er avslutt nå og spar deg selv for mye stress. Anonymkode: 95650...4f5 10
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #19 Skrevet 16. juli 2021 Om du allerede nå etter å ha møtt han en gang, og ikke egentlig har etablert ett forhold med han, begynner å være usikker så tenker jeg at det kanskje kan være lurt å avslutte det før det starter. Er spesielt at han allerede utelater å fortelle alle detaljene om hvor han reiser, og jeg synes heller ikke det er en positiv ting å etter så kort tid ha fått høre negative sider ved eksen. Anonymkode: 08099...232 9
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #20 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange bor med eksene når barna bor i en annen landsdel, det er ofte et kvalitetstegn på at man setter barnet først. Det røde flagget her er at han ikke var åpen om det, og måtte hviske når du tok kontakt. Høres merkelig ut🤨 Anonymkode: 23b6f...2db Ja fordi han sa at han skulle reiser bort men ikke hvor eller med hvem. Bare at det var det han skulle i ferien på fjell og telttur. Og så, dagen han skulle starte ferien får jeg vite at han ferierer alene. Vi pratet om noe også sier han «nei, jeg er alene». Så tenkte jeg «jøss, aleneferie jaja, alle er forskjellige» og så senere på kvelden sier han at han er med barnet sitt, og så dagen etter at han og x-en ser på film 😂 synes måten han kommuniserer på er så merkelig. 😂 synes det er merkelig at, bår jeg spurte han hva han skal i sommer eller hva han skal i ferien at han ikke svarer for eksempel på denne måten « jeg skal ha 1 uke ferie skal på telttur. Sammen med a eller y eller alene. Eller jeg skal 1 uke til Sørlandet å besøke barnet mitt. Mer naturlig å si enn sånn som beskrevet først ovenfor. 😂 ts Anonymkode: 0718c...3e4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå