Gå til innhold

Daten sendte meg ufin snap, hadde dere svart?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann i litt over 1 mnd, og nå er jeg skuffet. Trodde han var en bra fyr. Pga fotball-EM og ferie har vi ikke sett hverandre på en stund, men har hele tiden holdt kontakten. Nå er han på ferie og var tydeligvis på fylla i går. Han sendte meg en snap-video av at han tisset samtidig som han stod og ropte "Heia Vålerenga!". Syns det var utrolig lite sjarmerende! Visste ikke at han var så harry heller. 

Hadde dere bare slettet han uten videre, eller skrevet en mld om at dette ikke er en match? Han har vært veldig off mot meg siste uka, ikke foreslått å møtes på nytt eller noe, så jeg tror uansett ikke han er så interessert. Jeg har sagt til han at ghosting er ufint og at hvis han ikke vil møtes igjen så går det fint. 

Skal sies at jeg har ekstremt lav selvfølelse og dette er første gang jeg dater på 3 år. Alle menn hater meg, og tydeligvis han her og :( Er slitsomt å ha så liten verdi for menn. 

Er det rart jeg er lei meg? Skal jeg bare slette han? 

Anonymkode: 21849...13f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn hater deg ikke, men du velger feil menn for deg. Enig i at dette er en usjarmerende type. Jeg hadde latt han gå. 

Anonymkode: 12622...4d0

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Dette eskalerte fort.. hvorfor tror du at han hater deg?

Anonymkode: bc88a...fd7

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er rart å reagere så sterkt på en sånn snap. Du virker ikke så interessert du heller da, men du er interessert I bekreftelsen. Så du får bare slette han. 

Anonymkode: 6d96c...494

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt tankerekken din. Hvor får du det fra at han, og samtlige menn hater deg? Med en sånn tanke, så tror jeg du bør rydde opp i egne tanker og bekymringer før du dater, for det stemmer selvsagt ikke. ❤ 

At han er mindre på, og ikke foreslår å treffes, kan tyde på at han har mistet interessen. Eller er opptatt, alt ettersom. Ikke godt å si. Men det kan selvsagt være grunnlag for å ta mindre kontakt tilbake. 

Hadde alt vært fint og flott mellom dere, så hadde jeg syns det hadde vært verdt det å si i fra at du ikke setter pris på slike snapper, og at du ikke setter pris på at han sender sånt rundt til andre. Jeg personlig hadde ikke droppet en flott mann pga et teit feilgrep i fylla (dersom han viste meg at han forstår at han ikke bør gjøre sånt). Men dersom dette bare er toppen av isfjellet, og ting ikke er så bra ellers heller, hadde jeg bare avsluttet kontakten uten noe mer greier rundt det. 

Anonymkode: df413...b9e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du han hater deg? Han har vel bare vært opptatt. Ikke ta ting så tungt, at han tisser og har det gøy på fylla trenger ikke bety at han er en dårlig match. Hvis du leter etter en perfekt mann som aldri gjør noe du ikke liker så kommer du til å slite.

Hvis du lurer på om du vil treffe han videre kan det være lurt å skrive en liste over positive og negative sider for å sortere tankene litt. Ellers bør du jo bare si til han at du ikke er interessert mer hvis det er sånn du føler det. 

Anonymkode: 1ef46...80e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har datet en mann i litt over 1 mnd, og nå er jeg skuffet. Trodde han var en bra fyr. Pga fotball-EM og ferie har vi ikke sett hverandre på en stund, men har hele tiden holdt kontakten. Nå er han på ferie og var tydeligvis på fylla i går. Han sendte meg en snap-video av at han tisset samtidig som han stod og ropte "Heia Vålerenga!". Syns det var utrolig lite sjarmerende! Visste ikke at han var så harry heller. 

Hadde dere bare slettet han uten videre, eller skrevet en mld om at dette ikke er en match? Han har vært veldig off mot meg siste uka, ikke foreslått å møtes på nytt eller noe, så jeg tror uansett ikke han er så interessert. Jeg har sagt til han at ghosting er ufint og at hvis han ikke vil møtes igjen så går det fint. 

Skal sies at jeg har ekstremt lav selvfølelse og dette er første gang jeg dater på 3 år. Alle menn hater meg, og tydeligvis han her og :( Er slitsomt å ha så liten verdi for menn. 

Ut fra det du skriver virker det som om du har litt utfordringer med selvbildet ditt. Når man ikke har datet på tre år kan du ikke la én mann som er lite «på» være en indikator på attraktiviteten din. Det er mange menn som kommer til å like deg, det er jeg helt sikker på!

Når det gjelder om du bør avslutte relasjonen, tenker jeg at det får være litt opp til deg. Dersom han ikke tar noe særlig kontakt videre, synes jeg at du kan du la det «renne ut i sanden».

Men hvis han kontakter deg igjen og foreslår å møtes, synes jeg at du kan skrive at du har tenkt litt, og ikke synes at dere er noen god match.

• Liker 3
Skrevet

Hm... Han bæsja på leggen. Ute av sans og samling, tydeligvis. 

Men... EM har pågått nesten en mnd., dere har kjent hverandre litt over en mnd.? Vil det si at dere bare har vært på en date, eller hva mener du?

Hadde han vært interessert hadde han tatt initiativ til mer kontakt. 

Men, hallo... alle menn hater deg ikke. 

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Han hater deg ikke, TS. Han er bare veldig lite selektiv med hva han sender på snap i fylla. Hat og fyllesnapping er ikke samme ting.

DU må bestemme om mannen har nok andre positive egenskaper til at du kan se bort fra fyllesnap?

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare slettet han. Han kommer til å fortsette med tissesnaps. Han er tydeligvis en taper.

Anonymkode: 719bc...630

AnonymBruker
Skrevet

:scorpis:Ta deg sammen kvinne, du kan ikke gå til "menn hater meg" for hver uheldig dating sitasjon" Angående daten din,  ville jeg ventet med å slette for se hvordan han henter seg inn igjen etter å ha dritet seg ut. :lur:

Anonymkode: b26ff...dc9

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke ghosting om dere bare fader ut. Jeg hadde gått for det og hvis han fortsetter å ta kontakt så får du si at du har kommet fram til at dere ikke passer så godt sammen. Hvis han ikke gir seg da hadde jeg blokkert.

Anonymkode: 0174a...a2f

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke date når det EM? Gjelder det bare fotball eller gjelder det samtlige idretter? 

Anonymkode: 4927f...905

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kan man ikke date når det EM? Gjelder det bare fotball eller gjelder det samtlige idretter? 

Anonymkode: 4927f...905

Altså, du skjønte hva jeg mente. Han daten min hadde masse planer med kompiser under EM. Men jeg og han har også sett litt sammen på fotballpub bl.a. I tillegg er han hardcore Vålerenga-supporter og bruker mye tid på det, og jeg har vært litt bortreist og nå er han på ferie. 

Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei.. bare for å spørre det dumme spørsmålet.. hvorfor tror du alle menn hater deg? :) Dette er første mannen du dater på 3 år. Det tar litt tid å finne ut hva man ser etter, og ofte så blir det sånn at man må treffe noen før det klaffer. Jeg er selv i gang etter 7 år med pause og trenger litt tid selv med å finne ut hva jeg vil, hva jeg ønsker, hva jeg leter etter. Det blir en del feilsteg, en del utforskning, men jeg har troa på at det løser seg tilslutt. Du er verdifull og på et tidspunkt så vil du møte en flott mann som er perfekt for deg ❤️ 

Når det kommer til snappen så må du selv bare tenke etter hva du selv ønsker. :) Om dette generelt sett er en fin mann du er interessert i, så er det jo bare å si i fra at du syns det var lite sjarmerende. Nå høres det ikke ut som om du er der, men mer at du har lyst til å avslutte og gå videre..?

Endret av Blått
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (15 minutter siden):

Hm... Han bæsja på leggen. Ute av sans og samling, tydeligvis. 

Men... EM har pågått nesten en mnd., dere har kjent hverandre litt over en mnd.? Vil det si at dere bare har vært på en date, eller hva mener du?

Hadde han vært interessert hadde han tatt initiativ til mer kontakt. 

Men, hallo... alle menn hater deg ikke. 

Vi har vært på 4 dater og hatt kontakt hver eneste dag. Jeg ble skikkelig betatt, har gått ned 5 kg pga jeg sliter med mat og tankekjør :( Det var ganske romantiske dater faktisk, noe som jeg sjelden opplever med noen. 

For første gang på 3 år møtte jeg en som jeg hadde god kjemi med, og vi hadde masse fine samtaler også.  Han har vært veldig søt og snill mot meg, jeg følte faktisk at han likte meg. Men så klart er det ikke meningen at jeg skal ha det bra med noen, men ende opp alene..

Får se om han har fylleangst i dag og tar kontakt, jeg skal hvertfall ikke. Tips til hvordan man kommer seg over en avvisning? Det gjør fryktelig vondt, siden alle menn avviser meg. 

AnonymBruker
Skrevet
Blått skrev (4 minutter siden):

Okei.. bare for å spørre det dumme spørsmålet.. hvorfor tror du alle menn hater deg? :) Dette er første mannen du dater på 3 år. Det tar litt tid å finne ut hva man ser etter, og ofte så blir det sånn at man må treffe noen før det klaffer. Jeg er selv i gang etter 7 år med pause og trenger litt tid selv med å finne ut hva jeg vil, hva jeg ønsker, hva jeg leter etter. Det blir en del feilsteg, en del utforskning, men jeg har troa på at det løser seg tilslutt. Du er verdifull og på et tidspunkt så vil du møte en flott mann som er perfekt for deg ❤️ 

Når det kommer til snappen så må du selv bare tenke etter hva du selv ønsker. :) Om dette generelt sett er en fin mann du er interessert i, så er det jo bare å si i fra at du syns det var lite sjarmerende. Nå høres det ikke ut som om du er der, men mer at du har lyst til å avslutte og gå videre..?

Jeg har fått masse stygge kommentarer fra menn opp gjennom at jeg er stygg og feit, og dette sliter på selvtilliten. Men nå har jeg gått ned 5 kg og blitt ganske fit, og burde føle meg bra men nei. Menn er så kresne og vil bare ha perfekte instadamer virker det som. 

Oj 7 år uten dating, hvordan går det med deg nå? Møtt noen interessante?

Det er veldig overraskende at han sendte meg den snappen i natt. Får se om han i det hele tatt tar kontakt i dag. Utrolig kjipt når man endelig møter en man liker så godt! Vi har masse felles interesser og samme type humor. Han har tatt kontakt hver eneste dag og vært veldig søt, ikke slesk eller ufin på noen måte som mange menn kan bli. 

Føler meg lite verdt for menn, og skulle ønske jeg ikke gjorde det! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tips til hvordan man kommer seg over en avvisning?

Det er like mye du som avviser i dette tilfellet, fordi han ikke holder mål. Det er vel det beste tipset; se på det som at dere rett og slett ikke passer sammen og bestem deg for at hvem som helst er ikke bra nok for deg heller.

Anonymkode: 0174a...a2f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har fått masse stygge kommentarer fra menn opp gjennom at jeg er stygg og feit, og dette sliter på selvtilliten. Men nå har jeg gått ned 5 kg og blitt ganske fit, og burde føle meg bra men nei. Menn er så kresne og vil bare ha perfekte instadamer virker det som. 

Oj 7 år uten dating, hvordan går det med deg nå? Møtt noen interessante?

Det er veldig overraskende at han sendte meg den snappen i natt. Får se om han i det hele tatt tar kontakt i dag. Utrolig kjipt når man endelig møter en man liker så godt! Vi har masse felles interesser og samme type humor. Han har tatt kontakt hver eneste dag og vært veldig søt, ikke slesk eller ufin på noen måte som mange menn kan bli. 

Føler meg lite verdt for menn, og skulle ønske jeg ikke gjorde det! 

Jeg skjønner ikke hvorfor du tar så av på grunn av en helt uskyldig snap? Altså jeg kunne skjønt deg hvis han hadde sendt deg snap av at han klinte med noen andre eller noe, men dette her er jo virkelig ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: 1ef46...80e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det jeg finner mest interessant med denne lille historien din er at du vet at alle menn hater deg.

Hvordan vet du at "alle" menn "hater" deg? 

3,93 milliarder menn finnes det her i verden. Og det er over 41 000 boende menn her i Norge. Så jeg tviler sterkt på alle de har du møtt og fått til svar at de hater deg.

Anonymkode: e7127...f70

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...