Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Ungdomsjenta mi ønsker seg et skateboard til bursdagen som er snart. Hun snakker om et type skateboard som kommer med hjul, men ikke montert. der man må montere selv. Dette har jeg aldri hørt om, men uansett når jeg ser på hjemmesiden til revert.no og den andre siden som het kite eller no, så er alle avbildet med hjul så klart. Men jeg vet da ikke hvilken som kommer umontert. Har noen erfaringer fra disse? Eller en annen for den saks skyld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Robin666 skrev (4 timer siden):

What? Det selges over alt... 

Umulig å kjøpe uten at hun spesifiserer nærmere hva hun ønsker. Er det samme som å si hun ønsker bukse og spørre på KG hvem som selger det. 

https://www.revert.no/decks?mv=left

https://www.skatepro.no/c209.htm

Men, kommer alle uten at hjulene er montert, uansett hvem jeg kjøper fra?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bestiller brett, trucker og hjul separat så må du montere det selv. Sånn har det alltid vært siden folk har forskjellige preferanser for hvilke hjul, hjullager, trucker og brett man liker.

Anonymkode: 8a410...e83

• Liker 3
Skrevet

F eks på revert.no så klikker jeg på et skateboard og får kun klikke "kjøp ". Får ikke velge noe av det du sa som hjul,brett, truck osv.

AnonymBruker
Skrevet
JDT skrev (5 minutter siden):

F eks på revert.no så klikker jeg på et skateboard og får kun klikke "kjøp ". Får ikke velge noe av det du sa som hjul,brett, truck osv.

Du ser på komplette brett, altså ferdig monterte brett.
Lenger ned på menyen kan man velge selv;
"Decks" er brett, "Trucks" er trucker og "Hjul" er hjul 

image.png

Anonymkode: 9c811...f6a

• Liker 1
Skrevet

Men hva er trucks?

Og trenger man kun de 3 tingene for å få et komplett skateboard?

Skrevet

Tror jeg skjønner det nå. Er trucks det som er mellom brettet og hjulene, altså for å holde hjulene på plass??

Skrevet
JDT skrev (1 time siden):

Tror jeg skjønner det nå. Er trucks det som er mellom brettet og hjulene, altså for å holde hjulene på plass??

Så vidt jeg vet! 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...