AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #1 Skrevet 16. juli 2021 Er litt vanskelig merker jeg. Vi har bare sex når kjæresten min vil ha sex, men noen ganger er det greit å tease han til han ønsker seg. Som for eksempel å fingre meg selv foran han mens han ser på meg og nyter det, eller får han ned på kne til å sleike meg mens jeg sitter på sofaen og nyter det. Men mer enn det får jeg ikke styre. What to do Anonymkode: 7ccaf...35a
Fioljenta Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Bind ham fast? Da kan du tease så mye du vil. ;-) (Selvsagt kun med aktivt samtykke.)
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Sett deg på ansiktet hans. Anonymkode: 8e8bb...77b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Sett deg oppå han, press hendene hans over hodet og gni deg mot/ri kuken hans? hold beina rundt han og jukk mot? bind han fast, sett på blindfold og sug han i 4 minutter, deretter onanerer du foran han (med lyd) Anonymkode: a9d41...241
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Legge deg tett inntil han. Viske noe 'frekt' til han. Kanskje stryk han lett over skrittet. Stopp der. Anonymkode: b4754...d18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå