AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Jeg stripet håret for ca 1 mnd siden, blonde striper i mørkt blondt hår. Greia er at det var lyst og fint for en mnd siden men det er akkurat som det har blitt mørkt på no time igjen. Dama la på flere forskjellige blandinger i håret, kan det hende de bruker ikke permanent blondering innimellom lagene slik at man skal komme fortere tilbake? Har ikke opplevd at håret har blitt mørkt så fort igjen.. Jeg har også brukt minimalt med lillashampo..Ser på ettervekst der det er lyst at det ikke har grodd så mye heller. Ser en markant forskjell fra bilder tatt da jeg gikk ut fra frisøren til nå... flere som har opplevd dette? Anonymkode: 1f9ce...a53
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Finnes det blondering som ikke er permanent 🤔. Hadde prøvd en renseshsampo om jeg var deg, tipper det mørke har smittet over på det lyse Anonymkode: 625fc...6bd
AprilLudgate Skrevet 16. juli 2021 #3 Skrevet 16. juli 2021 Mener du at det har gått fra kaldt til varmt - altså ser mørkere ut? Eller mener du bokstavelig talt flere nyanser mørkere? Det finnes ikke noe annet enn permanent blondering/striping. Men det krever endel egeninnsats å holde det kaldt og lyst - man må bruke lillashampo og innimellom kaldvask (type Wella toner i lys kald farge).
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Når man gjør håret lysere (bleket det) så fjerner man eksisterende pigmenter/farge fra hårstråene. Den eneste måten å bli mørkere igjen på er ved å tilføre nye pigmenter. Man kan opplever at håret ser mørkere ut ved bruk av toner/lillasjampo. All bleking er permanent. Dersom du bleker en T-skjorte så vil den ikke plutselig gå tilbake til sin opprinnelige farge med mindre du tilfører farge - samme gjelder med håret ditt Anonymkode: d961a...f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå