AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Jeg skal male en stor stue vi har, den henger sammen med en mindre stue. Den mindre stuen er nylig malt i en lys blå/grå farge, og gulvet er mellombrun laminat. Fornøyd med det rommet. Den store stuen har et veldig lyst laminat gulv og alle veggene er malt hvite for år tilbake. Det er store vinduer langs to av veggene. Stuen brukes mye til lekerom for barna, men og som rom til middagsbesøk pga vi har et stort bord stående der. Hele rommet ser ganske slitt og fælt ut så det trenger en oppfriskning. Kan ikke fordra gulvet men har ikke økonomi til å gjøre noe med det akkurat nå. Noen som har fargetips til vegger som kan gi en litt freshere og sofistikert følelse til rommet? Jeg veksler mellom å tenke jeg skal male det lysegrått, til å tenke lysegrønt, mørk blått, jeg aner ikke. Samtidig må det liksom henge litt sammen med andre stuen og..? Takknemlig for tips 😁 Anonymkode: 161dd...5bc
Ulrikke Skrevet 16. juli 2021 #2 Skrevet 16. juli 2021 Malte nettopp en ganske liten loftstue (men med mye hvitt skråtak) i deco blue. Liker fargen godt, selv i et så lite rom! Høres ut som om dere har en del lys i rommet, så det kan kanskje funke? Men om den passer til rommet ved siden av må du jo selv avgjøre.... Liker også fargene Oslo, Byge og St. Pauls blue. Kommer helt an på hva som passer til møbler og tilstøtende rom.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #3 Skrevet 17. juli 2021 Malte en stor stue ifjor i Tåkedis, elsker den! Perfekte gråfargen spør du meg! Anonymkode: f5a32...76e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #4 Skrevet 17. juli 2021 Har nylig malt stuen min i granskygge. Elsker det, en lun, lys grågrønn farge. Anonymkode: 31ec2...124
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #5 Skrevet 17. juli 2021 Vi har linblå i vår store stue med store vinduer. Fornøyd med den. Anonymkode: 32649...276 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #6 Skrevet 17. juli 2021 Hvilket lys får du inn i stuen, fra nord eller sør? Er det mye rødt i gulvet, eller gult? Det er mye som påvirker farver og det som er fint hos noen blir grusomt hos andre. Anonymkode: 5525e...a11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå