Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir direkte kvalm. 

Tenk at man kan være forelsket i en person, så blir man godt kjent med dem og har bare lyst til å spy av tanken på dem 🤮

Anonymkode: 1bd04...0d4

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Same! Derfor lar jeg være å tenke på han! 😎

Anonymkode: a06d2...9c0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Same! Derfor lar jeg være å tenke på han! 😎

Anonymkode: a06d2...9c0

Jeg prøver, men så kommer jeg på han pga folk snakker om eksen sin her inne, eller fordi jeg tilfeldigvis ser yndlingsmaten hans på butikken 🙈 Skulle ønske jeg kunne slettet alle minner fra hjernen 

Anonymkode: 1bd04...0d4

• Liker 5
Skrevet

Ja. Selv 20 år etterpå kan jeg bli kvalm. Heldigvis så stjeler det ikke tid for ofte.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 445bd...3c1

AnonymBruker
Skrevet

Ja, min eks voldtok meg. Så hver gang jeg hører om noen som har blitt det, så tenker jeg på han og blir fysisk uvel. 
Selv om det er vel 15 år siden nå. Og han popper opp på bilder her og der fra venner på diverse sosiale medier. 🤮 Heldigvis bor jeg langt i fra han så jeg slipper i alle fall å se han i fysisk form!

Anonymkode: 4134b...1fe

Skrevet (endret)

Jeg har mange ekser, men det er én som skiller seg ut og han gjør meg uvel å tenke på.

Han var ingen mishandler, men han var lystløgner og en blodsugende parasitt, som utnyttet kjærestene sine økonomisk.

Han sugde så mye penger ut av damene som han klarte, inntil det ikke gikk lenger og han ble dumpet. Da gikk han videre til neste og gjentok prosedyren. I løpet av de fem månedene jeg var kjærester med han, betalte han ALDRI for mat og drikke i butikken selv. Han sendte meg dit når jeg f.eks. var på vei hjem til han. Sa "Kan du stikke innom butikken på veien og kjøpe bla-bla-bla og en sekspakning øl? Fint!" Og hvis vi var i butikken begge to, gikk han alltid rett forbi kassen når vi kom til kassen og skulle betale, og bare stilte seg opp ved enden av båndet for å pakke varene, og overlot til meg å betale - hver eneste gang! Frekk som faen.

Den dag i dag er jeg flau over at jeg ble værende så lenge som fem måneder i det forferdelige forholdet. Han løy om absolutt alt til alle - inkludert foreldre, arbeidsgiver. arbeidskamerater, meg.... ja, alle! Han hadde ingen personlige og gode venner heller - det burde jo fått alarmen til å gå. Ingen ville jo være venner med en lystløgner!

Endret av Million
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

æsj ja, blir kvalm fordi han er mann først og fremst. 

Anonymkode: c3210...123

AnonymBruker
Skrevet

Ja, den eneste av dem jeg aldri blei seriøs kjæreste med. Jeg vet fortsatt ikke om han var slem eller skjødesløs, men han såra meg og flere enn meg med oppførselen sin. Det verste var egentlig hvordan han behandla andre, for det viser at det er et dårlig trekk ved ham, ikke bare at vårt forhold ikke blei bra, men at han drar med seg trøbbel der han er. Tanken på å få barn med en mann som ikke kan oppføre seg, gjør meg kvalm. Tenk om han såra et BARN! Og ja, han sa han drømte om å få et barn med meg. 

Det verste er at jeg fikk en mail fra ham i fjor, SJU ÅR etter at jeg trakk meg unna vår destruktive relasjon. Der han tydeligvis har spionert på meg via sosiale media eller hørt på sladder - han var rimelig oppdatert på livet mitt, og det har han ikke fra meg. Han sa ikke unnskyldning eller noe slikt. Han ville møtes, og dessuten be om en tjeneste for et familiemedlem. Heldigvis leste jeg mailen 2 mnd etterpå, for han sendte til den gamle mailen min. Han fikk ikke noe svar. Men jeg følte for å kaste opp i flere dager etterpå. 

Anonymkode: d0b12...11d

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Skulle ønske jeg hadde en super power i livet : å lese folks tanker og egentlige intensjoner.  Det hadde spart en for mye tid og unødvendig investering. 

Anonymkode: b191d...e2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsøker å tenke fint om eksene mine. Ønsker dem alt vel videre i livet. Alle gjør feil i livet, så det blir feil å klandre hveandre i ettertid. Jeg har hatt flere ekser. Noen har jeg mer til overs for enn andre. Men jeg tenker på dem som veien til min nåværende kjærlighet. Jeg måtte den veien for å finne den rette :) 

Anonymkode: be2aa...750

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke fysisk uvel. Jeg var jo sammen med dem og forholdet har jo lært meg noe i det minste, men det hender jeg undrer meg over hvor mye jeg har utviklet meg siden jeg aldri ville vurdert dem som kjærester nå. 

Anonymkode: 5e1c0...bff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja. Skulle ønske jeg hadde en super power i livet : å lese folks tanker og egentlige intensjoner. 

Anonymkode: b191d...e2d

Det er jo nettopp det. Jeg tror ikke eksen jeg nevnte hadde en "intensjon" å bli klok på. Tror han bare levde i øyeblikket, sa høyt det han tenkte og gjorde det han følte for, framfor å legge planer for framtida. 

Anonymkode: d0b12...11d

AnonymBruker
Skrevet

Nja, ikke kvalm akkurat, men jeg kan bli temmelig irritert både på meg selv, som var så idiot og lot meg lure, og av et par falske ekser. 
Han ene tar i grunnen kaka. Han utnyttet meg på så mange måter, og på slutten holdt han på med ei anna dame også, men fortsatt så melder han meg, vil komme på besøk, vil bruke meg som rådgiver i det nye forholdet sitt osv. Når jeg blir irritert, så svarer han "Jeg trodde vi var venner, jeg. Venner stiller opp for hverandre". Herregud.

Anonymkode: 9546e...1ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, Absolutt. Jeg har lyst til å spy. Er flau over at jeg i det hele tatt har hatt følelser for et slikt menneske.

Anonymkode: c90f6...b3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg spyr faktisk etter kontakt med min ex. Noe jeg må ha hver uke pga barn. Nå er de heldigvis så store at vi slipper ukentlig kontakt.

Anonymkode: d60cf...7d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg unngår kontakt med eksen, fordi jeg blir dårlig av ham sammen med den nye kona. Det er ufattelig at jeg har villet være nær ham, synes jeg, men sånn i hverdagen kan jeg nå, etter flere år, bli minnet om ham uten at jeg får fysiske reaksjoner. Å ikke ha kontakt er essensielt. Heldigvis er barna nå alle over 18.

Anonymkode: d5600...cef

Gjest Sirisiri10
Skrevet

Nei de er jeg helt ferdige med heldigvis 😅 Ene var fysisk og psykisk voldelig samt at noen var utro, men kunne ikke brydd meg mindre i dag. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får migrene og vondt i magen av han!

Men det ble jeg faktisk før bruddet også. Var bare så hekta at jeg ikke skjønte at jeg ikke kunne redde forholdet med å "skjerpe meg nok" (være blid nok, avlaste han nok med husarbeide, unger, matlaging, ha nok sex, feste nok, godta nok dritt, bli tynn nok, etc)

Anonymkode: 7640d...b54

Skrevet

Har heldigvis kun én ex som skaper kvalme og angst. Han stalker meg fortsatt etter mange mange år. 

Tror jeg har en mild form for ptsd. Unngår steder jeg vet han pleide å vanke, om jeg må være i området er jeg med andre og har en konstant klump i magen. 

🤮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...