AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Hei. Jeg har holdt på med en gutt i kun noen dager nå, skal til han i hele helgen da vi bor i ulike byer. Han er kjempe søt og i samtaler vi har drar han inn elskling, fine deg og jentami.. litt tidlig men likevel jævlig søtt… betyr det at han liker meg? At jeg kan ha en sjangs? Anonymkode: 08aec...577
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. Jeg har holdt på med en gutt i kun noen dager nå, skal til han i hele helgen da vi bor i ulike byer. Han er kjempe søt og i samtaler vi har drar han inn elskling, fine deg og jentami.. litt tidlig men likevel jævlig søtt… betyr det at han liker meg? At jeg kan ha en sjangs? Anonymkode: 08aec...577 Han er 30 og jeg er 21 btw Anonymkode: 08aec...577
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Jeg er alltid skeptisk om fyren er litt for "på" veldig tidlig, da det erfaringsmessig ofte er playere og/eller menn med narsissistiske tendenser. Men for all del, det kan også bare være sånn han er. Anonymkode: 16e96...838 23
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei. Jeg har holdt på med en gutt i kun noen dager nå, skal til han i hele helgen da vi bor i ulike byer. Han er kjempe søt og i samtaler vi har drar han inn elskling, fine deg og jentami.. litt tidlig men likevel jævlig søtt… betyr det at han liker meg? At jeg kan ha en sjangs? Anonymkode: 08aec...577 Det betyr bare at det er sånn han snakker til jenter. Verken mer eller mindre. Anonymkode: 6bd58...cd1 3
Bamseklemmer Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Jeg har holdt på med en gutt i kun noen dager nå, skal til han i hele helgen da vi bor i ulike byer. Han er kjempe søt og i samtaler vi har drar han inn elskling, fine deg og jentami.. litt tidlig men likevel jævlig søtt… betyr det at han liker meg? At jeg kan ha en sjangs? Anonymkode: 08aec...577 Det beste svaret vil du få hvis han beviser sin kjærlighet til deg uten å si et ord🧡 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Det betyr at han vet han får sex, ihvertfall. Hva mer det betyr er ikke godt å vite. Anonymkode: 71cc7...c39 3
CorvusCorax Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 Høres som han love bomber deg, anbefaler deg å ikke la deg rive med helt enda. Bli kjent. Når noen holder på sånn helt i starten er det oftest et rødt flagg. Dere har ikke møttes engang. 11
Tøvftta Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 Høres ut som en jeg kjenner 😂 Han skriver sånn for det er sånn han får jentene på ‘kroken’. 3
Gjest Skogsalv Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 Love bombing. Egentlig et rødt flagg, for å komme i buksene dine. Så vil ikke si det er et kompliment. Ingen kaller en person " elskling", etter få dagers bekjentskap . Får vibber til gamle forfylla menn på 90- tallet ,dengang jeg gikk på diskotek 😝som jeg sprang unna.
CorvusCorax Skrevet 16. juli 2021 #10 Skrevet 16. juli 2021 Skogsalv skrev (7 minutter siden): Love bombing. Egentlig et rødt flagg, for å komme i buksene dine. Så vil ikke si det er et kompliment. Ingen kaller en person " elskling", etter få dagers bekjentskap . Får vibber til gamle forfylla menn på 90- tallet ,dengang jeg gikk på diskotek 😝som jeg sprang unna. Kan forklare hvorfor mange menn i femtiåra prøver seg på den strategien.
Gjest Skogsalv Skrevet 16. juli 2021 #11 Skrevet 16. juli 2021 CorvusCorax skrev (11 minutter siden): Kan forklare hvorfor mange menn i femtiåra prøver seg på den strategien. Ja,med glassaktige øyne og sur parfymelukt 🤪
CorvusCorax Skrevet 16. juli 2021 #12 Skrevet 16. juli 2021 Skogsalv skrev (7 minutter siden): Ja,med glassaktige øyne og sur parfymelukt 🤪 Ha ha. Glassaktige øyne er en god manipulasjons-taktikk. Spesielt for kvinner. Vekker forsørger instinktet for mennesker med empati. Om du mener glassaktig = tårevåte. TS, ikke la deg lure!
Gjest Skogsalv Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 (endret) CorvusCorax skrev (29 minutter siden): Ha ha. Glassaktige øyne er en god manipulasjons-taktikk. Spesielt for kvinner. Vekker forsørger instinktet for mennesker med empati. Om du mener glassaktig = tårevåte. TS, ikke la deg lure! Mente øyne som har svømt for lenge i alkohol over tid. Litt sånn grumsete på en måte....med litt gulskjær 😎. Så de gråt ikke.Selvutnevnte Casanovaer er greie sånn.... Endret 16. juli 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 Jeg tenker man skal styre unna når de begynner med sånne ord (spesielt tidlig i bekjentskapet). For meg er det et tegn på useriøsitet Anonymkode: 57c59...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #15 Skrevet 16. juli 2021 Skogsalv skrev (1 time siden): Love bombing. Egentlig et rødt flagg, for å komme i buksene dine. Så vil ikke si det er et kompliment. Ingen kaller en person " elskling", etter få dagers bekjentskap . Får vibber til gamle forfylla menn på 90- tallet ,dengang jeg gikk på diskotek 😝som jeg sprang unna. Jeg også syns det høres litt spesielt ut. Min samboer kan kalle meg for jenta mi, kjære osv (ja, han er litt klissklass 😂❤), men vi har vært sammen i 4 år, samboere i 3, og han begynte ikke med slike navn før nærmere et år inn i forholdet. Hadde han begynt sånn etter få dagers bekjentskap, så hadde jeg blitt skremt. Anonymkode: e1734...7ca 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #16 Skrevet 16. juli 2021 …..Eller så er dere kjærester alt! Min mann og jeg ble stormforelsket første kvelden og var sammen fra da. (Nå vært gift i 15 år). Anonymkode: fbc6d...6cb 1
Gjest Skogsalv Skrevet 16. juli 2021 #17 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg også syns det høres litt spesielt ut. Min samboer kan kalle meg for jenta mi, kjære osv (ja, han er litt klissklass 😂❤), men vi har vært sammen i 4 år, samboere i 3, og han begynte ikke med slike navn før nærmere et år inn i forholdet. Hadde han begynt sånn etter få dagers bekjentskap, så hadde jeg blitt skremt. Anonymkode: e1734...7ca Hyggelig med kjælenavn ❤ men ikke fra fremmede.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #18 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei. Jeg har holdt på med en gutt i kun noen dager nå, skal til han i hele helgen da vi bor i ulike byer. Han er kjempe søt og i samtaler vi har drar han inn elskling, fine deg og jentami.. litt tidlig men likevel jævlig søtt… betyr det at han liker meg? At jeg kan ha en sjangs? Anonymkode: 08aec...577 Du er ung og naiv. Hvis noen kaller deg elskling etter noen dager, så er det typisk love bombing, eller i beste fall sweet talk for å få deg i seng. Så ja, du har nok en sjanse. Enten til å rote deg borti en som ikke er helt god, eller at han puler deg, for så å forsvinne. Anonymkode: 3770f...6a2 6
Duff Skrevet 16. juli 2021 #19 Skrevet 16. juli 2021 Rødt flagg for meg. Har gått 5 på selv en gang og han viste fort at han også eide meg og var villig til å bruke vold. 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #20 Skrevet 16. juli 2021 Det funker da, når du synes det er søtt. Jeg for min del hadde styrt unna, mulig han ønsker få deg i seng, eller han er en av de som er forelsket i forelskelsen, da spiller det ikke så stor rolle for han hvem du er, men han trenger bare en å kunne overføre med kjærlighet, blir fort litt slitsomt etter min smak! Etter så kort bekjentskap, så vil jeg uansett være forsiktig, det kan selvsagt være han er den rette for deg, men det kan også bli noe kortvarig. Anonymkode: c367f...ac1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå