AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Hei! Jeg er litt rådvill her. Jeg har vært sammen med kjæresten i nærmere tre år, så skulle jeg rydde i noen papirer og fant da en liste han hadde skrevet med mine "svake" sider, eller kritikk, om du vil. Der var det listet opp kanskje 15 ting, så var det bare én ting på den positive siden: "Kjærlighet". Jeg vet ikke hvordan jeg skal adressere dette eller ta det i det hele tatt. Jeg tviler ikke på at han elsker meg, men det stod ting jeg ikke er enig i, eller som han aldri har nevnt, som at jeg "snakker mye uinteressant" og "ikke har samme humor". Nå vet jeg ikke i hvilken setting dette ble skrevet, men det ser ut som det ble skrevet i affekt mtp. at det er slurvete og mange skrivefeil. Vi har i det siste vært i en litt vanskelig periode, så vi har følt litt på at det er make eller break, så vi har blitt veldig enige om å gi det en oppriktig siste sjanse. Jeg er helt forvirret, jeg. Hva hadde dere gjort? Hvordan skal jeg eventuelt ta det opp med ham? På forhånd takk for alle konstruktive innspill. Mvh Rådvill Anonymkode: a2cc7...1be
Gjest 10.54 Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Jeg hadde vist han listen og spurt (så lite konfronterende jeg kunne) om det er lenge siden han skrev denne listen, og hva han eventuelt tenker om den nå. Dersom jeg ikke hadde tatt det opp hadde det bare gnaget og grublet i hodet mitt, og det kunne sabotert hele forholdet, spesielt om det allerede er i en vanskelig periode.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Han høres barnslig ut Anonymkode: a1377...893 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 Åååå her er det første troll for i kveld. Folk i virkeligheten gjør ikke sånt men det skjer alt for ofte på film. Er det der du fikk inspirasjon fra? Anonymkode: 3e850...855 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 Hadde du tykke ankler også? Anonymkode: f7739...3ae 12
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Skrevet 15. juli 2021 Heter du Rachel? 😄 Anonymkode: 9d2f9...ff6 12
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #10 Skrevet 15. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Åååå her er det første troll for i kveld. Folk i virkeligheten gjør ikke sånt men det skjer alt for ofte på film. Er det der du fikk inspirasjon fra? Anonymkode: 3e850...855 Folk i virkeligheten skriver ikke lister med fordeler og ulemper? Det er klart de gjør det. Hvis dette er den mest åpenbare trolletråden du finner her i så tror jeg du må ta trolljegerkurset på nytt. Anonymkode: 1dda6...c2d 12
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #11 Skrevet 15. juli 2021 "På forhånd takk for alle konstruktive innspill. Mvh Rådvill" Annonym, men tar seg bryet til å signere med "ekte" navn på slutten for troverdighet. Ja, ja, sikkert. TROLL Anonymkode: 3e850...855
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #12 Skrevet 15. juli 2021 Jeg hadde vist han listen , og spurt han på en spøkefull måte om det like aktuelt i dag? Å gå inn i en saftig diskusjon vil være risikofylt de luxe Anonymkode: 76385...c5a 2
Silva Pluvialis Skrevet 15. juli 2021 #13 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Åååå her er det første troll for i kveld. Folk i virkeligheten gjør ikke sånt men det skjer alt for ofte på film. Er det der du fikk inspirasjon fra? Anonymkode: 3e850...855 Folk i virkeligheten gjør mye rarere og verre ting enn dette, så det er virkelig ikke utenkelig. Ts, forstår godt at dette var ubehagelig, men var det en liste for å henge deg ut, eller var det i sammenheng med konflikter hvor han hadde behov for å få utløp for følelser i form av dagbok? 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #14 Skrevet 15. juli 2021 Fra spøk til alvor, om man legger til side at dette er et trolle innlegg Det finnes nok folk der ute som er helt i offer rollen, og sitter å snurrer og syntes synd på seg selv og tenker «jeg er jo bare flink gutt/pike», og lister opp hvor jævlige kjæresten er i forhold til dem selv. Så føler de seg enda mer offer og føler at alt annet er feil bortsett fra dem selv. Ja snakker om eksen min 🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 9d103...f37 5
Kaisamaia Skrevet 15. juli 2021 #15 Skrevet 15. juli 2021 Hva du skal gjøre med det? La det ligge. Prøv heller å kom inn på temaet når dere prater sammen. Denne lista har han skrevet kun for seg selv, for å hjelpe til med å sortere tankene sine. 2
Gjest Tamsi Skrevet 15. juli 2021 #16 Skrevet 15. juli 2021 Høres litt ut som han har veid opp "for" og "mot"? Jeg lagde en sånn liste etter det ble slutt med eksen, for å hindre meg selv i å gå tilbake. Snakk med han uansett, hvis du fant den uten å snoke så har han ikke noe å bli sur for. Jeg hadde iallefall ikke fått sove igjen uten å vite.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #17 Skrevet 15. juli 2021 Best å avslutte.. Anonymkode: 659bd...6df
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #18 Skrevet 15. juli 2021 Dette er en vanlig metode å bruke for å veie for og i mot. Feks om man kjøper hus og det står mellom to ulike. Så kan man liste opp det positive på ene siden og det negative på den andre. Så kan man lettere se hvilket som veier mer positivt. Man kan helt sikkert finne råd feks på nettsider, coacher osv hvor det oppfordres til det samme. Feks om man lurer på å gå fra partner. Du kan jo konfrontere han, men ikke beskyldt før han får forklart. Kanskje han har begynt på listen, men ikke blitt ferdig? Anonymkode: 799c1...ad8 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #19 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hadde du tykke ankler også? Anonymkode: f7739...3ae TS her. Det var ingenting som gikk på utseende, faktisk. Kun uheldige hendelser og ting som jeg har gitt eksempel på. Anonymkode: a2cc7...1be
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #20 Skrevet 15. juli 2021 Gjenferdet skrev (22 minutter siden): Folk i virkeligheten gjør mye rarere og verre ting enn dette, så det er virkelig ikke utenkelig. Ts, forstår godt at dette var ubehagelig, men var det en liste for å henge deg ut, eller var det i sammenheng med konflikter hvor han hadde behov for å få utløp for følelser i form av dagbok? Ta her. Jeg tror ganske sikkert at det er det sistnevnte, så jeg vet ikke hvordan jeg skal ta det. Vi skriver alltid "natta-melding" når vi er borte fra hverandre, og nå har han vært på kompistur i tre dager, så jeg skrev noe sånn som: "Jeg håper du er ærlig med meg når du sier du vil være med meg.", og ellers skrev jeg en vanlig melding, type avrunding av dagen og "Sove godt. Elsker deg. Natta." Lurer på om jeg skal konfrontere eller ikke. Han merker nok at det er noe annerledes, for jeg har jo tidenes dårligste pokerfjes. Takk for støtten på den kommentaren om trolling, forresten. Anonymkode: a2cc7...1be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå