Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tagger ikke med bilder, men feks hvor vi er. Alt slettes, blir usikker på mannen. 

Anonymkode: e0864...4cd

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han liker ikke å bli utlevert, og eller den oppmerksomheten det gir han. 
En annen mulighet er at ikke vil at folk skal vite om dere to 

Anonymkode: 4fd8a...e43

• Liker 33
Gjest 10.54
Skrevet

Hvorfor spør du ikke? Og hvorfor fortsetter du å tagge han i ting når dette tydeligvis ikke er noe han ønsker? Veldig merkelig om dere ikke snakker om dette i det hele tatt.

Skrevet

Kanskje han rett og slett ikke vil alle skal vite hvor han er? Det anbefales å ikke bruke denne funksjonen på sosiale medier. Er mer avslørende mht personvernet enn et bilde.

Anyway, snakk med ham om tema:)

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hvor tagger du han? På Facebook? Det er bare så avleggs! Kanskje han får kommentarer fra venner eller kollegaer? 

Anonymkode: 4cb1d...afa

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forresten blitt blokkert som «venn» av en gal bekjent. Fordi jeg slettet ett bilde hun hadde lagt ut og tagget meg i. Bildet var dritstygt 😂 og hun kunne i det minste spurt om hun kunne legge det ut. Folk er rare! Hvorfor tagge og dokumentere alt man gjør på sosiale medier.

Anonymkode: 4cb1d...afa

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Tagger ikke med bilder, men feks hvor vi er. Alt slettes, blir usikker på mannen. 

Anonymkode: e0864...4cd

Om dere ikke klarer å kommunisere om dette så ser ikke fremtiden veldig lys ut for forholdet deres.

Anonymkode: f5f77...8ce

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Setter særdeles lite pris på å bli tagget unødvendig. Kanskje han er som meg.

samme når jeg tar bilder, aldri av personer med mindre det er noe spesiell anledning. Snap: ta bilde av maten så det ser ut som man spiser alene.

forventer at folk gjør det samme og spør om de kan tagge meg/ta bilde med meg før de gjør det.

Anonymkode: 8402e...942

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er det fremdeles noen som tagger andre? Trodde det «gikk ut på dato» for flere år siden?

Jeg er forresten en «olding» på 50, og det kunne ikke falt meg inn å tagge mannen eller venner på xxx restaurant e.l.

Anonymkode: 29e76...01e

• Liker 13
Gjest Skogsalv
Skrevet

Jeg tagget (ex)kjæresten min ved noen få anledninger tidlig i forholdet ,da jeg var så forelsket.  Han ikke så mye 😎 Forelsket altså. 

Så tagg bortkastet, - fikk meg heller til å føle meg dum. Skal sies han tagget andre, venner og familie i hytt og pine selv. Derfor jeg trodde det var innafor å tagge ham. ( jeg tagget ingen andre ) Han la heller aldri ut kjærestebilder. Kun ting som vedrørte ham og sine. På slutten av forholdet tagget han eksdama si da . Dere vet,disse happy memory greiene som dukker opp 🤣

Nei,har fått så avsmak for SO ME. Det var kilde til mange diskusjoner oss imellom,da han var ekstrem på oppmerksomhet til alle andre enn meg. ( eldre flammer og fine damer) 

Gjør ikke den feilen igjen ! 

AnonymBruker
Skrevet

To ting jeg hater ved Internett, folk som tagger meg og folk som poster bilder av mine barn. 

Anonymkode: a4c92...f1b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg også gjort. Å tagge på Facebook er bare kleint, ingen bryr seg om hvor du er eller hvem du er sammen med. Samboeren din synes nok det er irriterende og det skjønner jeg godt.

Anonymkode: e2906...59c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Min mann liker ikke å bli utlevert. Jeg får ikke poste bilder med han på uten tillatelse. Og det aksepterer jeg fullt ut. Tror ikke det har noe med interesse eller uinteresse å gjøre :) 

Anonymkode: 6abcd...078

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Føler du generelt at dere har et hemmelig forhold?

Jeg liker ikke å kringkaste på veggen min på Facebook hvor jeg er. Synes det er en merkelig ting å gjøre. Jeg har satt på at jeg skal godkjenne alle tagginger, og godkjenner aldri slikt. Det betyr ikke at jeg skammer meg over hvor jeg har vært eller hvem jeg har vært med. Jeg synes bare det er teit at det ligger på veggen min, som det jo gjør om jeg tagges.

Anonymkode: 54236...c64

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min mann liker ikke å bli utlevert. Jeg får ikke poste bilder med han på uten tillatelse. Og det aksepterer jeg fullt ut. Tror ikke det har noe med interesse eller uinteresse å gjøre :) 

Anonymkode: 6abcd...078

Håper du ikke poster bilder av (ikke på) NOEN uten tillatelse? At man er i et forhold gir ikke rett til å poste bilder uten tillatelse. 

Anonymkode: d2713...a68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi må slutte å utlevere så mye personlig informasjon til de store internettaktørene. Google, Facebook og hva de heter alle. De sitter potensielt med en uhyrlig makt over oss hvis de ville utnytte det. USA vippet nesten over til diktatur da Trump trommet sammen flokken sin til angrep på kongressen i januar.

Anonymkode: a932a...78a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enda et godt eksempel på hvor mye sosiale medier kan kødde til menneskelige relasjoner. På hvilket nivå er dette et reelt problem? 
Selv slettet jeg facebook, og har ikke savnet det et jævla sekund. 

Anonymkode: 818d2...e3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er fordi det er barnslig 

Anonymkode: 3dd2a...c75

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner jeg godt! Har ikke noe behov for at andre skal vite hva jeg gjør eller hvor er. Jo mer privatliv jo bedre😍

deler aldri hvor jeg er fordi da får jeg en forventning om at andre bekjente vil møte meg, og ikke alltid jeg har lyst til det. Orker ikke de meldingene «er du her??? Vi må møtes da!! Når drar du igjen?» eller «så gøy at du er her! Skal vi møtes på onsdag?» jeg hadde jo spurt vedkommende hvis jeg hadde hatt lyst til å møre de. Men kanskje jeg allerede har andre planer. Eller kanskje jeg bare vil være med de jeg drar med. 

Jeg orker ikke noen forventninger av andre som bor i byen der jeg er

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...