starken Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Rundt mars/april fikk jeg levert det som var igjen av mormor sitt dødsbo. Det var en eske med ting, og tingene luktet slik som hun gjorde. Jeg tok den med inn på soverommet og så igjennom den. Etter et par dager bar jeg den ut av huset. Lukta av tingene/henne dukker stadig opp igjen, flere måneder senere. Jeg lufter hver dag og vasker soverommet annenhver uke, men likevel så dukker lukta opp. Hva kan dette komme av?
lokmeister2016 Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Vask med gul jiffeller krystall grønnsåpe tingene de vil trolig hjelpe 1
Gjest Lilleluring Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Det jøder har jeg lurt på mange ganger å... Jeg har fått noen klær av mamma (hun røyker, men ikke inne) det lukter av klæra ENDA, og jeg har vasket dem mange ganger... Lukt av andre er vannskelig og få bort virker det som.
starken Skrevet 15. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At du sørger? Anonymkode: 9b658...418 Hadde ikke noe særlig forhold til henne, og hun døde for snart to år siden, så jeg vil ikke si at jeg sørger.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 starken skrev (7 timer siden): Hadde ikke noe særlig forhold til henne, og hun døde for snart to år siden, så jeg vil ikke si at jeg sørger. Hei. Ikke vondt ment men om dette handler om å få fjernet lukt så kanskje du får flere svar inne på Hus og hjem-kategorien 😊 Anonymkode: 6f86d...239 4
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 Hei Faren min jobber med sånt og de bruker ozongenerator - det får du leid mange steder: https://norgeslykten.no/product/ozon-generator-7000-mg-t/ Anonymkode: 11d49...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå