AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Er det noe håp for oss da? Vi har datet kanskje i 6 mnd og vært sammen snart i 6 mnd men han vet ikke hva han føler nå, sånn plutselig.. vi hadde ferieplaner klare med ungene sammen ( hver våre) og plutselig så sier han det og etterpå er vi bare « venner ish) Han sier han ikke vet hva han vil.. om han vil være sammen med meg.. Jeg er dårlig på å prate med ha , og føler at jeg er veldig kjedelig.. Fordi jeg faktisk er forelska, og får nesten brainfreeeze når jeg ser han.. og da klarer jeg ikke alltid få sakt det jeg skal.. Jeg er dårlig på å be han om hjelp fordi jeg vil vise at jeg kan noe selv.. men tror alt sammen plager han.. mer enn jeg har tenkt over.. Jeg tenkte kanskje å skrive et brev til han.. for ting stopper jo fortsatt opp når jeg ser han.. men jeg skriver en setning, og tar det vekk fordi jeg føler det blir feil eller kan bli oppfattet feil.. jeg står skikkelig fast.. Kan det være noe håp for oss? Hva kan jeg gjøre for å være litt mer bestemt? Hvordan kan jeg bli flinkere til å formidle tanker og følelser? Har liksom følt på at det har vært noe galt også så er jo ikke like lett å åpne opp for en når man ikke føler seg helt trygg.. men Anonymkode: 6d660...271
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Etter 6 mnd bør en vite det... det er vondt å være på det stedet. Anonymkode: cd458...fdd 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Brev er god ide. Godt tenkt! ❤️ Anonymkode: 222e8...a55
Gjest Skogsalv Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 (endret) Vel,om han er usikker på hva han føler og vil,så bør han hvertfall ikke ha tilgang på sex. Si at du skjønner han er usikker og at dere kan sette ting på pause. Kanskje er du der om han vil tilbake. Kort fortalt : Han holder deg i limbo..Anbefaler deg å søke opp Matthew Hussey ( litt usikker på stavemåten, - noen får rette om den er feil ) på You tube. Ville IKKE skrevet et slikt brev på nåværende tidspunkt. Det kan hvertfall gi ham kalde føtter.. Endret 15. juli 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Han er ikke den rette. Den rette vil få deg til å smile, skravle om alt mulig- din beste venn, beundrer og forkjemper. Du slipper å tvile og leve i uttrygghet. Ikke kast bort tiden på en illusjon- jo fortere du greier å gi slipp, desto bedre sjanser for å møte den rette. Jobb med det selv- ingen liker dørgkjedelige folk med bunn selvtillit. Anonymkode: 25a32...02b
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Ville ikke fortsatt å data en som var usikker, det har jeg dårlig erfaring med fra før. Anonymkode: 2b8e6...c0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå