AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Etter mange varme dager er det kommet inn masse husfluer. De sitter på oss når vi ser på tv, vekker oss om natten når vi skal sove. Stakkars ungene får ikke sove av fluene som summer og kravler. Noen som har tips til hvordan jeg kan bli kvitt fluene en gang for alle? Det er MANGE. Anonymkode: 41f40...010
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Ser at overskriften ble en litt rar settning. Men håper dere skjønner 😊 Anonymkode: 41f40...010
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Smekke dem med fluesmekker. Støvsuge dem. Anonymkode: 33388...843
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Spray vinduene med insektsspray, ha myggnetting for åpne dører og vinduer. Ta de fluene som er inne med elektrisk fluesmekker 😄
Morten1 Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Flue feller finnes, alt fra gammels dags klister papir som henger under taklamper til disse kritt hvitlysende industri fellene.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Fluepapir, tar masse fluer her. Støvsuger: ha kun røret. List deg sakte inn på dem når de sitter på veggen. Når du kommer ca. 5 cm unna dem suges de inn. Ta ut støvsugeren med en gang, har hørt de kan overleve og fly ut. Anonymkode: bfba0...caa
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 Fluepapir fingrer ganske greit. Anonymkode: 645ba...d17
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 Jeg fanger de fleste stor fluer, og humler, veps, for store edderkopper osv. med et glass og et papir. Setter glasset over dem mens de sitter stillet, skyver et papir under og vips så er de fanget -da kan jeg slippe dem ut i det fri. Det går også an å åpne vinduet på kvelden, sette en lampe/legge en lommelykt på et bord på f.eks verandaen, slokke alt lys i rommet -da vil de fly ut selv. Bananfluer er de eneste jeg dreper, de formerer seg fort og er ikke digg å ha i mat og over alt, de tar jeg bare med vått tørkepapir og skyller ned i do. Anonymkode: fb676...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå