Gå til innhold

Har mye løs hud etter slanking, har jeg likevel sjans på menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har gått ned over 45 kilo etter en slankeoperasjon, og har mye hengende hud på mage, overarmer, innside av lår og puppene er også slaskete.

Med tid og stunder blir det nok til at jeg opererer bort denne løse huden, men alt tar jo tid og det er en smertefull prosess, så enn så lenge prøver jeg å venne meg til det.

Har lyst å prøve å date og savner det å ha sex siden det er lenge siden, og lurer på hvordan menn reagerer når de ser så løs hengehud på en kvinnekropp?

Endret av Tough cookie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en del løs hud etter stor vektnedgang, har vært null stress :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt har du sjanse. Bare ikke gå etter de som er 10er. Avhengig om hvordan du ser ut ellers, er du smart, morsomt, alder, har du bra utdanning og jobb så kan du søke etter noen på omtrent same nivå som deg. 

Anonymkode: 22659...074

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg synes kroppen min er styggere nå enn da jeg var skikkelig tykk

Anonymkode: 954ea...bf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Selvsagt har du sjanse. Bare ikke gå etter de som er 10er. Avhengig om hvordan du ser ut ellers, er du smart, morsomt, alder, har du bra utdanning og jobb så kan du søke etter noen på omtrent same nivå som deg. 

Anonymkode: 22659...074

Men da går du utifra at alle menn er overfladiske da. Det er jo ikke helt rettferdig ovenfor alle menn. 

Anonymkode: 2dc13...982

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er slankeoperert jeg også og har gått ned ca 50kg og har nylig fått meg kjæreste. Han bryr seg 0 om løshuden min. Jeg har heller ikke vært så usikker på løshuden så han måtte bare ta det han fikk og han har vært så fin når det kommer til alt rundt operasjon og hud. Møter du rett mann så skal dette gå helt fint!

Anonymkode: 6e98c...d04

Skrevet

Tror nok det skal gå bra. Vi er alle forskjellige med våre særegenheter, når alt kommer til alt så er ikke utseeende det som teller mest.

Du finner sikkert noen tennåringer som passer inn på paradise hotell som mener noe annet, men tror faktisk du har det bedre uten de individene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ts her.

Jeg synes kroppen min er styggere nå enn da jeg var skikkelig tykk

Anonymkode: 954ea...bf3

Det er grunnen til at jeg la på meg en god del av vekten igjen. Det var lettere å finne klær som passet og satt pent, og jeg så ikke ut som en 90 år gammel dame naken når jeg veide litt mere. 

Anonymkode: e29b6...f63

Skrevet

Hadde ikke brydd meg om det, viktigste er kjemien.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også mye løs hud etter vektnedgang, spesielt på mage, og noe på lår og overarmer i tillegg til litt på halsen. Jeg gikk opp 25 kilo pga medisiner, og da jeg sluttet gikk jeg naturlig ned. Jeg synes selv jeg så bedre ut med fler kilo fremfor masse løs hud slik jeg har nå. Nå må jeg passe på å holde vekten oppe, for om jeg går ned mer blir problemet verre. 

da jeg datet med all den løse huden hadde jeg fryktelig dårlig selvtillit, mye dårligere enn da jeg var overvektig. Jeg brukte blant annet tinder, og det var viktig for meg å fortelle om kroppen min før jeg møtte noen derfra. Jeg ventet selvfølgelig en liten stund før jeg fortalte, passet å at kjemien var der. Jeg har absolutt aldri blitt avvist når jeg har fortalt om kroppen min eller vist den frem. Jeg er i dag gift med en mann som elsker hele meg, og han har gjort meg trygg på egen kropp. Likevel venter jeg på Operasjon av løs hud (offentlig dekket). Dette gjør jeg kun for min del selvom det er over ti år siden vektnedgangen. Nå har det blitt såpass mye hud at det går utover helsen.

Anonymkode: 23660...26e

AnonymBruker
Skrevet

Er det lenge siden du opererte?

Anonymkode: 3bff7...3e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått ned 65 kg og har aldri opplevd at jeg har blitt avvist for det. Tror den eneste som har hatt problem med min løse hud er meg. Nå er jeg singel igjen og det å møte en ny skummelt, men må bare bruke tid og bli kjent først så går det bra.

Anonymkode: 1d0f7...99c

• Liker 1
Skrevet

Gratulere med gjennomført operasjon.

Og nei, løs hud etc. er ingen hindring. Viktigste er kjemien, ikke utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseende betyr ikke noe for kvinners sjanse. Er bare menn på 183 som meg som må leve livet som jomfru. 

Anonymkode: d06ab...533

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utseende betyr ikke noe for kvinners sjanse. Er bare menn på 183 som meg som må leve livet som jomfru. 

Da er du veldig gammel.

TS, ikke døm andre som du dømmer deg selv! Gratulerer med operasjon og veien til et lettere liv. 

AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (5 minutter siden):

Da er du veldig gammel.

TS, ikke døm andre som du dømmer deg selv! Gratulerer med operasjon og veien til et lettere liv. 

183 cm høyde

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

183 cm høyde

Det har ingenting med å være jomfru å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Over gjennomsnittshøyden altså, det er noe annet enn høyden som gjør at du ikke drar damer

Anonymkode: 7e792...2ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Over gjennomsnittshøyden altså, det er noe annet enn høyden som gjør at du ikke drar damer

Anonymkode: 7e792...2ce

Stygg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste har cp og er i rullestol, og jeg er har bmi på 23 og er ganske normal på mange måter (jeg har altså ikke måttet ta til takke med en i rullestol).

Ad nauseaum; Kjemi er det viktigste for oppegående mennesker. 

Anonymkode: f576b...895

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...