Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg prøver å få msn? Ser noen andre i familien min at jeg har msn da? Hvis de også har msn på samme data? Storebroren min er også inne på denne interrnetten og er inne på msn, men jeg er så redd han kan se at jeg også er inne på msn? Kan han chatte med noen jeg kjenner der? Kan han se brukenavnet mitt ol? Er det passord der?

Etter jeg har vært her inne så sletter jeg de sidene jeg har vært på, og da blir de borte, men han kan sikkert se de uansett. Jeg vet ikke. Har ikke peiling på internette eller data jeg. er helt dum.

Før så trygte storebroren min på et lite vindu nederst til høyre og da dukket msn opp automatisk? og når jeg var inne på nettet så kom plutselig kom det opp et vindu på nettet fra msn fra vennene hans som jeg så og leste? Uten at jeg logget meg inn eller noenting?

På de meldingene stod det bare? Er du på nettet? osv. Men jeg svarte ikke siden det er hans venner og jeg ville ikke lese det da. Lissom privatliv og sånn..

Dette ble masse surr og dumme spørsmål da..

Jeg klarer ikke å skrive normalt jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får jeg bort den lagrede emailen min?

Jeg vil ikke at den skal stå der lagret men jeg får ikke sletta den?? :frustrert:

Skrevet

Angående msn kan du velge å bli spurt om passord hver gang du skal logge deg på... eller du kan velge at den skal huske passord og dermed logge på automatisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...