AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Hei, er en familie på 5 som tenker på en ferie tur til Østersund. Med små barn i bil er vi bekymret for lange køer, hvilke dokumentasjon må gjøres/tas med? Hva er lurt og tenke på? Noen som har reist over og opplevd situasjonen? Anonymkode: 370a3...66e
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, er en familie på 5 som tenker på en ferie tur til Østersund. Med små barn i bil er vi bekymret for lange køer, hvilke dokumentasjon må gjøres/tas med? Hva er lurt og tenke på? Noen som har reist over og opplevd situasjonen? Anonymkode: 370a3...66e HVORFOR drar du med deg små barn til Sverige nå etter (nei midt i) en pandemi? Skjerp deg er noe å tenke på. Anonymkode: 2341b...fcc 4
Gjest Lunaris Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): HVORFOR drar du med deg små barn til Sverige nå etter (nei midt i) en pandemi? Skjerp deg er noe å tenke på. Anonymkode: 2341b...fcc Dette!!! Hvorfor risikere at ungene blir smittet? Delta herjer og ungene er ikke vaksinerte! Bruk hodet!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Det kan være lurt å la det være om dere ikke må!!! Kjenner noen som ble stående i test-kø i 4 timer utendørs på hjemturen sammen med en million mygg og knott, ønsker du deg deg med 3 barn? Anonymkode: 9199a...a3d 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Uansvarlig. Er dere virkelig to voksne som er enige om at dette er en god idé? Hold dere i Norge, det er da nok av fine plasser å dra på ferie. Man risikerer ikke barnas helse + videresmitte for billig brus og bacon... Bruk litt sunn fornuft her TS. Anonymkode: 2341b...fcc 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Var i østersund her om dagen, og det er null fokus på smittevern. Ingen med munnbind, null avstand og sprit må man lete etter. Dropp det siden dere har med barn, er mitt råd. Om dere drar finner du all info på fhi.no. Greit de har lave smittetall om dagen, men jeg skjønner hvorfor de har dødd som fluer der. Anonymkode: 0862f...c89 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var i østersund her om dagen, og det er null fokus på smittevern. Ingen med munnbind, null avstand og sprit må man lete etter. Dropp det siden dere har med barn, er mitt råd. Om dere drar finner du all info på fhi.no. Greit de har lave smittetall om dagen, men jeg skjønner hvorfor de har dødd som fluer der. Anonymkode: 0862f...c89 Å drasse med seg små barn dit når det er slik er så unødvendig. 😩 Skremmende hvor lett noen tar på dette. Særlig småbarnsforeldre burde tenke litt lengre, ikke lett å holde smittevernsregler for små akkurat. Anonymkode: 2341b...fcc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå