Gå til innhold

Noen her som har valgt kjønn på barnet i utlandet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to flotte gutter, men savner ei datter. Noen her som he valgt kjønn på barnet i utlandet? Hvordan var prosessen? Hvordan føler du deg i dag? Føles det som familien er komplett? 

Anonymkode: 2851c...c66

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenkt meg å gjort det samme for å få en sønn. Har 5 jenter. Men føler egentlig ikke vi trenger flere barn. Er jo like glad i dem uansett hvilke kjønn. Men hadde vært gøy å sett hvordan gutteversjonen av oss hadde blitt 

Anonymkode: 1295f...ab6

AnonymBruker
Skrevet

Nå skjønner jeg ikke spørsmålet? Hvordan velger man kjønn på barnet i utlandet?

Anonymkode: 163e8...502

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nå skjønner jeg ikke spørsmålet? Hvordan velger man kjønn på barnet i utlandet?

Kunstig befruktning. Så tester man embryoene og finner hvilke kjønn de er og setter bare tilbake den/de som har ønsket kjønn.

Anonymkode: d5a21...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om man er såpass ute å kjøre psykisk, at man går så drastisk til verks for å få det kjønnet man ønsker seg, bør man vel ikke få barn i det hele tatt.

Anonymkode: f3bc0...785

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kunstig befruktning. Så tester man embryoene og finner hvilke kjønn de er og setter bare tilbake den/de som har ønsket kjønn.

Da ante jeg rett. Dette er altså noe som gjøres i utlandet, men ikke i Norge? Beklager for å ikke ta del i selv problemstillingen, ble bare nysgjerrig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da ante jeg rett. Dette er altså noe som gjøres i utlandet, men ikke i Norge? Beklager for å ikke ta del i selv problemstillingen, ble bare nysgjerrig.

Det gjøres i noen få land og ikke i Norge nei (annet enn hvis begge foreldre har alvorlig arvelig sykdom som bare arves til ett bestemt kjønn, men da gjøres det selvsagt for å unngå sykdom og ikke pga overfladiske ønsker som hos TS). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...