AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Er det mulig? Eller veldig dum idé? Tenker ikke en drastisk farge på stripene, kanskje 1 tone eller 2 annerledes enn original fargen Skal først helfarge håret, og tenkte på å hettefarge med en tone mørkere Eller burde jeg kanskje hettefarge først, og så helfarge hele håret etterpå? For helfargen vil jo se annerledes ut med forskjellig utgangspunkt og striper i håret Anonymkode: 27f40...d87
AprilLudgate Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 En dum ide tror jeg. Sannsynligvis får du ikke fargen du ønsker, men mer en mettet og matt mye mørkere farge. Er greia at du ønsker spill i håret?
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Fløff skrev (3 minutter siden): En dum ide tror jeg. Sannsynligvis får du ikke fargen du ønsker, men mer en mettet og matt mye mørkere farge. Er greia at du ønsker spill i håret? Ja jeg ønsker spill i håret 😅 Var blond en periode, men både håret og lommeboka tålte ikke det... Så jeg farget håret hjemme med farge fra Vita. Ble veldig fornøyd 😊 men ønsker egentlig litt mørkere farge, + litt fargespill. Har hatt veldig mørkt hår før, nesten mot svart, så vet jeg passer det også legger ut et bilde som ligner på min farge nå Anonymkode: 27f40...d87
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #4 Skrevet 20. juli 2021 Jeg har gjort det på min naturlige hårfarge, det fungerer veldig bra. Brukte en farge som var 2-3 toner mørkere og kald. Jeg har varme nyanser. Anonymkode: bd48d...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå