Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken lydbok-app anbefaler du?
Til både voksen dame, mann og barn 4-15 år 🙂 

Anonymkode: 12eaf...027

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge har prøvetid så du kan teste de selv.

Anonymkode: b9a2e...c72

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i hvertfall veldig fornøyd med Storytel.  Har hatt det i mange år, og liker utvalget. For meg er det et pluss at jeg også kan velge engelskspråklige og svenske bøker i tillegg. 

Jeg er veldig kresen på opplesere, og synes det er mange flinke her. 

• Liker 1
Skrevet

Nå er det kanskje ett år siden jeg brukte Fabel, men da mente jeg at Storytel hadde det beste utvalget for meg. Nå prøver jeg Nextory gratis i 30 dager og det ser jammen bra ut der også. Det er ikke godt å si hva som er best, jeg tror personlige preferanser må avgjøre, for det er mye av de samme bøkene overalt. Gratis prøveperiode er kjekt!

AnonymBruker
Skrevet

anbefaler også å sjekke ut bookbites appen. 

det er bibliotekenes app. så ikke alltid alt er tilgjengelig (de har kun x Antall lisenser i perioder, og ting kan være utlånt)  har mange barnebøker og mye lydbøker. må registrere lånekortet. 

Anonymkode: 64ae7...9a7

• 6 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 20.01):

Begge har prøvetid så du kan teste de selv.

Anonymkode: b9a2e...c72

Men om man prøver storytel gratis i 14 dager kan man avslutte før disse 14 dagene å slippe å betale noe eller er man abbonent da? 

Anonymkode: d6e58...c4e

Skrevet
Khloe P.T skrev (På 15.7.2021 den 22.19):

Nå er det kanskje ett år siden jeg brukte Fabel, men da mente jeg at Storytel hadde det beste utvalget for meg. Nå prøver jeg Nextory gratis i 30 dager og det ser jammen bra ut der også. Det er ikke godt å si hva som er best, jeg tror personlige preferanser må avgjøre, for det er mye av de samme bøkene overalt. Gratis prøveperiode er kjekt!

Vet du svaret på det jeg spurte over? 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du svaret på det jeg spurte over? 🙂

Mente du om du kan avslutte innen 14 dager uten å være betalende abonnent?  Ja, det mener jeg ganske bestemt. 

Skrevet
Khloe P.T skrev (7 minutter siden):

Mente du om du kan avslutte innen 14 dager uten å være betalende abonnent?  Ja, det mener jeg ganske bestemt. 

Ja var det jeg mente. Vil bare prøve gratis. 

Skrevet

Har hatt storytel i mange år. Byttet til fabel i fjor. Klarte kun 14 dager, så byttet jeg tilbake. Storytel er definitivt best etter vår families behov. 

Anonymkode: a818a...8ea

Skrevet

Er også mest fornøyd med Storytel. Meg og barna på 11 år og 8 år. Bruker i tillegg BookBites som er nevnt over. 

Anonymkode: 4b3d3...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...