Gå til innhold

Ville du sett på kvinnefotball om kvinnene spilte i bikini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært mye debatt rundt bikinien som brukes i strandvolleyball og strandhåndball. Men med tanke på hvor få som ser på kvinnefotball så burde man kanskje vurdere bikini som uniform der også?

Ville du begynt å se på kvinnefotball om damene spilte i bikini?

Anonymkode: ef129...afe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skulle ta på bikini, så ville sikkert innleggene dine blitt mye mer spennende 👍🏻

Anonymkode: aaf28...2d1

• Liker 10
Skrevet

Nei. Årsaken til at kvinnefotball er mindre interessant enn mannefotball, er fordi det er flere menn som er interessert i fotball. Og da er det kanskje naturlig at de ser på fotballen de kjenner best, altså den gode, gamle fotballen hvor menn alltid har spilt. Og hva er galt med at mannefotball er mer populært enn kvinnefotball?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har vært mye debatt rundt bikinien som brukes i strandvolleyball og strandhåndball. Men med tanke på hvor få som ser på kvinnefotball så burde man kanskje vurdere bikini som uniform der også?

Nei, bare hvis de spiller nakne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da ville jeg slutta å se. Hadde ikke orka fantomsmertene i lyske og bryst 🥴🥴

Anonymkode: 15c0c...19e

• Liker 3
Skrevet

Nei. Nivået er rett og slett for lavt. Jeg ser såpass mye fotball, men dropper det meste av norsk fotball også av den grunn. 

Reiser heller og ser det lokale laget spille kamp, da nivået der er omtrent det samme, om ikke høyere enn toppnivået i kvinnefotballen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med skiskyting og langrenn i bikini?

Anonymkode: c92d5...966

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke kvinner bare bli pålagt å gå i bikini til en hver tid, så blir mannfolka fornøyd. For det er jo bare derfor kvinner er til, å være til forlystelse for kåte mannfolk. 

Anonymkode: fb3b4...042

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting kunne fått meg til å se på fotball.

Anonymkode: 41a90...48e

• Liker 1
Skrevet

Herregud, for en trolletråd.

Jeg ser allerede på kvinnefotball og hadde ikke fortsatt hvis de spilte i bikini. De er der for å utøve sport, ikke være objekt for det mannlige blikk. Like useriøst som å foreslå at mennene skal spille i tanga. 

• Liker 6
Skrevet

Nei. Kvinnelige fotballspillere er ofte litt lave og smålubne i motsetning til volleyballspillerne som er høye og slanke.

AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke mennene spilt i Borat-truse?

Anonymkode: 8c33a...44f

• Liker 1
Skrevet (endret)
16 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, men mest fordi fotball ikke interesserer meg. Når det kommer til strandvollyballen så er det en seksuell ting og helt forkastelig. Det er det sportslige som burde gjelde ikke pupper og rumpe. Dette er en «Us Too» sak og synd jentene dropper protesten så de får spille. De burde boikottet turneringen men venter til etterpå.

Her øver kvinnelige soldater til parade i pumps

Det har brutt ut skokrangel i Ukraina, etter at forsvarsdepartementet har utstyrt kvinnelige soldater med pumps. – Fullstendig idiotisk, freser kvinnelige politikere.

Hvorfor ikke støvletter med stiletthæler. Det er jo en «killer», bare sånn for å være litt seriøs

Endret av Skriveleif
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på.

Om lagene var satt sammen av de mest sexy spillerne, så ja.

Om lagene var satt sammen av de beste fotballspillerne, så nei.

Anonymkode: 29050...497

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, tom1986 said:

Nei. Kvinnelige fotballspillere er ofte litt lave og smålubne i motsetning til volleyballspillerne som er høye og slanke.

Bingo.

Mine favorittsporter med kvinnelige utøvere er der hvor de er høye, slanke,  og elegante, nærmest "katteaktige". Badminton og volleyball er best. Badminton er stort i Asia, som har de kvinnene jeg finner vakrest. Høye asiatere er enda slankere, og enda mer elegante.

Anonymkode: 29050...497

Skrevet

Nei. Jeg ser en del kvinnefotball, mer enn jeg ser herrefotball, og ser ingen grunn til å endre draktene til hverken kvinnene eller mennene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva med nakensjakk? Kanskje kvinnesjakk hadde blitt mer populært?

Anonymkode: 8c33a...44f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men ville nok sett noen "men of culture"-kavalkader fra kvinnefotball på YouTube 😀

Anonymkode: d9430...ba1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...