AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Skal ut og reise imorgen, men har legetimen/svangerskapskontroll rett før avreise, så reiser ikke hjemom. Vil helst reise i en lett sommerkjole, men vil ikke blotte trusa for legen min. Er det bedre med bukse og topp da eller kan det lyttes utenpå kjolen? Anonymkode: 9e350...802
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 De må inn på huden, ellers virket det ikke. Men de tåler å se en truse altså. Anonymkode: f484d...57a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Skal ut og reise imorgen, men har legetimen/svangerskapskontroll rett før avreise, så reiser ikke hjemom. Vil helst reise i en lett sommerkjole, men vil ikke blotte trusa for legen min. Er det bedre med bukse og topp da eller kan det lyttes utenpå kjolen? Anonymkode: 9e350...802 De må ha proben på hud, ikke gjennom klær. Leger tåler å se truse altså 🙈 Kan du ikke bare ha på en litt stor truse eller sykkelshorts om du ikke vil vise tangaen?. Jeg hadde aldri orka bukse i dette været og bruker alltid boxershorts under kjole. Anonymkode: 099e5...f7c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Greit han tåler å se den, men jeg vil ikke at han skal det Men takk for info, da tar jeg legglange joggebukser, og skifter jo bare i bilen etterpå! 😄 Anonymkode: 9e350...802
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 At legen ser trusa di er krise, men at sannsynligvis flere fremmede skal både stikke fingre og ikke minst mer eller mindre jobbe ved underlivet ditt er helt greit?😅 Men doppler fungerer kun på hud ja Anonymkode: 8f882...0b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå