AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Har brukt google, spurt rundt. Har brukt timesvis med leting. Men finner ingen. Enten er de gått bort ellers så gjemmer de seg og er anonyme 😕 Finnes ingen synske på spålive.no og lignende. Hvorfor er de så vanskelig å finne? Anonymkode: da004...acb
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Du vil vinne i lotto i helga Anonymkode: 84a64...840
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Fordi de ikke finnes. Anonymkode: 1c1f0...358 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Herregud, ingen er synsk. Livet skjer slik det skjer, ingen kan forutse noen ting som helst. Hadde det fantes en synsk person så hadde vedkommende vært steinrik, kjent, og vært ansett som like mektig som Jesus. Så slutt å kast bort pengene dine på lureri som dette. Anonymkode: 43404...472 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har brukt google, spurt rundt. Har brukt timesvis med leting. Men finner ingen. Enten er de gått bort ellers så gjemmer de seg og er anonyme 😕 Finnes ingen synske på spålive.no og lignende. Hvorfor er de så vanskelig å finne? Anonymkode: da004...acb Hva er det du ønsker svar på? (fortid, fremtid?) Anonymkode: 55b96...452
Gjest Cisne Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 Det finnes mange synske som ikke vil at folk skal vite det. Man vil jo være i fred…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 Hvorfor trenger du en synsk person? Anonymkode: 6c749...4c6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Skrevet 15. juli 2021 Jeg skal ikke kalle meg synsk men det hender jeg får inntrykk og indre bilder som viser seg å stemme, det kommer helst spontant om jeg fokuserer på noe. Så jeg skal prøve. Det jeg får innntrykk av her er en kvinne, hun har litt mørkt, halvlangt hår med rødlig skjær og pannelugg, hun er noe under gjennomsnittlig høy og har runde former, men er ikke overvektig. Noen ville kalle henne "liten og nett". Er egentlig en livlig og glad person, men virker rastløs og utålmodig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror bestemt at hun ikke finner ut av det som gjør henne rastløs og utålmodig med å lete etter svar hos andre. Slik leting vil bare gjøre henne mer frustrert. Løsningen hun leter etter er rett ved henne selv, og hun kan finne ut av det om hun ber de høyere makter om hjelp til å se løsningen, og har en åpen holdning for det som skjer. Det skal være "rett under nesa" så å si, og enkelt å finne ut av. bare be om hjelp og vent litt, det skal gå ganske raskt. Anonymkode: 218bc...556 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #10 Skrevet 15. juli 2021 Jeg prøvde å finne julenissen en gang. Det var også vanskelig. Anonymkode: 534ee...412 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #11 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skal ikke kalle meg synsk men det hender jeg får inntrykk og indre bilder som viser seg å stemme, det kommer helst spontant om jeg fokuserer på noe. Så jeg skal prøve. Det jeg får innntrykk av her er en kvinne, hun har litt mørkt, halvlangt hår med rødlig skjær og pannelugg, hun er noe under gjennomsnittlig høy og har runde former, men er ikke overvektig. Noen ville kalle henne "liten og nett". Er egentlig en livlig og glad person, men virker rastløs og utålmodig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror bestemt at hun ikke finner ut av det som gjør henne rastløs og utålmodig med å lete etter svar hos andre. Slik leting vil bare gjøre henne mer frustrert. Løsningen hun leter etter er rett ved henne selv, og hun kan finne ut av det om hun ber de høyere makter om hjelp til å se løsningen, og har en åpen holdning for det som skjer. Det skal være "rett under nesa" så å si, og enkelt å finne ut av. bare be om hjelp og vent litt, det skal gå ganske raskt. Anonymkode: 218bc...556 Jeg vet hvorfor du tror det, det ligger jo i hovedinnlegget 😂😂😂😂 Anonymkode: 8bc9e...8c0 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #12 Skrevet 16. juli 2021 Er du overrasket? Sitter du fortsatt opp å leter etter tannfeen også da eller? Anonymkode: 6e92e...038 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 Du finner synske sammen med tannfeen, julenissen, påskeharen og enhjørningene Anonymkode: 20e88...1b8 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 https://forskning.no/a/1186905 Anonymkode: 4a86e...4bd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå