Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt google, spurt rundt. Har brukt timesvis med leting. Men finner ingen. Enten er de gått bort ellers så gjemmer de seg og er anonyme 😕 Finnes ingen synske på spålive.no og lignende. Hvorfor er de så vanskelig å finne? :( 

Anonymkode: da004...acb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vil vinne i lotto i helga

Anonymkode: 84a64...840

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke finnes.

Anonymkode: 1c1f0...358

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ingen er synsk. Livet skjer slik det skjer, ingen kan forutse noen ting som helst. Hadde det fantes en synsk person så hadde vedkommende vært steinrik, kjent, og vært ansett som like mektig som Jesus. Så slutt å kast bort pengene dine på lureri som dette. 

Anonymkode: 43404...472

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har brukt google, spurt rundt. Har brukt timesvis med leting. Men finner ingen. Enten er de gått bort ellers så gjemmer de seg og er anonyme 😕 Finnes ingen synske på spålive.no og lignende. Hvorfor er de så vanskelig å finne? :( 

Anonymkode: da004...acb

Hva er det du ønsker svar på? 
(fortid, fremtid?)

Anonymkode: 55b96...452

Gjest Cisne
Skrevet

Det finnes mange synske som ikke vil at folk skal vite det. Man vil jo være i fred…

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du en synsk person?

Anonymkode: 6c749...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke kalle meg synsk men det hender jeg får inntrykk og indre bilder som viser seg å stemme, det kommer helst spontant om jeg fokuserer på noe. Så jeg skal prøve.

Det jeg får innntrykk av her er en kvinne, hun har litt mørkt, halvlangt hår med rødlig skjær og pannelugg, hun er noe under gjennomsnittlig høy og har runde former, men er ikke overvektig. Noen ville kalle henne "liten og nett".

Er egentlig en livlig og glad person, men virker rastløs og utålmodig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror bestemt at hun ikke finner ut av det som gjør henne rastløs og utålmodig med å lete etter svar hos andre. Slik leting vil bare gjøre henne mer frustrert.

Løsningen hun leter etter er rett ved henne selv, og hun kan finne ut av det om hun ber de høyere makter om hjelp til å se  løsningen, og har en åpen holdning for det som skjer. Det skal være "rett under nesa" så å si, og enkelt å finne ut av. bare be om hjelp og vent litt, det skal gå ganske raskt.

Anonymkode: 218bc...556

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å finne julenissen en gang. Det var også vanskelig.

Anonymkode: 534ee...412

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal ikke kalle meg synsk men det hender jeg får inntrykk og indre bilder som viser seg å stemme, det kommer helst spontant om jeg fokuserer på noe. Så jeg skal prøve.

Det jeg får innntrykk av her er en kvinne, hun har litt mørkt, halvlangt hår med rødlig skjær og pannelugg, hun er noe under gjennomsnittlig høy og har runde former, men er ikke overvektig. Noen ville kalle henne "liten og nett".

Er egentlig en livlig og glad person, men virker rastløs og utålmodig. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror bestemt at hun ikke finner ut av det som gjør henne rastløs og utålmodig med å lete etter svar hos andre. Slik leting vil bare gjøre henne mer frustrert.

Løsningen hun leter etter er rett ved henne selv, og hun kan finne ut av det om hun ber de høyere makter om hjelp til å se  løsningen, og har en åpen holdning for det som skjer. Det skal være "rett under nesa" så å si, og enkelt å finne ut av. bare be om hjelp og vent litt, det skal gå ganske raskt.

Anonymkode: 218bc...556

Jeg vet hvorfor du tror det, det ligger jo i hovedinnlegget 😂😂😂😂

Anonymkode: 8bc9e...8c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du overrasket? Sitter du fortsatt opp å leter etter tannfeen også da eller?

Anonymkode: 6e92e...038

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du finner synske sammen med tannfeen, julenissen, påskeharen og enhjørningene

Anonymkode: 20e88...1b8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...