Gå til innhold

Hvis vaksinen ikke var gratis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du tatt den da? La oss si den kostet mellom 75-150 kr.. tror vi hadde hatt langt færre enn 90% oppslutning da 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart jeg hadde tatt den.

• Liker 5
Skrevet

150 kr hadde ingen brydd seg. 15 tusen så hadde nok folk brydd seg. 

• Liker 8
Gjest Tamsi
Skrevet

Kunne betalt mye. Jeg betalte flere hundre kroner for influensavaksinen som fattig student.

Skrevet

Ja. Jeg tar jo andre vaksiner jeg trenger med jevne mellomrom også og de koster jo penger. Har også vurdert TBE vaksinen, men nå holder jeg med hovedsakelig i områder det ikke er påvist så da slipper jeg unna enn så lenge. Men hadde jeg f.eks ferier mye på sørlandet hadde jeg tatt den.

Skrevet (endret)

Jeg hadde tatt den. Og antagelig raskere enn det som skjer i dag iom at jeg hadde kjøpt meg plass i køen. Hadde ikke gjort meg noe om hver vaksine hadde kostet 2000-3000. 

Endret av skrue
  • Liker 4
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Ja uten tvil. Hadde tatt den om den kostet flere tusen kroner også. 

Endret av Warrior
Gjest QL2yBCGXlW
Skrevet

Som student, så hadde jeg ikke betalt over 100kr for den. Jeg er helt frisk, og hadde nesten vært like trygt å få corona som å ta vaksinen. Så mer enn 100kr hadde jeg ikke betalt. Men staten kunne ha tjent godt med penger etter all den frykten som er spredd ang viruset. Folk hadde vært villig til å betale mye 

Skrevet (endret)

Gardasil koster vel rundt 4500 kr (for 3 stk, ink at noen setter den), og folk tar jo den, og. Så regner med de som ønsker vaksiner også hadde vært villig til å ta en såpass marginal kostnad. 

Endret av Namine
  • Liker 3
Skrevet

Denne nei, andre vaksiner ja.

• Liker 3
Skrevet

Ja, de prisene du snakker om er jo ikke for en lunsj. Hadde betalt mye mer også. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg hadde betalt. Også hvis den kosta 1000kr.

• Liker 3
Skrevet
Lilylune skrev (49 minutter siden):

Hadde du tatt den da? La oss si den kostet mellom 75-150 kr.. tror vi hadde hatt langt færre enn 90% oppslutning da 

Hadde ikke betydd noe for min del

• Liker 2
Skrevet

Hadde lett betalt noen titusen for å få den tidligere

• Liker 2
Skrevet

Hvis tanta mi hadde vært mann, ville hun vært onkelen min.

• Liker 2
Skrevet

Så hadde jeg tatt den likevel

• Liker 1
Skrevet

Må har jeg fått influensavaksine gratis hvert år på jobb. Hadde nok ikke tatt den ellers. Måtte da bestilt time hos legen, fått fri osv..

• Liker 1
  • Opprett ny...