AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Del Skrevet 15. juli 2021 Hvis de har planlagt å bryte seg inn et sted og stjele, men så blir de hindret i det for noen fikk mistanke om det. Blir de forbanna da? Samme med svindlere som blir forhindret fra å lure folk for penger. Sikkert rart spørsmål, men jeg elsker å tenke på at forbrytere ikke får det som de vil, og at de blir forbanna for det. Anonymkode: fcae3...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 15. juli 2021 #2 Del Skrevet 15. juli 2021 Ja, alle tyvene jeg omgås blir skikkelig, skikkelig forbanna. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Del Skrevet 15. juli 2021 Du får spørre Kasper, Jesper og Jonathan. Anonymkode: 7a31b...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Del Skrevet 15. juli 2021 Kan tenke meg de blir litt forbannet, ja, særlig hvis de har planlagt godt i forkant og sett for seg pengene de skal kose seg med etter innbruddet. Når de så kommer inn og finner alt av verdisaker borte eller innelåst i en safe de ikke klarer å bryte opp, så blir de vel lit "pissed off", kan jeg tenke meg. Kanskje derfor mange som kommer hjem og finner at huset er utsatt for innbrudd, ser et salig kaos av ting som er kastet rundt og møbler veltet etc. Tyvene hevner seg pga manglende utbytte. Anonymkode: 6071e...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Del Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du får spørre Kasper, Jesper og Jonathan. Anonymkode: 7a31b...840 Haha Anonymkode: fcae3...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 6. oktober 2023 #6 Del Skrevet 6. oktober 2023 Så klart de blir det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Litt gammel tråd som jeg startet 😄 Gir med selv et svar 😄 Jeg vil tro ja at de ikke blir blide hvis folk har sikret både huset, bilen og låst inn alt av verdisaker. Men det har de jo bare godt av 😂 Anonymkode: fcae3...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå