Gå til innhold

Ghosting, usikker eller hard to get?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg var på date med en jeg likte i ungdommen. Vi var på flere koselige dater, kysset og koste men ikke mer enn det. Jeg skulle på ferie i 1 uke og fikk beskjed om å sende snapper fra turen og gi beskjed når jeg hadde komt hjem. 

På turen merket jeg at jeg fikk mindre og mindre respons. Fra at han svarte kjapt på alt som ble sendt til at han kun så på snappen uten å svare. Når jeg kom hjem, gav jeg beskjed at jeg var hjemme om han ville finne på noe. Etter en stund fikk jeg svar at han gjerne ville finne på noe. Etter dette har jeg ikke hørt fra ham.

Jeg har tatt litt hintet, har ikke sendt på meldinger, men sitter igjen med tankene. Er han usikker, ghostet med vilje, ønsker at jeg skal ta styringa?

Tydligvis har han satt seg på hjernen min enda og tenker på ham, men skal jeg gidde? Skal jeg være direkte og bare spørre hva greia er?

Anonymkode: fee52...2a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke så interessert og syns det er vanskelig å gi beskjed. Hadde han vært interessert hadde han gledet seg til å treffe deg, og svart ivrig på snapper 

Anonymkode: e2339...8cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han gjorde det i starten og i starten av ferien. Men da kan jeg vel bare la denne gå.

TS

Anonymkode: fee52...2a2

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Han er ikke så interessert og syns det er vanskelig å gi beskjed. Hadde han vært interessert hadde han gledet seg til å treffe deg, og svart ivrig på snapper 

Anonymkode: e2339...8cb

Det er det jeg tenker også, dessverre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...