Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Nå har det blitt slutt med kjæresten, vi holdt sammen ca ett år. Ikke samboere. Jeg har tidligere en skilsmisse bak meg. Det er i begge tilfeller mennene som har valgt å avslutte. Nå sitter jeg igjen med en tomhetsfølelse, tror jeg. En følelse av og ikke fungere i forhold, ikke være god nok, samtidig som jeg har det fint alene. Jeg er ikke så veldig gammel heller, 35 år. Jeg kunne gjerne tenkt meg at dere tok dere tid til å fortelle meg historien deres, dere som er i forhold, som en oppmuntring på veien videre. Hvordan møttes dere? Var det rett fra første stund? Følte du at alt stemte?

Anonymkode: c71ec...3fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Skjønner dette er en vanskelig tid og sender deg bare gode tanker og et ønske om at du skal få det bedre slik jeg har fått. 

Ble sammen med min forlovede for litt over et år siden. Jeg hadde nesten akkurat kommet ut av et langt forhold på 13 år som var fullstendig dødfødt, så jeg var egentlig klar for å gå videre med engang mtp at det hadde vært null følelser de siste årene. Derfor hadde jeg et annet utgangspunkt. Min nåværende forlovede var en bekjent. Jeg ga uttrykk for at jeg likte han via snap, og han gjorde det samme tilbake. Møttes, hadde sex og drev sånn i en måned. Kom nærmere og nærmere hverandre, samtalen fløt, jeg var hos han hele tiden, han ville ha meg der hele tiden. Etter enda en måned ble vi enige om å være kjærester, og etter to måneder til ble vi enige om å bli samboere. Alt skjedde raskt og på løpende bånd, men verken jeg eller han har hatt det så fint før, det er vi enige om. Vi er begge helt sikre på at det er oss. For en måned siden ble vi forlovet og for en uke siden ble vi huseiere. Alt har vært rett og ønsker deg det samme! LYKKE TIL, dette går nok kjempebra. Ta tiden til hjelp først, deretter føl deg frem. Order seg nok!  

Anonymkode: 8e3c4...2d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...