Gå til innhold

Arrbehandling - Erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme, men jeg har en del arr i ansiktet etter mye kviser som ungdom. Jeg har prøvd fraxel laser, riktig nok bare 1 runde. Ingen forskjell.

Jeg har tatt to runder green peel, smertefullt og dyrt (du må ta fri fra jobb tre dager etter). Ingen forskjell.

Anonymkode: 030eb...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke helt det samme, men jeg har en del arr i ansiktet etter mye kviser som ungdom. Jeg har prøvd fraxel laser, riktig nok bare 1 runde. Ingen forskjell.

Jeg har tatt to runder green peel, smertefullt og dyrt (du må ta fri fra jobb tre dager etter). Ingen forskjell.

Huff, kjedelig å bruke masse penger på behandlinger som ikke fungerer.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, _h_e said:

Huff, kjedelig å bruke masse penger på behandlinger som ikke fungerer.

Ja. Arr er vanskelig å gjøre noe med. Derfor jeg foreslo tatovering over? Jeg lever godt med mine arr nå. Jeg tenker at ingen er perfekt uansett, dette får være mine "skjønnhetsfeil". Syns også de har blitt litt mer jevne med alderen. Og så kommer jo rynker og sig og andre bekymringer i steden 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja. Arr er vanskelig å gjøre noe med. Derfor jeg foreslo tatovering over? Jeg lever godt med mine arr nå. Jeg tenker at ingen er perfekt uansett, dette får være mine "skjønnhetsfeil". Syns også de har blitt litt mer jevne med alderen. Og så kommer jo rynker og sig og andre bekymringer i steden 😂

Haha. Jeg jobber hver eneste dag med hodet mitt for å prøve å bli komfortabel i mitt eget skinn, men hadde jeg fått arrene bare litt finere hadde det hjulpet på altså.

Jeg kan ikke ha det sånn lenger. Takker nei til å være med på stranda, finner aldri badeklær jeg er komfortabel i, ukomfortabel under sex osv osv... Det ødelegger jo livskvaliteten.

AnonymBruker
Skrevet
_h_e skrev (På 15.7.2021 den 21.01):

Ja jeg har googlet, men privatklinikk er jo superdyrt. Så da vil jeg iallefall vite om det er verdt å spare opp penger til, slik at jeg ikke føler jeg sløser bort flere tusen kroner slik som sist. Så om noen har hatt arrkorrigering hos plastikkirurg før, please let me know🙈

Tipper jeg ikke får dekt det offentlig, eller..?

Jeg kontaktet en kirurg i Oslo og spurte, og han ville jeg skulle sende bilder av arret. Fikk til svar at jeg kunne få behandling etter at arret var 1 år gammelt

Rådet mitt er å kontakte og sende bilde og spørre 😊 

Anonymkode: 784c6...e7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 1.12):

Jeg kontaktet en kirurg i Oslo og spurte, og han ville jeg skulle sende bilder av arret. Fikk til svar at jeg kunne få behandling etter at arret var 1 år gammelt

Rådet mitt er å kontakte og sende bilde og spørre 😊 

Anonymkode: 784c6...e7e

Ja, men dette regnes da som en konsultasjon og noe jeg må betale for. Vurderer å vente til jeg har spart opp litt mer penger, men absolutt noe jeg har planer om å gjøre😊 Alle mine arr er over et år gamle, så det er vel en fordel?

Skrevet

Ønsker fortsatt råd/erfaringer fra noen som kan det eller har vært gjennom det samme.

• 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 0.37):

Har du prøvd retirides?

Anonymkode: ff957...f83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...