AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #21 Skrevet 28. juli 2021 Ikke helt det samme, men jeg har en del arr i ansiktet etter mye kviser som ungdom. Jeg har prøvd fraxel laser, riktig nok bare 1 runde. Ingen forskjell. Jeg har tatt to runder green peel, smertefullt og dyrt (du må ta fri fra jobb tre dager etter). Ingen forskjell. Anonymkode: 030eb...231
_h_e Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #22 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke helt det samme, men jeg har en del arr i ansiktet etter mye kviser som ungdom. Jeg har prøvd fraxel laser, riktig nok bare 1 runde. Ingen forskjell. Jeg har tatt to runder green peel, smertefullt og dyrt (du må ta fri fra jobb tre dager etter). Ingen forskjell. Anonymkode: 030eb...231 Huff, kjedelig å bruke masse penger på behandlinger som ikke fungerer.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #23 Skrevet 28. juli 2021 3 minutter siden, _h_e said: Huff, kjedelig å bruke masse penger på behandlinger som ikke fungerer. Ja. Arr er vanskelig å gjøre noe med. Derfor jeg foreslo tatovering over? Jeg lever godt med mine arr nå. Jeg tenker at ingen er perfekt uansett, dette får være mine "skjønnhetsfeil". Syns også de har blitt litt mer jevne med alderen. Og så kommer jo rynker og sig og andre bekymringer i steden 😂 Anonymkode: 030eb...231 1
_h_e Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #24 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Arr er vanskelig å gjøre noe med. Derfor jeg foreslo tatovering over? Jeg lever godt med mine arr nå. Jeg tenker at ingen er perfekt uansett, dette får være mine "skjønnhetsfeil". Syns også de har blitt litt mer jevne med alderen. Og så kommer jo rynker og sig og andre bekymringer i steden 😂 Anonymkode: 030eb...231 Haha. Jeg jobber hver eneste dag med hodet mitt for å prøve å bli komfortabel i mitt eget skinn, men hadde jeg fått arrene bare litt finere hadde det hjulpet på altså. Jeg kan ikke ha det sånn lenger. Takker nei til å være med på stranda, finner aldri badeklær jeg er komfortabel i, ukomfortabel under sex osv osv... Det ødelegger jo livskvaliteten.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #25 Skrevet 28. juli 2021 _h_e skrev (På 15.7.2021 den 21.01): Ja jeg har googlet, men privatklinikk er jo superdyrt. Så da vil jeg iallefall vite om det er verdt å spare opp penger til, slik at jeg ikke føler jeg sløser bort flere tusen kroner slik som sist. Så om noen har hatt arrkorrigering hos plastikkirurg før, please let me know🙈 Tipper jeg ikke får dekt det offentlig, eller..? Jeg kontaktet en kirurg i Oslo og spurte, og han ville jeg skulle sende bilder av arret. Fikk til svar at jeg kunne få behandling etter at arret var 1 år gammelt Rådet mitt er å kontakte og sende bilde og spørre 😊 Anonymkode: 784c6...e7e
_h_e Skrevet 5. august 2021 Forfatter #26 Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 1.12): Jeg kontaktet en kirurg i Oslo og spurte, og han ville jeg skulle sende bilder av arret. Fikk til svar at jeg kunne få behandling etter at arret var 1 år gammelt Rådet mitt er å kontakte og sende bilde og spørre 😊 Anonymkode: 784c6...e7e Ja, men dette regnes da som en konsultasjon og noe jeg må betale for. Vurderer å vente til jeg har spart opp litt mer penger, men absolutt noe jeg har planer om å gjøre😊 Alle mine arr er over et år gamle, så det er vel en fordel?
_h_e Skrevet 5. august 2021 Forfatter #27 Skrevet 5. august 2021 Ønsker fortsatt råd/erfaringer fra noen som kan det eller har vært gjennom det samme.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #29 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 0.37): Ikke helt det samme, men jeg har en del arr i ansiktet etter mye kviser som ungdom. Jeg har prøvd fraxel laser, riktig nok bare 1 runde. Ingen forskjell. Jeg har tatt to runder green peel, smertefullt og dyrt (du må ta fri fra jobb tre dager etter). Ingen forskjell. Anonymkode: 030eb...231 Har du prøvd retirides? Anonymkode: ff957...f83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå