AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Penisen er høflig og reiser seg for de han liker. Det som er negativt er at noen av dem nekter å gå ned igjen hvis vedkommende han har reist seg for ikke vil håndhilse på han. Vaginaen er lukket og likegyldig hvis hun ikke føler interesse, men veldig tillitsfull og åpner seg hvis hun føler seg trygg. Det som er negativt er at noen kan åpne seg litt for fort for noen de ikke bør åpne seg for. Det kan man dessverre kjenne på i ettertid. Anonymkode: dde32...df0
Gjest Warrior Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Den var ny, men ja når jeg tenker meg om så oppfører jeg meg vel litt som kjønnsorganet mitt.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Så det er alt som skal til for kvinner? Vaginaen deres skal bare "føle seg trygg", så åpner den seg for hvem som helst? Kvinner har ikke seksuell lyst, føler ikke kjemi og tenning først? Det er liksom ikke noe som trengs, den skal bare "føle seg trygg". Maken til sprøyt. Anonymkode: 790ec...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så det er alt som skal til for kvinner? Vaginaen deres skal bare "føle seg trygg", så åpner den seg for hvem som helst? Kvinner har ikke seksuell lyst, føler ikke kjemi og tenning først? Det er liksom ikke noe som trengs, den skal bare "føle seg trygg". Maken til sprøyt. Anonymkode: 790ec...3ae Som jeg skrev, lukket og likegyldig hvis hun ikke føler interesse. Anonymkode: dde32...df0 1
Realverdien Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Så det er alt som skal til for kvinner? Vaginaen deres skal bare "føle seg trygg", så åpner den seg for hvem som helst? Kvinner har ikke seksuell lyst, føler ikke kjemi og tenning først? Det er liksom ikke noe som trengs, den skal bare "føle seg trygg". Maken til sprøyt. Anonymkode: 790ec...3ae Man kan se at du er kvinne. Man spør vel egentlig ikke fisken om hvordan den vil fiskes. Har alltid lurt på hvorfor kvinner påstår så mye rart om egen oppførsel. Om man ser på hva de gjør, i stedet for hva de sier; vil man ganske raskt forstå damene
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Penisen reiser seg rett som det er, ofte uten noen å reise seg for... Min mann er høflig og respektfull mot alle kvinner, ikke bare de han liker. Folkeskikk heter det, det har ingenting med penisen hans å gjøre... Anonymkode: 04c03...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå