GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plutselig banket det pÄ dÞra. Det var en tidligere bekjent ( hobbyaktivitet)  jeg har hatt i Ärevis,men ikke mÞtt pÄ over 10 Är. Vi har hatt sporadisk kontakt pÄ Facebook.  Aldri truffet hverandre privat . 

Jeg fikk helt hetta,og inviterte ikke inn,da det ikke var helt  ryddig inne og jeg holdt pÄ med mitt. Kom opp med en nÞdlÞgn,men har sÄÄ dÄrlig samvittighet.  

En fin person,men kunne han ikke ringt i forkant ?! Det ble sÄÄ kleint! Jeg har litt angst for besĂžk jeg ikke kan forberede,men det vet ingen đŸ€Ș 

Han mĂ„ jo tenke jeg er helt dust ! Jeg synes jo sĂ„ godt om ham,- men det kom bus pĂ„ 🙈

Hva bÞr jeg gjÞre ? 

Anonymkode: fa6ea...83a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Send ham en melding om at du ble litt overrasket over Ă„ se han, men kan dere mĂžtes for en kaffe?

Anonymkode: acc67...930

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva var nĂždlĂžgnen?

Jeg ville ha invitert han pÄ besÞk nÄ snart, sÄ fÄr du ryddet og forberedt deg 

Anonymkode: 6a6ce...d76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nÄ):

Hva var nĂždlĂžgnen?

Jeg ville ha invitert han pÄ besÞk nÄ snart, sÄ fÄr du ryddet og forberedt deg 

Sykt barn...🙈,, det bare lyste lþgn...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et barn i risikogruppen ( corona), sĂ„ den kom automatisk, uten at jeg fikk tenkt meg om 🙄😳 Han og jeg var gode busser i gamle dager,sÄ  han gjennomskuet nok hele greia..uff ! 

AnonymBruker
Skrevet

Litt nostalgisk sjarm over folk som fremdeles tenker at "hun er det lenge siden jeg har sett, jeg ringer pÄ og ser om hun er hjemme". Det er koselig, hvis det passer. 

Men som regel passer det jo ikke. Hvertfall ikke hos meg. 

Anonymkode: 68099...bf5

AnonymBruker
Skrevet

Litt nostalgisk sjarm over folk som fremdeles tenker at "hun er det lenge siden jeg har sett, jeg ringer pÄ og ser om hun er hjemme". Det er koselig, hvis det passer. 

Men som regel passer det jo ikke. Hvertfall ikke hos meg. 

Anonymkode: 68099...bf5

Ja,han var som sagt " i omrĂ„det " og vi har snakket om og treffes. Han vet bare ikke at jeg trenger Ă„ bli varslet pĂ„ forhĂ„nd ifht komfortsonen 😝 Ba han ringe i forkant da...nĂ„r han sto der pĂ„ dĂžra.men fĂžler jeg bĂžr si NOE i etterkant da det ble sÄÄ kleint. 

Jeg gremmes over meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at jeg har det jĂŠvlig uryddig til vanlig,,,men i disse dager har jeg hentet ting hjem fra et lager som stĂ„r i stua,- esker og nips som skal vaskes- legges ut pĂ„ Finn etc...sĂ„ det er litt kreativt kaos 🙃 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Plutselig banket det pÄ dÞra. Det var en tidligere bekjent ( hobbyaktivitet)  jeg har hatt i Ärevis,men ikke mÞtt pÄ over 10 Är. Vi har hatt sporadisk kontakt pÄ Facebook.  Aldri truffet hverandre privat . 

Jeg fikk helt hetta,og inviterte ikke inn,da det ikke var helt  ryddig inne og jeg holdt pÄ med mitt. Kom opp med en nÞdlÞgn,men har sÄÄ dÄrlig samvittighet.  

En fin person,men kunne han ikke ringt i forkant ?! Det ble sÄÄ kleint! Jeg har litt angst for besĂžk jeg ikke kan forberede,men det vet ingen đŸ€Ș 

Han mĂ„ jo tenke jeg er helt dust ! Jeg synes jo sĂ„ godt om ham,- men det kom bus pĂ„ 🙈

Hva bÞr jeg gjÞre ? 

Synes du skal skamme deg. Makan til dÄrlig oppfÞrsel. 

Anonymkode: bbe26...97f

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal skamme deg. Makan til dÄrlig oppfÞrsel. 

Ja,jeg gjÞr det. Ikke godt Ä ha " sosial angst" ifht hjemmebesÞk.  Har alltid hatt det,grunnet oppvekst i et hjem med rot og alkoholisme.  Skammet meg nÄr venner kom pÄ besÞk. Derfor er det viktig for meg Ä ha ting i  nogenlunde orden nÄr jeg fÄr besÞk. SÄ det stammer derifra. NÄ var det ikke ryddig.  SÄ refleksen utlÞste seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja,jeg gjÞr det. Ikke godt Ä ha " sosial angst" ifht hjemmebesÞk.  Har alltid hatt det,grunnet oppvekst i et hjem med rot og alkoholisme.  Skammet meg nÄr venner kom pÄ besÞk. Derfor er det viktig for meg Ä ha ting i  nogenlunde orden nÄr jeg fÄr besÞk. SÄ det stammer derifra. NÄ var det ikke ryddig.  SÄ refleksen utlÞste seg. 

Ikke sÄ ille Ä ikke slippe inn! Hater selv uanmeldt besÞk. Men forslaget er bare Ä sende ei melding og beklage at det ikke passert da han kom, men at du gjerne vil at dere treffes og forslag pÄ *dato/klokkeslett*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utad er jeg sĂ„ sosial đŸ™„đŸ€—,, kun pĂ„ hjemmebane. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sÄ ille Ä ikke slippe inn! Hater selv uanmeldt besÞk. Men forslaget er bare Ä sende ei melding og beklage at det ikke passert da han kom, men at du gjerne vil at dere treffes og forslag pÄ *dato/klokkeslett*

Ja,han fortjener det . NĂ„r han sĂ„ frimodig Ă„ dukke opp fra glemselen ❀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Til opplysning.

Dette er tredje unnskyldningen din.

Hva blir den fjerde? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Til opplysning.

Dette er tredje unnskyldningen din.

Hva blir den fjerde? 

Ok. Du er bare ute etter Ă„ trykke ned folk pĂ„ KG .ForsĂžkte Ă„ forklare deg,selv om magefĂžlelsen sa det var oppgulp i fĂžrste hĂ„nd.  Hva er DIN opplysning til det pĂ„ egne vegne ?  ForstĂ„r du ikke psykologi og mellommenneskelige forhold sĂ„pass? Hva er grunnen til at DU er short pĂ„ empati og har blitt en mobber? Hvor gjĂžr det vondt og hvem skadet deg? Putter deg i lomma! Hatkommentarer kan du legge ut pĂ„ VG - nett. 🙂  Funker ikke pĂ„ meg . Move on! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om kverulanter her inne, ts😊 De hadde kverulert uansett hva du hadde sagt.. dette er absolutt ikke noe du skal skamme deg over, pĂ„ ingen mĂ„te❀

Jeg er helt lik deg, jeg hater uanmeldt besĂžk. Hvis det ringer pĂ„ uanmeldt her, sĂ„ Ă„pner jeg faktisk ikke dĂžren en gang. Venner og familie vet dette, sĂ„ om det ringer pĂ„ uanmeldt her er det enten en nabo, en selger eller en fjern bekjent. Jeg skvetter til og fĂ„r hjertebank nĂ„r det ringer pĂ„ uanmeldt, syns d er helt forferdelig! Jeg elsker besĂžk nĂ„r jeg er forberedt, nĂ„r bĂ„de jeg og leiligheten ser fin ut, og man innstiller seg pĂ„ besĂžk og gleder seg til det, men ikke nĂ„r det kommer overraskende pĂ„. Hater det virkelig, blir helt stressa😅 Vi er mange som er sĂ„nn😊 Syns det var en god idĂ© over her, det Ă„ kontakte han Ă„ avtale et besĂžk/kafĂ© eller noe, si at du hadde syns det var sÄÄ koselig. Syns ikke du trenger Ă„ nevne dette igjen til han, helt innafor det du sa i dĂžra😊

Anonymkode: 23faf...7c6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke bry deg om kverulanter her inne, ts😊 De hadde kverulert uansett hva du hadde sagt.. dette er absolutt ikke noe du skal skamme deg over, pĂ„ ingen mĂ„te❀

Jeg er helt lik deg, jeg hater uanmeldt besĂžk. Hvis det ringer pĂ„ uanmeldt her, sĂ„ Ă„pner jeg faktisk ikke dĂžren en gang. Venner og familie vet dette, sĂ„ om det ringer pĂ„ uanmeldt her er det enten en nabo, en selger eller en fjern bekjent. Jeg skvetter til og fĂ„r hjertebank nĂ„r det ringer pĂ„ uanmeldt, syns d er helt forferdelig! Jeg elsker besĂžk nĂ„r jeg er forberedt, nĂ„r bĂ„de jeg og leiligheten ser fin ut, og man innstiller seg pĂ„ besĂžk og gleder seg til det, men ikke nĂ„r det kommer overraskende pĂ„. Hater det virkelig, blir helt stressa😅 Vi er mange som er sĂ„nn😊 Syns det var en god idĂ© over her, det Ă„ kontakte han Ă„ avtale et besĂžk/kafĂ© eller noe, si at du hadde syns det var sÄÄ koselig. Syns ikke du trenger Ă„ nevne dette igjen til han, helt innafor det du sa i dĂžra😊

Anonymkode: 23faf...7c6

Takk 🙂

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...