AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Denne går til kvinnene. Måtte du gjøre noe spesielt for at noen skulle ha sex med deg? Eller var det nok at du var kvinne og da kom det til deg lett? Anonymkode: 28b14...bb9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Flørta med menn på byen. Noen ganger funka det, noen ganger ikke. Hadde jeg ikke vært kresen hadde vel jeg kunne fått tilgang til sex hver gang. Men for min del må jeg være tiltrekt av personen for å få noe ut av sexen. Men etterhvert ble jeg lei av ons så hadde en ff frem til han fikk følelser for meg. Da gikk jeg av eget ønske uten sex frem til jeg møtte han jeg i dag er sammen med. Ca 1 år. Null stress egentlig. Sex har mest vært for bekreftelse på at jeg fortsatt har draget når jeg ikke har vært i et forhold. Anonymkode: 302ea...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Sist gang: flørtet med ham lenge, dro på fest hos ham og flørtet enda mer, fikk ikke napp så jeg spurte om jeg kunne komme på besøk og spille litt sammen en dag neste helg - spilte til sent på kveld med endel alkohol innabords og da sa han at jeg fikk vel overnatte - og så sovnet han. Men vi hadde sex neste morgen. Den "alle menn sier ja til sex" gjelder bare for pene damer altså... Anonymkode: 22561...3b0 6
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Jeg er kresen, men har jeg villet ha noe har det gått. Har ikke prøvd heller, har bare skjedd! Aldri gått ut for å få meg noe. Har det vært en jeg fant veldig attraktiv og jeg har fått kjemi med ute, har det skjedd. Lenge siden jeg var singel, så dette var selvsagt før samboer og unge. Anonymkode: 73c29...7de 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Problemet er ikke å finne noen å ha sex med. Det er å finne en sexy fyr som også er smart. kunne nok hatt sex tre ganger om dagen hver dag, om jeg tok alle som ville ha sex med meg. Anonymkode: 89b81...c0a 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Problemet er ikke å finne noen å ha sex med. Det er å finne en sexy fyr som også er smart. kunne nok hatt sex tre ganger om dagen hver dag, om jeg tok alle som ville ha sex med meg. Anonymkode: 89b81...c0a Hvordan er det å være garantert å ha sex? Anonymkode: 28b14...bb9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan er det å være garantert å ha sex? Anonymkode: 28b14...bb9 Behagelig. Anonymkode: 89b81...c0a 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Behagelig. Anonymkode: 89b81...c0a Synes du det er bra at et kjønn er priveligert? Burde vi ikke ha likhet Anonymkode: 28b14...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Synes du det er bra at et kjønn er priveligert? Burde vi ikke ha likhet Anonymkode: 28b14...bb9 Utdeling av fitte fra staten? Anonymkode: 57104...ec8 11
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #10 Skrevet 15. juli 2021 Det er lett for meg som kvinne å få sex. Men så er jeg også ganske pen, erfaren og ved god helse, og er ikke sjenert eller usikker. Er nok ikke like lett for alle damer, ihvertfall ikke å få sex som blir en ok opplevelse. Nå har jeg uansett helst sex i et forhold. Men er ikke vanskelig å få et ons, nei. Man må sile, da. Mitt eneste ons var helt flott på alle vis. Men da hadde vi prata mye på nett først. Anonymkode: 57104...ec8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #11 Skrevet 15. juli 2021 Svært lenge siden sist jeg hadde sex, men har i det siste tenkt en del på at jeg tror jeg aldri har vært den som har tatt initiativet. Flørtete tone etc. har jeg bidratt med, men så har det alltid vært mannen som har tatt neste steg, og jeg har blitt med på det de gangene jeg har hatt lyst. Nå er jeg interessert i en mann som antakelig aldri har initiert noe slikt før, så nå kjennes det som at vi er som to fjortiser som ikke tør prøve seg på hverandre. Fantastisk gode samtaler, da. Anonymkode: b5fe2...1bc
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #12 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Synes du det er bra at et kjønn er priveligert? Burde vi ikke ha likhet Anonymkode: 28b14...bb9 Min mann får like mye sex som meg, så det er jo likestilling det. Jeg kan jo ikke for at menn er kåte og vil pule. Jeg kan ikke stille opp for røkla, liksom… hvordan mente du det skulle skje? At noen kvinner tok betaling for at menn skulle få bruke kroppen deres? Å ja, det finnes vel… 🙄 Anonymkode: 89b81...c0a 8
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #13 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Svært lenge siden sist jeg hadde sex, men har i det siste tenkt en del på at jeg tror jeg aldri har vært den som har tatt initiativet. Flørtete tone etc. har jeg bidratt med, men så har det alltid vært mannen som har tatt neste steg, og jeg har blitt med på det de gangene jeg har hatt lyst. Nå er jeg interessert i en mann som antakelig aldri har initiert noe slikt før, så nå kjennes det som at vi er som to fjortiser som ikke tør prøve seg på hverandre. Fantastisk gode samtaler, da. Anonymkode: b5fe2...1bc En av dere kommer til å gå lei. Anonymkode: 28b14...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #14 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan er det å være garantert å ha sex? Anonymkode: 28b14...bb9 Damer flest er ikke så avhengig av å pule som menn så det betyr ganske lite å kunne få sex med en eller annen kåt fyr. Jeg har mye sex når jeg er i forhold. Helst hver dag. Men som singel har jeg ikke samme behovet fordi sex er noe som er best med en man elsker og som kjenner meg og min kropp og vet hva som tenner meg osv. Får så og si aldri orgasme av ons. Anonymkode: 302ea...ad2 8
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #15 Skrevet 16. juli 2021 Jeg har ikke ons eller noe sånt så har kun hatt sex med en jeg er interessert i. Har ikke noe ønske om å ligge med hvem som helst, men om jeg ville det så hadde det nok ikke vært vanskelig å få seg noe. Det er alltids noen som vil ha sex, men jeg fungerer ikke sånn og det er ikke mitt problem at ikke alle menn får all den sexen de vil ha. Anonymkode: 13119...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #16 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Svært lenge siden sist jeg hadde sex, men har i det siste tenkt en del på at jeg tror jeg aldri har vært den som har tatt initiativet. Flørtete tone etc. har jeg bidratt med, men så har det alltid vært mannen som har tatt neste steg, og jeg har blitt med på det de gangene jeg har hatt lyst. Nå er jeg interessert i en mann som antakelig aldri har initiert noe slikt før, så nå kjennes det som at vi er som to fjortiser som ikke tør prøve seg på hverandre. Fantastisk gode samtaler, da. Anonymkode: b5fe2...1bc Da synes jeg du skal overraske ham med en kort liten melding; "pule?" Anonymkode: 349c7...b02
Helgeline Skrevet 16. juli 2021 #17 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Synes du det er bra at et kjønn er priveligert? Burde vi ikke ha likhet Anonymkode: 28b14...bb9 Hei du og de andre gutta her som ukentlig messer om dette? Hva er poenget deres? Hva skal dere liksom frem til? 1. det er på individnivå kvinner som har vanskelig for å «få» sex, samtidig som det er menn på individnivå som får det lett. 2. på gruppenivå har du nok rett i at kvinner lettere kan få fex ONS enn en mann, men dette er bla et ekko av en titusenårig evolusjonshistorie som i tilfelle trenger noen titusen år til for å endre seg. Så er det dette med fysiologi. En mann får nær sagt alltid orgasme under samleie. Vi kvinner er ikke garantert noe slikt, særlig ikke med en tilfeldig fyr vi plukker med oss hjem. Så, hva er poenget?! (Ikke bare med tilfeldig sex, men også på messingen på dette temaet) 5
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #18 Skrevet 16. juli 2021 1 hour ago, Helgeline said: Så, hva er poenget?! (Ikke bare med tilfeldig sex, men også på messingen på dette temaet) Å få ut frustrasjon. Mange bruker nettfora til nettopp det. Handler ikke alltid om å finne en løsning, men å bli hørt. Anonymkode: 44258...cb0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #19 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Synes du det er bra at et kjønn er priveligert? Burde vi ikke ha likhet Anonymkode: 28b14...bb9 Vi får jo likhet hvis menn kan bli litt mer som kvinner og ikke være så desperate etter uforpliktende sex. Det er menns etterspørsel som skaper ulikheten. Anonymkode: 3cab5...f9b 7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #20 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Å få ut frustrasjon. Mange bruker nettfora til nettopp det. Handler ikke alltid om å finne en løsning, men å bli hørt. Anonymkode: 44258...cb0 Tro meg, vi har hørt deg nå. Du får ikke sex, og mener i fullt alvor at noen bør ha sex med deg, slik at det blir rettferdig. Ikke at jeg er for sexkjøp, men i noen tilfeller tror jeg faktisk det hadde gjort nytten sin. Anonymkode: 111ba...069 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå