Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte for noen måneder drømmemannen, og ønsker veldig barn med han.

Jeg har sagt at jeg går på prevensjon (spiral), men det er ikke sant. Nå lurer jeg på om jeg burde fortsette å ha sex med han og kanskje bli gravid, eller fortelle han at jeg ikke går på prevensjon.

Heller mot det første. Dette kan være min eneste sjanse til å få barnet jeg alltid har ønsket meg. Andre som har gjort dette?

Anonymkode: a041d...8d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du å tjene på at du lurer mannen ? 
Ikke rart at mange andre damer som blir uplanlagt gravide får mye kjeft når det finnes de som blir gravide på pur f***

Anonymkode: 9c77f...3a2

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen.. Du er jævlig og du kommer miste det du mener er drømmemannen. Tenker du overhode på det eventuelle barnet her? En ting er å bli gravid på prevensjon, det ble jeg med samboer (vi begge ville beholde). Men å LURE HAN? 
Du fortjener verken han eller barn akkurat nå. Sånt gjør man bare ikke! 

Anonymkode: 529b8...72c

• Liker 8
Skrevet

Jeg satser alt på at du er et troll og at du ikke seriøst vurderer noe så grusomt uærlig mot en du kaller "drømmemann". Hjelpe meg... 

• Liker 19
Skrevet

Troll. Om du lyver om at du bruker prevensjon er du verdens største drittsekk. 

Dessuten er det langt fra sikkert at han faktisk er en drømmemann da du kun har datet noen måneder, psykopater bruker ofte å være flink til å spille snill og fantastisk til de har deg på kroken

• Liker 5
Skrevet

Sånt gjør man bare ikke. Tenk på hva du gjør med barnet?! Som vokser opp og er uønsket av sin far? Hva er målet ditt her, mannen vil aldri tilgi deg og forholdet ditt til han vil være ødelagt for alltid. Man tvinger ikke et barn på noen på denne måten. Det er ikke snakk om å servere kylling når han ønsker biff altså - du snakker om å lure og tvinge han inn i et helt liv med store forpliktelser. Sånt gjør man ikke, for et forferdelig menneske du er som i det hele tatt vurderer det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Lipyros skrev (2 minutter siden):

Jeg satser alt på at du er et troll og at du ikke seriøst vurderer noe så grusomt uærlig mot en du kaller "drømmemann". Hjelpe meg... 

Hvorfor er det grusomt å ønske seg et barn med den man elsker? Jeg tror og håper han vil bli glad, om jeg blir gravid. Dette kan være min siste og eneste sjanse til å få barn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er det grusomt å ønske seg et barn med den man elsker? Jeg tror og håper han vil bli glad, om jeg blir gravid. Dette kan være min siste og eneste sjanse til å få barn.

HAN VIL IKKE! Fyfaen altså 

Anonymkode: 64b44...f27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

HAN VIL IKKE! Fyfaen altså 

Men kanskje han endrer mening om jeg blir gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at drømmemannen din dumper deg når han finner ut at du har lurt han. Så får du vurdere da, hva er viktigst- drømmemannen, eller å være alenemamma?

Anonymkode: 6ea3b...cf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du håper han blir glad. ? 
Han har sagt han ikke ønsker barn, og hvilken del av den av den beskjeden var uklar ? 
Hvordan skal du forklare han at du er en person som er uærlig ? 

Anonymkode: 9c77f...3a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting grusomt med å ønske det, det som er grusomt er at du lyver og lurer han. Det er ikke kjærlighet, det er sykelig. 
Han sier han ikke VIL, hva får deg til å tro han blir glad? Du trenger hjelp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men kanskje han endrer mening om jeg blir gravid.

Håper han dumper deg. Det er sykt å gjøre sånn mot et annet menneske. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Får oppriktig vondt av "drømmemannen" din.. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper du tuller, for den mannen kommer ikke til å ville fortsette å være din når du blir gravid.

Han har sagt klart ifra hva han mener om det, og det er så respektløst som det går an å tenke slik, og *grøss* å faktisk gjennomføre det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en som i mine øyne er "drømmemannen", har vært sammen i flere år og jeg skulle gjerne hatt lyst på et barn sammen med han. Men han ønsker ikke.

Så da har jeg egentlig 2 valg, enten forlate han og finne en annen mann som ønsker barn eller bli i forholdet uten barn. Og det er de valgene du også har. 

Ellers tror/håper jeg du troller. 

Anonymkode: 46494...bd5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Møtte for noen måneder drømmemannen, og ønsker veldig barn med han.

Jeg har sagt at jeg går på prevensjon (spiral), men det er ikke sant. Nå lurer jeg på om jeg burde fortsette å ha sex med han og kanskje bli gravid, eller fortelle han at jeg ikke går på prevensjon.

Heller mot det første. Dette kan være min eneste sjanse til å få barnet jeg alltid har ønsket meg. Andre som har gjort dette?

Min samboer ble lurt slik inn i farskap. Resultatet er helt katastrofalt. Som kvinne og mor vil du alltid merke et snev av bitterhet fra hans side, og den følelsen vil gå inn under huden din. Det er dessverre ikke alltid slik at så fort han ser barnet blir han evig forelsket og fortapt. Ubevisst føler mange menn på en irritasjon, primært mot mor men også mot barnet de egentlig ikke ville ha.

Jeg har gjennomskuet min samboer der. Han er forpliktet til å elske sin datter så inderlig og gjør det til dels, men han har ikke klart å dedikere seg til henne slik han burde, og jeg tror det ligger en alvorlig bitterhet i han. Dette barnet medførte nemlig at han aldri fikk fullført drømmene sine. Ubevisst gir han nok barnet litt skylden.

Det er ufattelig uklokt å narre en mann inn i farskap. Den største taperen i det blir barnet.

Anonymkode: 7afbd...cbd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en som i mine øyne er "drømmemannen", har vært sammen i flere år og jeg skulle gjerne hatt lyst på et barn sammen med han. Men han ønsker ikke.

Så da har jeg egentlig 2 valg, enten forlate han og finne en annen mann som ønsker barn eller bli i forholdet uten barn. Og det er de valgene du også har. 

Jeg mener jeg har et annet valg også; å bli gravid uansett. Og det er det jeg føler jeg må og vil. Kanskje jeg blir alenemamma, ja, men jeg skal nok klare det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utallige kvinner bruker den strategien. Er neppe trolling. 

Det burde komme mer på dagsorden, hvordan kvinner holder på og misbruker menn på denne måten. 

Anonymkode: 7afbd...cbd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener jeg har et annet valg også; å bli gravid uansett. Og det er det jeg føler jeg må og vil. Kanskje jeg blir alenemamma, ja, men jeg skal nok klare det.

Tenk å ta fra et annet menneske muligheten til å velge noe så stort. Dette kommer gå så utrolig utover barnet også, du er sykelig egoistisk og håper seriøst du ikke får det til. Hadde du blitt gravid på prevensjon er det deres begge ansvar, men du går inn for å lure og ødelegge hans liv fordi du bare MÅ ha barn med denne mannen som ikke vil. Får vondt i meg, mest for barnets skyld som ikke har bedt om dette. Du er egoistisk og syk, og fortjener ikke barn. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...