Gå til innhold

Vanndrivende og dårlig mage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok stardust water loss i dag tidlig - nå har jeg tiiiiidenes diaré. Har vært på do i en time. Har ikke spist noe unormalt, så kan ikke være matforgiftning. Ikke er det vondt eller ubehagelig heller, bare kjedelig å sitte her. Noen som har opplevd det samme av liknende produkter? Tror dere det har sammenheng? 

hvis det er pga pillene så tror jeg ikke jeg kan ta disse når jeg er ferdig med ferien ass.

Anonymkode: 7d810...4a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vannet blir dratt inn i både tarm og blære. Vær obs på å drikke masse og at det kan skade nyrene og gi deg vitaminmangel på sikt om du skal stå på de lenge. 

Anonymkode: 0bcf7...b3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vannet blir dratt inn i både tarm og blære. Vær obs på å drikke masse og at det kan skade nyrene og gi deg vitaminmangel på sikt om du skal stå på de lenge. 

Anonymkode: 0bcf7...b3b

Okei, takk for svar 😊 da skal jeg prøve å drikke mye vann nå når jeg kommer meg ut fra badet 🥲

Anonymkode: 7d810...4a0

Skrevet

Hvis du har vanndiare, at alt du drikker kommer ut gjennom rumpa, så står du i fare for å bli dehydrert. Vannet rekker ikke å tas opp i kroppen. Hvis ikke diareen stopper av seg selv, bør du gjøre noe.

Jeg anbefaler reseptfrie medikamenter (som Imodium) fra apoteket, som stopper diareen.

https://www.apotek1.no/produkter/imodium-2mg-tabletter-16stk-126326p?gclid=EAIaIQobChMIuo2O_L7l8QIVOkaRBR0gxwayEAQYAyABEgJWWfD_BwE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...