Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et fast og fint forhold, men har blitt litt betatt av en kollega. Det er ikke som at vi flørter eller noe, han er gift og barn og alt slik, men er noe med han som får hjertet til å banke litt ekstra. I blant drømmer jeg om han også(bare generelt rare drømmer, men han er i de). 

Jeg er fullt klar over at man kan bli betatt av andre selv om man elsker sin partner. Men jeg kjenner jeg har ikke lyst å være det. Hvordan komme over det? 

Anonymkode: 67b79...aa4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å separere følelsen fra personen. 

Dette er ikke en ekstraordinær person. Han er helt normal. Det er følelsene dine som er ekstraordinære. Fyren er helt på snittet. Følelsene kan du prøve å styre over på noe annet. Får han deg til å føle deg fin og morsom? Finn andre måter å oppnå dette på. 

Anonymkode: 4a82d...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært borti lignende for noen år siden. Vanskelig situasjon. Jeg kjente at det til slutt ble at jeg tenkte på det hele tiden. Det som hjalp meg var å trekke meg unna. Ikke oppsøke steder der han kunne være, ingen/minimal kontakt via sosiale medier og sakte men sikkert litt ghosting faktisk. Jeg fant ting jeg syntes var rart, mindre pent og generelle negative sider som jeg la fokuset mitt over på. 

Jeg var i et forhold på denne tiden, men forholde var dødt. Tror det derfor var enklere å bli betatt av en annen. Uansett, så valgte jeg å forlate forholdet mitt. Det var enten det eller å kjempe videre, men det funka ikke. Fått meg ny mann, og har aldri kjent på slikt før. Får alt jeg trenger hjemme. Dette er ikke en fasit, for all del, men min historie.  

Anonymkode: e12c5...be8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...