Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjeder meg sånn på hotellet. Bor midt i sentrum, er kvinne på 30, noen som har noen tips til ting å se eller ting å gjøre? Jeg er her alene frem til fredag kveld, og det kan bli noen lange timer kjenner jeg 😛 

Anonymkode: 78dd4...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akvariet, Ulriksbanen, Fløy anen og Stoltzekleiven er noen muligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Ta hurtigbåten til Baroniet i Rosendal? Eller hurtigbåt til Bekkjarvik på Austevoll og spis lunsj på gjestgiveriet til Ørjan Johannessen. Eller båttur til Modalen? Sjekk om noen av veteranbåtene går. 

Bybanen til Lagunen og 62-bussen til Lysefjorden og dra på badetur på Ole Bulls Lysøen, det går gratis båt fra Buena Kai.  
Ta deg en tur i Aboretet på Milde og se på blomstene (bybanen til Birkeland terminal, så buss nr 53)

Vil vite kan være artig for voksne også

Anonymkode: 08d06...e45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Kjeder meg sånn på hotellet. Bor midt i sentrum, er kvinne på 30, noen som har noen tips til ting å se eller ting å gjøre? Jeg er her alene frem til fredag kveld, og det kan bli noen lange timer kjenner jeg 😛 

Anonymkode: 78dd4...443

Hvorfor ikke gjøre som bergensere gjør når de har fri, gå opp Ulriken og ta banen ned igjen.

Anonymkode: e772c...577

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 10.12):

Hvorfor ikke gjøre som bergensere gjør når de har fri, gå opp Ulriken og ta banen ned igjen.

Anonymkode: e772c...577

Ulriksbanenen er stengt. 

Anonymkode: b6d72...3eb

AnonymBruker
Skrevet

Litt sent, men Nordnes sjøbad

Anonymkode: 08d06...e45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...