AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Det skyldes at veldig mange menn finner andre menn ekle, men de fleste kvinner synes andre kvinner enten er digge eller nøytrale. Når man synes noe er ekkelt vil man unngå det. Anonymkode: 9240b...fab 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Hæ? Jeg går da ikke rundt og synes andre kvinner er "digge"! Jeg er hetero. Jeg tenker ikke på andre kvinner sånn. Du tror du "vet" men det gjør du altså ikke. Anonymkode: c90ae...589 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Burde være omvendt siden kvinner ligger bare med Alfamenn. Anonymkode: 9537b...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Tror egentlig at mange menn synes både menn og kvinner er ekle. Anonymkode: 3f0b8...362 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 Det handler om biologi. Fra naturens side så er det viktig at kvinner ikke har en drøss med sexpartnere fordi at da kan ikke menn vite hvem som er deres genetiske barn. Selv i "moderne tid" med prevensjon så endrer ikke urmennesket seg. Vi er den samme som for 1000 vis av år siden. Anonymkode: 8c84c...a46 7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skyldes at veldig mange menn finner andre menn ekle, men de fleste kvinner synes andre kvinner enten er digge eller nøytrale. Når man synes noe er ekkelt vil man unngå det. Anonymkode: 9240b...fab Dette er jo bare svada. De menn som har problemer med at kvinner har hatt sexpartnere før dem, er menn med lav selvtillit, mindreverdighetskomplekser, dobbeltmoral og dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 335ee...5fa 4
norw Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 Handler om hvor eksklusivt det føles og evt fare for å møte på dem. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 Du har bomma helt Anonymkode: a4eae...996 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er jo bare svada. De menn som har problemer med at kvinner har hatt sexpartnere før dem, er menn med lav selvtillit, mindreverdighetskomplekser, dobbeltmoral og dårlig kvinnesyn. Anonymkode: 335ee...5fa Det der er noe politisk korrekt pisspreik. Enhver person med noe som helst nivå vil da foretrekke en partner som ikke har ligget rundt. At de har hatt seksualpartnere før er klart men jeg ville valgt bort en mann som har hatt mange partnere. Har ligget med 14 personer selv og synes det allerede er ganske drøyt. Er visst ingenting i enkelte andres øyne. Anonymkode: 53c75...240 5
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #10 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det der er noe politisk korrekt pisspreik. Enhver person med noe som helst nivå vil da foretrekke en partner som ikke har ligget rundt. At de har hatt seksualpartnere før er klart men jeg ville valgt bort en mann som har hatt mange partnere. Har ligget med 14 personer selv og synes det allerede er ganske drøyt. Er visst ingenting i enkelte andres øyne. Anonymkode: 53c75...240 Finnes ikke politisk korrekt. Dette er jo rene fakta. Hvis man lar seg plage av at en kvinne har hatt X antall sexpartnere før en selv, så har man mindreverdighetskomplekser. Det er helt normalt at menn kan pule rundt, men krever selv at dama nærmest skal være jomfru før hun er aktuell. De er livredd for å bli sammenliknet med andre, og at de skal komme til kort i sammenlikningen. Anonymkode: 335ee...5fa 1
herzeleid Skrevet 15. juli 2021 #11 Skrevet 15. juli 2021 Jeg tror ærlig talt det handler vel så mye om at "alle" vet at "alle" kvinner kan få et nærmest ubegrenset antall sexpartnere og at det som skiller de med mange fra de med få dermed sjelden er noe positivt, men nettopp det at mange har fått førstnevnte til sengs, som en gjerne ikke synes er noe positivt. For menn handler det oftere om at en har egenskaper kvinner finner attraktive og dermed har oppnådd et høyt antall. Det blir dermed mer attraktivt med en mann som har hatt mange, fordi det oftere er en mann med positive egenskaper som mange kvinner vil ha, mens en kvinne som har hatt mange blir mindre attraktiv ved å være en som mange kan få og dermed færre vil ha. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #12 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det skyldes at veldig mange menn finner andre menn ekle, men de fleste kvinner synes andre kvinner enten er digge eller nøytrale. Når man synes noe er ekkelt vil man unngå det. Anonymkode: 9240b...fab Hvordan kom du frem til det? Anonymkode: 2d4a9...f5f
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #13 Skrevet 16. juli 2021 Fordi endel menn har jeg vokst opp med. Jeg kjenner endel playere. Å at en jente har latt seg forføre av svadaen de har fått servert gjør de til særdeles lite attraktivt morsemne. akkurat som kvinner har dealbreakere for hos menn. Og for all del alle er forskjellige akkurat som alle har forskjellige motivasjoner i arbeidslivet. Anonymkode: 1cfcf...e74 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #14 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fordi endel menn har jeg vokst opp med. Jeg kjenner endel playere. Å at en jente har latt seg forføre av svadaen de har fått servert gjør de til særdeles lite attraktivt morsemne. Anonymkode: 1cfcf...e74 Du vet jo ikke at de har ligget med playere. Anonymkode: 89a76...359 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #15 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 16.7.2021 den 7.23): Du vet jo ikke at de har ligget med playere. Anonymkode: 89a76...359 Jeg har sett bilder av mange jenter jeg har gått på skole og klasse med av gamle kompiser som hadde/har draget og ligget med venninner samtidig uten at de har vist det osv. de jentene vet jo selvsagt ikke at jeg vet hvordan de har blitt pult eller sett de nakne på bilder. Anonymkode: 1cfcf...e74
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #16 Skrevet 18. juli 2021 Det er så enkelt som at menn ikke liker billige damer og kvinner som ligger med en og enhver blir sett på som løs. Løse damer gjør at menn tenker at de ikke er respektable. Nordmenn kan være så liberale de vil, men det er på tide å innrømme at dere har urmennesket-instinkt i dere. Menn liker liker å ha ¨dydige¨ kvinner. Som utenlandsk kvinne og før ekteskap ble jeg spurt om litt av hvert av kompiser. Når de visste at jeg var jomfru ble de positivt overrasket og kalte meg bra kvinne. Jaja tenkte jeg, dere er som utenlandske menn innerst inne rettere sagt menn er menn. Anonymkode: dce99...f51 1
ClausSaus Skrevet 18. juli 2021 #17 Skrevet 18. juli 2021 (endret) … og så til fasiten: Det er helt riktig at dette er genetisk betinget, og at dette er hovedårsaken. Frem til for bare noen få tiår siden var det umulig for menn å faktisk vite om de er barnas biologiske far. De var henvist til å måtte stole på mor, eventuelt supplert med såkalt "mate guarding". Da vil terskelen hennes for å gi seksualiteten sin til en "ny" mann være noe av det mest vesentlige man har å vurdere ut fra. Og fortiden er eneste kilde til data. Aversjon mot kvinner som har utvist promiskuøs adferd i fortiden er nedarvet i menn, som en evolusjonært betinget mekanisme for å maksimalisere sannsynligheten for å sende egne gener videre. Men det finnes også en annen viktig faktor: "Fortid er fortid" er et uttrykk man stort sett hører fra folk som egentlig har hatt en ålreit fortid, og da også gjerne brukt om noe de selv har foretatt seg. Ikke like vanlig å høre samme uttrykk fra folk som har hatt en kjip fortid grunnet skuffelser fra andre. De fleste kvinner har ligget med flere enn de fleste menn har. Gjennomsnittet vil av nokså åpenbare grunner måtte være relativt likt, men medianen er definitivt forskjellig. Grunnen er at tilfeldig sex er svært lite jevnt fordelt blant unge menn. Et mindretall får seg i rikt monn, mens veldig mange går gjennom relativt trange tider i 20-årene. Det er i mindre grad slik for kvinner, som ikke trenger å være blant de mest attraktive for å få seg noe om de ønsker det. Svært mange menn blir mer eller mindre konsekvent avvist frem til kvinnene de blir avvist av plutselig finner ut at det er tid for å etablere seg. Da er disse mennene plutselig "bra nok" likevel. Rart det der… nesten så man skulle tro det har noe å gjøre med at minst 80% av kvinner til syvende og sist ikke kan få en av de 20% kjekkeste mennene. 🙂 At hun da synes at "fortid er fortid" er kanskje ikke så rart. Hun har gjerne hatt en god del tilfeldig sex med menn hun synes var kjekke, og ser ikke noe galt i det. Men det er ikke sikkert at han er helt enig i at fortiden ikke betyr noe hvis fortiden hans derimot handler om avvisning, skuffelse og frustrasjon og hun gjerne er blant de kvinnene som avviste ham for kjekkere menn som bare ville tømme seg i henne. Selv var jeg ikke singel i 20-årene, og stod sånn sett utenfor markedet. Men jeg prøver å se for meg at jeg hadde vært en av dem som stort sett bare ble forkastet gjennom mine unge år, og at så en av disse søte frøknene som brukte tiden frem til passerte 30 på å spre beina for til sammen et lite 17.mai-tog av karer hun synes var kjekkere enn meg deretter prøvde å belære meg om at "fortid er fortid"… Tror jeg pent hadde bedt henne om ta med seg det lille hun måtte ha igjen å tilby meg og reise en viss plass. Kvinner må gjerne kalle det "usikkerhet" hvis de trenger det for å føle seg bedre. Men til syvende og sist handler det rett og slett om et snev av selvrespekt hos menn. Endret 18. juli 2021 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #18 Skrevet 18. juli 2021 Etter hva man leser fra menn om hva de faktisk syns om kvinner, så tror jeg nok menn syns kvinner er ekle også. Anonymkode: 59a7b...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå