AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Vi er to søstre i midten av 20-åra og har begge kjæreste. Jeg har vært lenge med min, men søsteren min kom nylig inn i sitt forhold. Våre partnere er begge på vår alder, men kjæresten hennes er veldig suksessrik og har vært veldig heldig med jobb og penger og jobber med noe som det er stor etterspørsel på og tjener godt. Min kjæreste sliter som mange andre i denne vanskelige tiden med å komme inn på arbeidsmarkedet og har egentlig stått utenfor veldig lenge, fordi det er hard konkurranse om hans yrke, etter mye nedskjæring i det offentlige.... Jeg merker at kjæresten hennes får mere oppmerksomhet når vi er samlet med familien, han er selv ganske ydmyk og ber ikke om det selv. Lille-brødre våre ser også veldig opp til ham, og mener at kjæresten min er lat. Jeg føler at jeg alltid må forsvare ham, og at min søsters kjæreste får sole seg i glansen uten å gjøre noe for å bli spesielt godt likt, bortsett fra å være høflig (og å ha overflod med penger). Skal jeg ta dette opp med min familie? Jeg er lei av dette.... Anonymkode: 8cde2...89b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Dump kjæresten din, og finn deg en som er bedre. En prins fra Saudi Arabia hadde vært stas. Anonymkode: 2c374...d31 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Det er helt naturlig å beundre noen som får til noe, det betyr ikke aktivt at man ser ned på andre. Om det han gjør er interessant for familien så blir han vel ekstra morsom å snakke med. Kan det være at du har mindreverdighetskomplekser på egne eller hans vegne? Anonymkode: 0445d...482 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 Penger og status er roten til alt ondt Anonymkode: 7ba88...429
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #5 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er to søstre i midten av 20-åra og har begge kjæreste. Jeg har vært lenge med min, men søsteren min kom nylig inn i sitt forhold. Våre partnere er begge på vår alder, men kjæresten hennes er veldig suksessrik og har vært veldig heldig med jobb og penger og jobber med noe som det er stor etterspørsel på og tjener godt. Min kjæreste sliter som mange andre i denne vanskelige tiden med å komme inn på arbeidsmarkedet og har egentlig stått utenfor veldig lenge, fordi det er hard konkurranse om hans yrke, etter mye nedskjæring i det offentlige.... Jeg merker at kjæresten hennes får mere oppmerksomhet når vi er samlet med familien, han er selv ganske ydmyk og ber ikke om det selv. Lille-brødre våre ser også veldig opp til ham, og mener at kjæresten min er lat. Jeg føler at jeg alltid må forsvare ham, og at min søsters kjæreste får sole seg i glansen uten å gjøre noe for å bli spesielt godt likt, bortsett fra å være høflig (og å ha overflod med penger). Skal jeg ta dette opp med min familie? Jeg er lei av dette.... Anonymkode: 8cde2...89b Det er sannsynligvis mer fordi han er ny og spennende, enn for at han er rik. Du legger alt for mye i dette. Anonymkode: 8ad3a...8f3 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #6 Skrevet 15. juli 2021 Dersom de helt oppriktig liker ham bedre, kan jeg garantere deg at det ikke har noe med pengene å gjøre.. Anonymkode: 2719f...404
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #7 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dersom de helt oppriktig liker ham bedre, kan jeg garantere deg at det ikke har noe med pengene å gjøre.. Anonymkode: 2719f...404 Det kan du selvfølgelig ikke garantere. Når sant skal sies så kan du ikke garantere hva noen føler eller mener i hele tatt. Eller du tror kanskje du gjør det? Du er en god blanding av et orakel og gud du kanskje? Anonymkode: 2c374...d31
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #8 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er helt naturlig å beundre noen som får til noe, det betyr ikke aktivt at man ser ned på andre. Om det han gjør er interessant for familien så blir han vel ekstra morsom å snakke med. Kan det være at du har mindreverdighetskomplekser på egne eller hans vegne? Anonymkode: 0445d...482 Ts her Nei, min kjæreste har ingen grunn til å snakke seg selv ned, å være arbeidsledig er den vanskeligste jobben i verden og jobber veldig hardt for å komme i fast arbeid. Blir bare lei meg for at en som har vært heldig ift talent og penger får mere positiv oppmerksom enn min. Brødrene mine forguder søsteren min sin kjæreste, og skryter mye av ham, og er stolte over å kjenne ham. Anonymkode: 8cde2...89b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #9 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Penger og status er roten til alt ondt Anonymkode: 7ba88...429 Ja det er det virkelig. Ingen i vår familie eller nære venner har mye penger. Så kommer han inn, har penger og alle gir ham masse oppmerksomhet ts Anonymkode: 8cde2...89b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #10 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dersom de helt oppriktig liker ham bedre, kan jeg garantere deg at det ikke har noe med pengene å gjøre.. Anonymkode: 2719f...404 Og hvordan kan du garantere det? Jeg har selv en svigerfamilie som ser ned på folk som ikke har penger. Slike nedlatende mennesker finnes faktisk. Anonymkode: 2b923...d69
MartTG Skrevet 18. juli 2021 #11 Skrevet 18. juli 2021 Veldig leit, men det får man ikke gjort så mye med. Man har de pengene og statusen man har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå