Gå til innhold

Svenskehandel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fortsatt noe som lønner seg å "harryhandle", og i tilfelle hva da? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllingfilet ser jo aldri ut til å bli billig i landet her, ei heller karbonadedeig.

Så kjøtt, kjøttpålegg.

Ost kan du få billig.

Diverse dressinger, svenskene har mye bedre utvalg av magre dressinger enn oss om du er opptatt av det.

Krydder, all slags krydder egentlig.

Fond, mye billigere.

Matvin om du bruker det er ganske billig så jeg sist (og med skrukork).

Sukkerfri saft.

Pasta og fullkornspasta ikke minst.

Det var noe ihvertfall...

Skrevet

Og røyk om du driver med slikt...

Skrevet

Ok, takk!

Kyllingfilet får du for 69,- her, er det enda billigere i Sverige altså?

Skrevet

Ost er ofte billig,ja,men det er som regel 1,5 kilos hvitoster som smaker mindre enn Norvegia.Sverige har et bedre utvalg av vanlige "påleggsoster" enn hva vi har,og mange av dem er kjempegode,men de er ikke nødvendigvis billigere. :)

Skrevet

Brusetabletter med C-vitamin (1g). Svenskene har også utrolig god yougurt! Honning er også billig. Stort utvalg av økologiske varer, hvis du er interessert i det.

Skrevet
Brusetabletter med C-vitamin (1g). Svenskene har også utrolig god yougurt! Honning er også billig. Stort utvalg av økologiske varer, hvis du er interessert i det.

Yoghurten er supergod. Den tyrkiske er jeg spesielt god til,perfekt til tsatziki og som dessert med litt flytende honning og hakkede nøtter over. :sikle:

Skrevet

Jeg er ikke god til yoghurt,nei, det begynner bare å bli litt seint... glad i,skulle det stått :sjenert:

Skrevet

Vi kjøper:

* karbonadedeig

* svin indrefilet

* okse indrefilet

* brusbokser

Ja, det er vel det. :sjenert:

Skrevet

Karbonadedeig, spesielt på Svinesund. Hele kyllinger. Kyllingfilet synes ikke jeg er så veldig billig. Den som er billig, er ikke god, full av vann og tilsetningsstoffer.

Jeg kjøper alltid masse Barilla pasta. Og sylteagurk i digre glass - sønnen min har et enormt forbruk.

Renskåret kjøtt av diverse slag, som regel er det noe på tilbud. Sist var det okse mørbrad til 69 kroner kiloen.

Og så MÅ vi ha svenske kjøttboller.

Skrevet

Honning.

Så at mange kjøpte polarbrød da vi var i Sverige i sommer.

Skrevet

Speltmel, fruktose, kaffe, te, gode italienske og spanske pølser og skinke, sider, øl.....

Og så er det utvalget, da.

Skrevet

Vi kjøper:

barnemat på glass

kjøttpålegg

øl/cider

kylingfilet (men her er det store variasjoner - sjekk hvor mye vann det er i dem, for noen inneholder over 70% vann og da blir det jo ikke billig!)

brus(bokser) - innimellom

Skrevet

Hvor i Norge får du kyllingfilet til 69,- for kiloen?

Ja, du må se ann på de svenske hvor mange % kylling det er i innholdsfortegnelsen. Har funnet 100% kylling også en gang jeg var der til 99,- for 2 kg. Sist hadde de ikke de.

Store pakker med polarbrød er billig og godt.

Tyrkisk yoghurt betaler jeg 35- for i innvandrerbutikken nedi gata for 1 kg. Vet ikke om det er billigere eller dyrere enn i sverige.

Skrevet

Mamma Scans köttbullar

Baconterninger

Hushållsost

Røyk

Koffeintabletter

Krydder

Kalvestek

Smågodt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...