Gå til innhold

Noen her med Deprimerte foreldre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine bikker snart 60. De har slitt hele livet, er fra arbeiderklassen, mistet et barn, begge har fått kroniske fysiske sykdommer, drikker litt for mye litt for ofte 

De virker ikke veldig fornøyd med å være i forhold med hverandre, og jeg husker da jeg var yngre og bodde med dem at det var mye krangler. Jeg husker jeg gjentatte ganger ble spurt om råd om de burde gå ifra hverandre eller ei

De har ingen venner, de har bare hverandre. Så det er vell derfor de fortsatt er sammen.... 

Jeg vet det forventes at man skal være der for sine foreldre osv, særlig når de er eldre og ensomme 

Men jeg sliter med mitt, særlig pga mange dårlige barndomsminner og usunt forhold til alkohol. Den dårlige samvittigheten sitter i meg for å ikke klare være deres venn/datter, men igjen, jeg blir helt ødelagt av relasjonen til dem...

Jeg har klart å bygge meg mitt eget liv uten dem, men jeg vet at så fort jeg hadde tatt ansvar for dem igjen, så hadde hele livet mitt handlet om det og jeg hadde ikke klart å ta vare på meg selv igjen

Anonymkode: 396e1...265

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...