AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Området rundt Tunevannet virket hyggelig. Badet der også. Men sentrum virker stusslig og det luktet kraftig Cellulose. Anonymkode: e0dae...136
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Skal du pendle med bil eller kollektiv? Jeg som liker sjø best, ville heller valgt Fredrikstad. Anonymkode: 475f2...dea
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Fine og hyggelige områder (i mine øyne): - Borgenhaugen. - Lande/Kurland. - Yven/Hannestad. Sentrum og Lande/Kurland passer nok aller best dersom man skal pendle med tog eller buss til og fra Oslo, da dette ligger nærmest til busstilbudet og togtilbudet til og fra Oslo. Greåker/Yven/Hannestad har en del morgenrush til og fra Sarpsborg sentrum, og det samme kan sies om Borgenhaugen. Alvim (et område like ved Amfi Borg) er ikke særlig hyggelig eller fint, og jeg anbefaler ingen å flytte dit. Ise, Varteig, Hafslundsøy og Skjeberg/Kvastebyen blir for langt unna det kollektive tilbudet til og fra Oslo. Jeg synes ikke Sarpsborg sentrum er så veldig estetisk vakkert jeg heller, men det finnes heldigvis koselig parker og naturområder andre steder i kommunen som er verdt å få med seg. - Anonymkode: 35c42...137
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå