Gå til innhold

Tent på en du ikke kan få du også?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dette tilfellet en tannlege. 

Byttet nettopp. Men hva er oddsen for at han kan tenne på meg? Jeg har et normalt+ av utseendet. Får ganske mye god respons for utseendet, fin kropp (får jeg høre). Tannlegen er singel, 29år og meget fin. Kan det streifes noen seksuelle tenning på enkelte pasienter? 

Jeg måtte gå til han på kveldstid forrige mnd. Kun meg og han i lokalet da. Ikke bare meg som ville fått slike tanker i etterkant av timen? Der og da helt klart usexy, graving og spyling i munnen. Men tenkte litt på det i etterkant av timen. 

Altså, jeg vil som regel ha de jeg ikke kan få. Frustrerende!

Anonymkode: 8ef65...c1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Hvorfor kan du ikke få en singel mann?

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

I dette tilfellet en tannlege. 

Byttet nettopp. Men hva er oddsen for at han kan tenne på meg? Jeg har et normalt+ av utseendet. Får ganske mye god respons for utseendet, fin kropp (får jeg høre). Tannlegen er singel, 29år og meget fin. Kan det streifes noen seksuelle tenning på enkelte pasienter? 

Jeg måtte gå til han på kveldstid forrige mnd. Kun meg og han i lokalet da. Ikke bare meg som ville fått slike tanker i etterkant av timen? Der og da helt klart usexy, graving og spyling i munnen. Men tenkte litt på det i etterkant av timen. 

Altså, jeg vil som regel ha de jeg ikke kan få. Frustrerende!

Oddsen vet man jo ikke, men vil tro det er særdeles sjelden tannleger, leger etc  havner i relasjon med en pasient. Noen er det jo, og de leser du noen ganger om i avisen da de har mistet autorisasjonen sin.

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg ble forsøkt sjekket opp av en tannlege en gang, så det kan nok skje.

Skrevet

Mange man kunne hatt lyst på som man aldri får sånn er livet.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er singel, så er det ingenting i veien for å flørte litt med ham, vet du. Da øker du sjansen for at han får opp mer enn bare munnen din

Anonymkode: bac3c...4fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Men han blokkerte meg. Derfor kan jeg ikke "få" ham. Ja ja... :fnise: Er ikke alt i livet man "får". 

Anonymkode: 50c1f...4f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jepp. Men han blokkerte meg. Derfor kan jeg ikke "få" ham. Ja ja... :fnise: Er ikke alt i livet man "får". 

Blokkerte deg faktisk!

Da må du jo ha stalket han noe inni granskauen! 

Anonymkode: 789ae...19d

AnonymBruker
Skrevet

Ja,  mora til kompisen min. Sprengkåt på henne

Anonymkode: a305b...b65

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Ja er noen som er i forhold som jeg ikke kan få. Kjedelig å bli tent på noen som alt er i et forhold. 

Skrevet

Ja.

Men så har jeg prøvd meg likevel, og fått snøret i bånn her og der. Så jaja.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært tent på så mange jeg ikke kan få, at jeg ikke tenker over det lenger. 

Anonymkode: b04ef...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Joseph gordon levitt ,han skuespilleren måtte gjerne tatt seg av meg en ukes tid 😂 jeg har ALLTID kunne tenkt meg han på alle måter . Nå er jeg 29 og fortsatt blir jeg NUTS når jeg ser han smiler på skjermen 😂🥰 jeg kan aldri få han, men fy Fan hvis jeg hadde kunnet.. har ikke det sånn med noen andre skuespillere ... ikke en eneste en ! Ikke på samme måte som joseph gordon. 😍😍😍 hehehehe 

Anonymkode: 310a9...541

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Blokkerte deg faktisk!

Da må du jo ha stalket han noe inni granskauen! 

Anonymkode: 789ae...19d

Nei, absolutt ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (På 15.7.2021 den 8.53):

? Hvorfor kan du ikke få en singel mann?

Han er jo tannlegen min da. Er ikke jeg uaktuell for han da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er jo tannlegen min da. Er ikke jeg uaktuell for han da? 

Hvem bryr seg om hva han jobber med? Han er en mann...du en kvinne..kontakt ham privat!

AnonymBruker
Skrevet

Jepp... Eller, fornuften sier at jeg ikke kan få han, han var i et forhold allerede når jeg ble kjent med han. Skulle det mot formodning bli slutt mellom dem vil jeg absolutt sondere terrenget. 

Anonymkode: 8db79...55a

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (18 minutter siden):

Hvem bryr seg om hva han jobber med? Han er en mann...du en kvinne..kontakt ham privat!

Har jo lyst. 

Det rare var at jeg fikk akutt tannrot betennelse og hadde prøvd å ringe ca alle tannlegene på nettet uten hell. Så får jeg tak i han halv 8 på kvelden, han kom susende jjemfra for å hjelpe meg. Og vi er helt alene lokalet . Håper han tenkte det samme som meg😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har jo lyst. 

Det rare var at jeg fikk akutt tannrot betennelse og hadde prøvd å ringe ca alle tannlegene på nettet uten hell. Så får jeg tak i han halv 8 på kvelden, han kom susende jjemfra for å hjelpe meg. Og vi er helt alene lokalet . Håper han tenkte det samme som meg😅

Å rotfylle deg??🙈🙈😂

Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

De sier noe annet om leger .. at de kan miste autorisasjon for å involvere seg med sine pasienter var rart om det ikke gjaldt tannlege og

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...