Gjest gotthard Skrevet 15. september 2005 #1 Skrevet 15. september 2005 (endret) tanken er att du skal lage et album på min 12 låter som har tema tårer og snørr. noe lignende absolut balader osv. ok! her er min "plate" 1. Skidrow-i remember you 2. foreigner-that was yesterday 3. the calling-Wherever You Will Go 4. heart-alone 5. jan werner-all by myself 6. whigfield-close to you 7. thunder-love walked in 8. robbie williams-feel 9. quireboys-i dont love you anymore 10. vaya con dios-heading for a fall 11. meat loaf-two out of three ain bad 12. bon jovi-always Endret 15. september 2005 av skidrow
Wonderwoman Skrevet 15. september 2005 #2 Skrevet 15. september 2005 Ååååh, dette blir ikke lett, men for en genial tråd! Sentimental, jeg? hehe, snørr og tårer her kommer jeg! Rekkefølgen blir tilfeldig, men disse må med: 1. Alannah Myles - Lover of mine 2. Bon Jovi - (It`s hard) Letting you go 3. Richard Marx - Right here waiting 4. Michael Bolton - How am I supposed to live without you 5. The Monroes - Cheerio (originalen ) 6. Toni Braxton - Un-break my heart 7. Sarah Mc Lachlan - Angel 8. Des`ree - Kissing you 9. Vamp - Våken Drøm 10. Vamp - Tir na` noir 11. Coldplay - Fix you 12. Daniel Bedingfield - If you´re not the one 13. Savage Garden - I don`t know you anymore Skulle gjerne tatt med en drøss til, men må vel stoppe nå.....
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2005 #3 Skrevet 15. september 2005 tanken er att du skal lage et album på min 12 låter som har tema tårer og snørr. noe lignende absolut balader osv. ok! her er min "plate" 1. Skidrow-i remember you 2. foreigner-that was yesterday 3. the calling-Wherever You Will Go 4. heart-alone 5. jan werner-all by myself 6. whigfield-close to you 7. thunder-love walked in 8. robbie williams-feel 9. quireboys-i dont love you anymore 10. vaya con dios-heading for a fall 11. meat loaf-two out of three ain bad 12. bon jovi-always ← God smak, du
sunshine-t Skrevet 15. september 2005 #5 Skrevet 15. september 2005 Kommer ikke på noen sanger akkurat NÅ, men ser det er en god del jeg skulle tatt på min liste her ja!! Så derfor brenner jeg en cd nå jeg, med blanding fra deres to lister
sunshine-t Skrevet 15. september 2005 #7 Skrevet 15. september 2005 Flere da? Kom igjen folkens ← Er ikke så lett når jeg sitter å synger på disse sangene da
*Heidi* Skrevet 15. september 2005 #8 Skrevet 15. september 2005 åååhh.. elsker tåresanger,.. takk for inspirasjon, nå skal det brennes cd
Nellie Cortado Skrevet 15. september 2005 #9 Skrevet 15. september 2005 1. It must have been love - Roxette 2. Lightning crashes - Live 3. Glycerine - Bush 4. Quite emotional - Madrugada 5. Against all odds - Phil Collins 6. Love dont bother me - Stage Dolls 7. Eg ser - Bjørn Eidsvåg 8. I shall belive - Sheryl Crow 9. One (live versjon) - U2 10. Linger - The Cranberries 11. Foolish games - Jewel 12. Sing me a song - Return Begynner nesten automatisk å bælje til disse sangene! :cry: Men de er veldig fine!
Gjest Manic Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 Her er mitt grinealbum Tracy Chapman - Baby Can I Hold You Tom Waits - Take It With Me JJ72 - Improv Love - Andmoreagain Tori Amos - A Sorta Fairytale Antony And The Johnsons - Hope There's Someone Elliott Smith - Punch and Judy Johnny Cash - Hurt The Smiths - Heaven Knows I'm Miserable No Lou Reed - Perfect Day Jeff Buckley - Last Goodbye Aimee Mann - Wise Up Beck - Everybody's Gotta Learn Sometimes Radka Toneff - The Moon Is A Harsh Mistress Gary Jules - Mad World Terry Jacks - Seasons in the Sun Red Hot Chilli Peppers - Under The Bridge Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U
Gjest Madeline Skrevet 28. september 2005 #11 Skrevet 28. september 2005 10 CC- I`m not in love Chris DeBurg-Lady in red Stevie Wonder- I just call to say i love You Alphaville- Forever young Berlin - Every breath you take Chicago - You re the inspiration Cindy Lauper - Time after time Sam Brown - Stop Cutting crew - I just died in yuor arms Deep Purple- Smoke on the water Foreigner- I want to know what love is Heart- Alone Led Zeppelin- Stairway to heaven Nazareth- Love hurts Phil Collins -Against all odds
Miss Marple Skrevet 28. september 2005 #12 Skrevet 28. september 2005 Dette var en konge tråd! Sangene bærer nok litt preg av å være opp av sin tid, med andre ord min ungdomstid og masse ulykkelig kjærlighet 1. Toni Braxton; Unbreak my heart 2. Richard Marx: Right here waiting 3. Pink Floyd: Wisk you were here 4. Jewel : Foolish Games 5. Backstreet boys: I need you tonight 6. Michael W. Smith: I will be here for you 7. Bobby Womack: If you think you're lonely now 8. Aerosmith: I don't want to miss a thing 9. Det Leppard: When love and hate collied (hvordan staves det? ) 10. Joshua Kadison: Beautiful in my eyes 11. Bon Jovi: Always
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #13 Skrevet 28. september 2005 1. It must have been love - Roxette 2. Lightning crashes - Live 3. Glycerine - Bush 4. Quite emotional - Madrugada 5. Against all odds - Phil Collins 6. Love dont bother me - Stage Dolls 7. Eg ser - Bjørn Eidsvåg 8. I shall belive - Sheryl Crow 9. One (live versjon) - U2 10. Linger - The Cranberries 11. Foolish games - Jewel 12. Sing me a song - Return Begynner nesten automatisk å bælje til disse sangene! :cry: Men de er veldig fine! ← Quite emotional er en fantastisk sippesang
*Shira* Skrevet 28. september 2005 #14 Skrevet 28. september 2005 Her er mitt bidrag: 1. Pink Floyd - Comfortably Numb 2. Peter Gabriel/Kate Bush - Don't Give Up 3. Foreigner - I wanna know what love is 4. Frankie Goes To Hollywood - The Power of Love 5. Chicago - If you leave me now 6. MeatLoaf - Heaven can wait 7. Dire Straits - Brother in arms 8. Madonna - Oh Father 9. Bette Midler - Wind Beneath My Wings 10. Madrugada - Majesty 12. Limp Bizkit - Behind blue eyes 13. Shakespers Sisters?? - Stay with me Reserve, en eller annen versjon av Ave Maria
Gjest gotthard Skrevet 28. september 2005 #15 Skrevet 28. september 2005 må jo har mer enn en plate i samlinga skal vite aerosmith- what it takes debbie gibson- foolish beat jørn hoel- det ingen andre får queen- too much love will kill you slade- cèst la vie bette midler- the rose garth brooks- what shes doing now jørn hoel- ho som har øyan minne bruce springsteen- the river mariah carey-cant live whitout you fugees- killing me softly roxette- spending my time
Cronos Skrevet 28. september 2005 #16 Skrevet 28. september 2005 (endret) Kommer sikkert ikke på alle med en gang, men jeg begynner min liste: 1. Danzig - Blood And Tears 2. Neil Young - Like A Hurrigane (fra Unplugged) 3. Jewel - Foolish Games (alternativ versjon) 4. Tesla - We're No Good Together 5. Bobby Goldsboro - Honey 6. Terry Jacks - Seasons in the Sun 7. Danzig - Sistinas 8. Wilmer X - Vem Får Nu Se ... 15. James Blunt - You're Beautiful (litt ny, men) Endret 30. september 2005 av Cronos
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. september 2005 #17 Skrevet 28. september 2005 Ikke bare jeg som griner av Jewel-Foolish Games og Bon Jovi-Always, nei :tristbla:
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #18 Skrevet 29. september 2005 (Har ikke finlest hele tråden, så bær over hvis dubletter, men:) Hva med: -Mad world (den i soundtracket til Donnie Darko) Virkelig trist og nydelig!! -Still got the blues m Gary Moore -Don't cry daddy m Elvis Presley -Heart of gold med.. eh ja.. er det Neil Young tro?
Nellie Cortado Skrevet 29. september 2005 #19 Skrevet 29. september 2005 Hva med: -Mad world (den i soundtracket til Donnie Darko) Virkelig trist og nydelig!! ← Den sangen er såååååå nydelig! :cry: Må lage en skive til nå: 1. Mad World-(hvem har den) 2. Last kiss- Pearl Jam 3. Jolene- Dolly Parton 4. I grive- Peter Gabriel 5. Electric- Madrugada 6. Still loving you- Scorpions 7. November rain- Guns n`Roses 8. Is it ok if I call you mine- Fame (musikalen) 9. Ready (live)- Bryan Adams 10. Streets of Philadelphia- Bruce Springsteen 11. Fields of gold- Sting 12. Iris- Goo Goo Dolls Det kommer vel et volum tre også.
Donnie Darko Skrevet 29. september 2005 #20 Skrevet 29. september 2005 My dying bride - The dreadful hours My dying bride - The wreckage of my flesh My dying bride - A cruel taste of winter My dying bride - The cry of mankind My dying bride - My hope, the destroyer My dying bride - The light at the end of the world My dying bride - The scarlet garden Swans - Failure Nick Cave - the weeping song Anathema - Panic Anathema - Anyone, anywhere Anathema - Lost control
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå