AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Min datter på17 år har verdens fineste og flotteste, og tykkeste hårmanke jeg har sett.. Mår hun dusjer så tar det flere timer å gjøre håret tørt, estimert vil jeg tro at diameteren på hestehalen hennes er over 5 cm. Men altså, tilbake til spørsmålet mitt, tips til sjampo for fett og flass? Det går jo ofte motsatt, hvis du har tørr hodebunn så har du somregel ikke flass. Vi fant en fra Kerastase. Den var super, men dessverre ute av produksjon. Så kort summert; sjampo og balsam tilfet hår OG flass. Anonymkode: 6ec24...e7f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 Prøvd en kur med fungural sjampo? Høres ut som seboreisk eksem spør du meg, typ sånn melkeskurv som babyer får Anonymkode: 2d08c...664
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Kan det være en ide å ta henne med til frisør for en vurdering? Anonymkode: a28b6...b34 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Du må finne ut om det er flass eller noe annet. Jeg har tykt, glatt hår som blir fort fett. Og sliter med hodebunnpsoriasis. Kan virke som flass, men er områder med eksem som klør, og da drysser det «flass. Har fått Locoid liniment på resept, som holder eksemen i sjakk, og bruker en shampo mot fett hår. Men ikke alle fungerer, så kan fortsatt trenge litt prøving. Schwartzkopf Bonacure scalp therapy soothing shampo er min favoritt for øyeblikket. Den er mild så den irriterer ikke eksemen. Anonymkode: 7204d...460
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 Kerastase har fortsatt shampoo for tørr hodebunn. De har bare endret navn og emballasje. (Jeg husker ikke navnet i farten. Før het den dermo-calm) Ingefær-sjampoen til body shop er god for tørr hodebunn. Anonymkode: 21a01...e77
mereo Skrevet 20. juli 2021 #6 Skrevet 20. juli 2021 Daxxin, er å få kjøpt på apoteket. Mild og fin, har fungert godt på håret mitt.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #7 Skrevet 20. juli 2021 Jeg bruker KMS Head Remedy Anti-Dandruff Shampoo Anonymkode: f3228...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå