AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Visste du at ved innreisekarantene så kan du benytte deg av offentlig transport? Jeg kjenner jeg ser mer og mer på disse reglene som fjas... Jeg klarer liksom ikke å ta de seriøst lengre når de ikke gir så mye mening. Anonymkode: d9bd7...7dd
Jdz Skrevet 15. juli 2021 #2 Skrevet 15. juli 2021 (endret) Hva skulle man ellers gjort da? Tvinge folk som ikke har bil til å gjennomføre innreisekarantene på flyplassen? Nå vil jo karantene uansett blir brukt i mindre grad enn tidligere. Endret 15. juli 2021 av Jdz
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #3 Skrevet 15. juli 2021 Jdz skrev (31 minutter siden): Hva skulle man ellers gjort da? Tvinge folk som ikke har bil til å gjennomføre innreisekarantene på flyplassen? Nå vil jo karantene uansett blir brukt i mindre grad enn tidligere. Om uvaksinerte folk tvinges i karantene i 10 dager etter innreise (selv om de tester seg 24 timer før avreise, tester seg ved ankomst på norsk flyplass samt tester seg etter hjemkomst) så kan vel folk tvinges til måtte benytte seg av egen bil ja. Poenget mitt er at reglene motsier seg selv enkelte ganger. (Ps jeg er vaksinert så er ikke bitter. Synes bare noen av reglene er der bare for at vi MÅ jo ha noen regler..) Anonymkode: d9bd7...7dd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #4 Skrevet 15. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om uvaksinerte folk tvinges i karantene i 10 dager etter innreise (selv om de tester seg 24 timer før avreise, tester seg ved ankomst på norsk flyplass samt tester seg etter hjemkomst) så kan vel folk tvinges til måtte benytte seg av egen bil ja. Poenget mitt er at reglene motsier seg selv enkelte ganger. (Ps jeg er vaksinert så er ikke bitter. Synes bare noen av reglene er der bare for at vi MÅ jo ha noen regler..) Anonymkode: d9bd7...7dd Og hvis man ikke har bil? Anonymkode: 70499...92d
Anbefalte innlegg