AnonymBruker Skrevet 15. juli 2021 #1 Skrevet 15. juli 2021 Jeg har kjempe lyst å ha trekant/jentesex med kjæresten min tilstede eller med. Men hvor skal jeg finne noen slik? Vi er et kjærestepar ,rundt 37, Møre og Romsdal. Noen som kan fortelle hvordan dere kom i kontakt med noen villige kandidater 😂😂 Anonymkode: 099b5...3e2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #4 Skrevet 16. juli 2021 Synd at det ikke var i Vestfold 😉 Anonymkode: 828d0...e08
Blått Skrevet 16. juli 2021 #5 Skrevet 16. juli 2021 Jeg ser mange bruker Tinder haha mye venstresveiping her..
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #6 Skrevet 16. juli 2021 Jeg bruker 3-kant-sex.no 🤠🤠🤠🤠 Anonymkode: f1523...1b0
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #7 Skrevet 16. juli 2021 Dere er alt for gamle for dette. Anonymkode: 70f9e...762 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2021 #8 Skrevet 16. juli 2021 "jentesex med kjæresten min tilstede" Veldig modig av deg å kalle deg jenta når du er nesten 40. Også hvorfor skal du ha kjæresten se på når du har sex med henne? Andre sin sexualitet er ikke en forestilling. Og hvorfor trekant med kvinne men ikke med en mann? Anonymkode: 70f9e...762
Påkrevd Skrevet 16. juli 2021 #9 Skrevet 16. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 15.7.2021 den 3.27): Jeg har kjempe lyst å ha trekant/jentesex med kjæresten min tilstede eller med. Men hvor skal jeg finne noen slik? Vi er et kjærestepar ,rundt 37, Møre og Romsdal. Noen som kan fortelle hvordan dere kom i kontakt med noen villige kandidater 😂😂 Anonymkode: 099b5...3e2 Seriøse nettsteder bør ikke bli omtalt på et forum som dette. Da blir de fort rent ned av useriøse profiler, er jeg redd. Send meg en PM, så skal du få tips der du/dere så og si garantert får napp😊
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #10 Skrevet 17. juli 2021 Det er plenty av par som søker en ekstra jente på soverommet. De kalles unicorns. Og det er fordi det er omtrent ingen jenter som a) vil ha sex med en jente kun som adspredelse fra parforholdet uten noen av godene fra et forhold, b) vil ha sex mens en siklende mann hun ikke skal ha sex med kikker på og ronker den ekle kuken sin… Ha enten sex med en annen kvinne alene og drit i at mannen din skal se på, eller ha en trekant med to menn. Det er sykt mye bedre. Anonymkode: 8680f...aef 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2021 #11 Skrevet 17. juli 2021 Bamseklemmer skrev (På 15.7.2021 den 3.31): cupido eller cuckold.no Greie på alt du, bamsen vår❤️ Anonymkode: 1c24b...5ec
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #12 Skrevet 18. juli 2021 Påkrevd skrev (På 16.7.2021 den 11.50): Seriøse nettsteder bør ikke bli omtalt på et forum som dette. Da blir de fort rent ned av useriøse profiler, er jeg redd. Send meg en PM, så skal du få tips der du/dere så og si garantert får napp😊 Garantert får napp fra kvinner som vil være med på trekant med par? Det våger jeg å påstå at enten er tull og tøys eller at det er en som tar betalt. Dette handler ikke om å finne rett nettsted, men om frie kvinners valgmuligheter og lyster. Minner om de som tror at bare de finner rett nettsted så får de sex med eldre kvinner, yngre kvinner, eller kvinner generelt. Anonymkode: bd5ad...3eb
Påkrevd Skrevet 18. juli 2021 #13 Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Garantert får napp fra kvinner som vil være med på trekant med par? Det våger jeg å påstå at enten er tull og tøys eller at det er en som tar betalt. Dette handler ikke om å finne rett nettsted, men om frie kvinners valgmuligheter og lyster. Minner om de som tror at bare de finner rett nettsted så får de sex med eldre kvinner, yngre kvinner, eller kvinner generelt. Anonymkode: bd5ad...3eb Frie par, kvinner og menns valgmuligheter og lyster, ja. Og det er forskjell på nettsider. De som inkluderer flere i sitt sexliv (da mener jeg de som faktisk gjør det, ikke alle wannabeene rundt omkring), finner før eller senere ut hvilke sider som er verdt å romstere på. Hvis dette paret (TS) er normalt oppegående og lager seg en informativ og fin profil, så ja, da påstår jeg at jeg (nesten) kan garantere napp. Også fra kvinner (som ikke tar seg betalt).
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #14 Skrevet 18. juli 2021 Påkrevd skrev (16 minutter siden): Frie par, kvinner og menns valgmuligheter og lyster, ja. Og det er forskjell på nettsider. De som inkluderer flere i sitt sexliv (da mener jeg de som faktisk gjør det, ikke alle wannabeene rundt omkring), finner før eller senere ut hvilke sider som er verdt å romstere på. Hvis dette paret (TS) er normalt oppegående og lager seg en informativ og fin profil, så ja, da påstår jeg at jeg (nesten) kan garantere napp. Også fra kvinner (som ikke tar seg betalt). Aha! Ja, da skal jeg ikke protestere mer. Hadde vært interessant å høre om hun fikk napp etter hvert da. Uten at jeg behøver å vite hvilken side det er snakk om altså. Anonymkode: bd5ad...3eb
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #15 Skrevet 18. juli 2021 Påkrevd skrev (24 minutter siden): Frie par, kvinner og menns valgmuligheter og lyster, ja. Og det er forskjell på nettsider. De som inkluderer flere i sitt sexliv (da mener jeg de som faktisk gjør det, ikke alle wannabeene rundt omkring), finner før eller senere ut hvilke sider som er verdt å romstere på. Hvis dette paret (TS) er normalt oppegående og lager seg en informativ og fin profil, så ja, da påstår jeg at jeg (nesten) kan garantere napp. Også fra kvinner (som ikke tar seg betalt). Wannabee? 🐝 Anonymkode: 83133...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå